Ik zie op sommige plekken wel al een maximum snelheid voor fietsen. Dat mag van mij wel overal ingebracht worden. Ik heb zelf ook een elektrische fiets en idc wat mensen daarvan vinden maar ik merk wel extra hoe kut mensen op ebikes zijn als ze zich aso gedragen. Je komt met een veel hogere snelheid op dingen en andere mensen afrijden, dat kan gewoon gevaarlijk zijn. Je rijdt toch ook geen 100 binnen de bebouwde kom
Aan het smsâen? Dat past wel bij het boomer-profiel
De moeder van iemand die ik heb gedate is met haar e-bike eens tegen een deur geklapt van een auto (die persoon keek niet of er wt langs kwam fietsen voor deze de deur op deed). Die vrouw heeft er niet aangeboren hersenletsel aan overgehouden. Dit is zo een omapreek, maar dat is dat smsje echt niet waard.
En niet zon beetje ook niet.
Maar dat is toch de fout van degene die de deur open doet?
Tuurlijk is dat de fout van degene die de deur open doet, maar ik bedoel meer te zeggen: ongelukken op een ebike zijn zoveel heftiger dan op een normale fiets. Dus je moet echt nog alerter zijn. Sorry, ik bedoelde niet de situatie op die manier te vergelijken
Dat, maar ook is het voor andere weggebruikers veel moeilijker inschatten wanneer je er bent als je zo hard aan komt scheuren op een e-bike. Dus iemand kan ook een autodeur opendoen met het idee dat het nog lang duurt voordat de fietser er is, en dan ineens is 'ie er al. En dat geldt natuurlijk in veel meer situaties.
Ja dit! Even los van de vreselijke situatie van diegenes moeder, maar ik vind het probleem van ebikes die op drukke plekken heel hard gaan ook dat je als weggebruiker zo slecht hun snelheid in kan schatten. Als ik een wielrenner of een scooter zie dan reken ik er al op dat die hard gaan maar zo op het eerste oog zie je geen verschil tussen een gewone fiets en een ebike, dus dan denk ik (onbewust) dat diegene 15-20 km per uur gaat en als diegene dan 30 km per uur blijkt te gaan dan is diegene ineens veel sneller bij je dan je dacht.
Is het niet gewoon een nieuw woord voor die ene meid die zichzelf altijd heel erg âone of the guysâ vindt?
Ik discrimineer niet, ik vind alle fietsers kut.
Edit: al hebben wielrenners wel een speciaal plekje in de hel.
is dat hetzelfde concept als de Cool Girl van die monoloog in Gone Girl?
of de manic pixie dream girl?
Maar de irritatie zit hem bij pick me girls toch juist in dat zij kut doen tegenover andere vrouwen en niet omdat ze anders (willen/proberen te) zijn. Tenminste dat dacht ik altijd. Dat ze one of the guys willen zijn en daardoor continu stomme opmerkingen maken over dat vrouwen moeilijk en dramatisch zijn, te veel bezig zijn met hun uiterlijk etc. en dat zij daar dan een uitzondering op zijn.
Volgens mij gaan al die tiktok povs meer over middelbare school meisjes die overdeven andere meiden naar beneden halen om zelf leuk gevonden te worden.
Hoezo moeten we ook voor elk type zogenaamd irritante vrouw een aparte term verzinnen en hebben mannen er nul? Misschien moeten we dat eens omdraaien
Wij hebben de âJeroenâ
Maar manic pixie dream girl is juist de projectie van de man toch. Die dan een vrouw ziet met blauw haar en daar dan een heel beeld bij fantaseert wat niet klopt. Dat is niet de schuld van de vrouw. In films zijn dit personages die alleen bestaan om de man iets te leren, om meer avontuurlijk te zijn ofzo.
Dat is iets heel anders dan een pick me.
@grace daar is ook een term voor, de âbruh girlâ
Hallo wat denk je van:
- De Jeroen
- De Gerard
- De fuckboy
Toch al mooi drie!
Ook dit is schijnbaar een ding
Staat August uit dat kutboek van John Green over die chick met kanker erin
Want Jezus Christus wat was dat een onuitstaanbaar type
Edit: de eerste die genoemd wordt, godb
Is @Foxy niet Vlaams? We gebruiken het woord appen hier niet. Hoogstens âsturenâ (âey stuurt als ge thuiskomt eâ) dus ik snap wel dat dat in schrijftaal smsâen wordt