Impopulaire meningen #4

Ik ben nu even benieuwd. Werkdruk en arbeidsomstandigheden voor klm medewerkers, over welke medewerkers heb je het?

3 likes

Goh ja klm/schiphol/bagagebedrijven/etc etc etc etc etc etc

5 likes

Aaah. Ja
Klm is iets anders dan schiphol. Een bagagenedewerker od schoonmaker is zelden van klm.

Klm medewerkers hebben namelijk geld moeten inleveren.

3 likes

Ja dat zeg ik ook?

6 likes

Nee.

7 likes

Jawel, maar prima.

2 likes

Oh ja polyester stoffen zien er prachtig uit. Maar ik haat het gevoel en ik ga dr zo in stinken.

7 likes

Ik vind het gevoel van polyester zo naar en broeierig, ik snap echt niet dat dat zoveel verkocht wordt

Ik heb een polyester pyjama en ik stink na twee nachten echt een uur in de wind

1 like

Ja die les heb ik ook geleerd :joy: ik ging ook maar eens pyjama’s kopen want was mijn lelijke oude shirts zat, maak ik deze beginnersfout

8 likes

Ja ik geef in principe de voorkeur aan katoen, viscose, tencel, linnen of merinowol MAAR ik heb een broek van een mix van acetaat en polyester en die stof is geweldig! Goede kwaliteit ook, kreukt niet, valt mooi.

3 likes

Ik vind boxsprings megalelijk en een beetje viezig ook altijd. Snap echt niet dat zoveel mensen er een hebben. :woozy_face:

43 likes

Ik heb nu een boxspring en hij ligt heerlijk hoor maar ik vind hem ook totaal niet praktisch. Zou best kunnen dat het volgende bed een ‘normaal’ bed wordt.

4 likes

Wat vindt je er viezig aan?

4 likes

Die stoffen hoofdborden en onderstellen denk ik. Krijg er echt de kriebels van.

11 likes

Waarom vind je het niet praktisch? Ik heb zelf een gewoon bed, maar wil ooit een boxspring, maar heb me er nog niet in verdiept.

Ik heb er een die laag op de poten staat en dat is met stofzuigen/dweilen echt een drama dus dat zou ik sowieso afraden. Hij is ook behoorlijk zwaar dus moeilijk aan de kant te schuiven. Verder zal het ook aan de kwaliteit van het bed liggen hoor maar bij die van mij schuiven die twee losse boxen (die onder de topper liggen, weet even de naam ervoor niet) continue weg waardoor in het midden een kuil ontstaat. Sta je midden in de nacht weer die boxen tegen elkaar te drukken. De topper schuift hierdoor ook soms.

5 likes

Ja dat is wel elke week veel werk om helemaal uit te zuigen met de stofzuiger :-1: Maar ik vind het verder niet viezer dan een stoffen bank. Op een bank zit je direct op het stof, op mijn bed ligt er een hoeslaken, molton en wasbare tijk tussen mijn lijf en het stof.

Elke week???

26 likes

Ja het zijn echt stofnesten. Daar heeft @Mhysa helemaal gelijk in.

5 likes