Impopulaire meningen #4

Überhaupt de elektrische fiets. Prima uitkomst voor bepaalde mensen/situaties, maar waarom iedereen zo’n ding moet hebben voor alles boven de tweeëneenhalve kilometer…

44 likes

Eens. In mijn regio zijn al veel ernstige ongelukken met elektrische fietsen gebeurd. Vooral met boomers die als een soort van Max Verstappen op een rotonde af komen vliegen, zonder ergens naar te kijken. Ze komen ogenschijnlijk vanuit het niks en voor je het weet liggen ze op een motorkap.
Ik heb al een paar keer net op tijd kunnen remmen omdat ze er INEENS zijn. En voorrangsregels lijken ook niet meer te gelden voor andere weggebruikers, ze pakken gewoon overal voorrang.

8 likes

Haha eens!

1 like

Kinderen of van die etens bezorg mensen moeten idd oppleuren met zon fiets.

1 like

Lekker chauvinistisch! Op en top Nederlandse mentaliteit.

3 likes

Is dit een ding, zeg maar überhaupt

1 like

Moest googlen.

A woman who claims or acts as if she is unlike most other women, in order to gain attention from men .

Wat voor aandacht van mannen wil iemand die elektrische fietsen kut vind dan? En hoe is een elektrische fiets sekse gebonden?

12 likes

Vooral die flitsbezorgers van 13 met een elektrische fiets. Ik woon ergens waar je geen flitsbezorgers hebt en thuisbezorgd gewoon met een scooter komt, dus schrok me helemaal dood omdat ik aan alle kanten ingehaald werd toen ik pas in Utrecht was.

4 likes

Hahah lief maar ik weet wat een pick me girl is, alleen net als @Evenveel snap ik niet wat de ‘anti glitter beweging’ is en wat er in godsnaam pick me girl is aan glitter niet mooi vinden.

Oh en de elektrische fiets staat er weer los van Hahah, dat was een andere discussie. Volgens mij kan je ongeacht je geslacht op de ebike zonder pick me persoon te zijnhaha

4 likes

Ik googlede voor mezelf, ik wist het niet :sweat_smile:
@Crusti_Croc vind de anti-ebikebeweging wel een beetje pickmegirlachtig (of ik mis weer eens sarcasme)

3 likes

Hahaha beweging is misschien een groot woord, maar laatst ook over de techno vlinders en dit komt gewoon vaker terug.

Maar het kan dus net zo goed gaan over insert random kleding/uiterlijk/haar, waarvan ik denk laat mensen lekker shinen en blij zijn met zichzelf

Edit het raakt voor mij wel aan het afzetten tegen wat veel vrouwen wel gewoon mooi vinden en ik herken het van mezelf dat ik heel lang als jong meisje dacht brrrr glitters en roze te meisjesachtig maar het eigenlijk gewoon wel mooi vind, maar dan ga afzetten of mee wilde doen met de jongens.

Maar mijn hoofd zit vol snot dus kan het ook allemaal niet meest helder verwoorden meer

5 likes

Ik wil graag aandacht van mannen die fietsen zonder ondersteuning.
Maar geen wielrenners. Die moeten dood.

10 likes

Zoals sommige wielrenners fietsen kan dat niet lang duren voor dat gebeurt

6 likes

En als je dan (rot)opmerkingen krijgt dan is dat “logisch” want je loopt er immers zo bij :woozy_face:

7 likes

Met glitters val je wel op in het verkeer

2 likes

Ik heb niet per se iets tegen mensen op een elektrische fiets
of wielrenners maar wel tegen het feit dat veel van hen vergeten dat er ook nog normale fietsers op hetzelfde fietspad fietsen die niet zo hard kunnen of willen en dat ze je dan met een noodgang al luid bellend of schreeuwend inhalen. Op een fietspad is 15-20 km per uur een gangbare snelheid. Hartstikke fijn voor je dat jij harder kan en prima op stukken waar dat kan maar ga niet alle mensen die met een normale gemiddelde snelheid gebruik maken van het fietspad de stuipen op het lijf jagen. Het is geen recht om met 30 km per uur op het fietspad te mogen fietsen.

20 likes

anti e/bike gaat gewoon over anti verspilling, de schoonheid van de fiets zit in het feiet dat je eigen energie je verder brengt. :troll:

10 likes

Grappig dat er in het ‘Impopulaire meningen’-topic commentaar geleverd wordt op iemands mening.

5 likes

Het is niet het ‘impopulaire meningen zonder omg-reacties’-topic :stuck_out_tongue:

33 likes

Maar het valt me ook hoe gevaarlijk sommige fietsen op een gewone fiets. Dan wil ik inhalen, hou ik al snelheid in, en dan komen we nog bijna in botsing omdat iemand dan ineens ook naar links stuurt of uberhaupt al slingert omdat ze op hun telefoon zitten te kijken en niet doorhebben wat er om zich heen nog gebeurt.

7 likes