Stëlz is lekker.
Ja ik denk dat mensen minder ophef hadden gemaakt als Beyonce ofzo die jurk had gedragen. Ik denk echt dat 80% van de woede vooral voortkomt uit het feit dat het Kim Kardashian is, en talentloze realityster natuurlijk (volgens die mensen dan). Ik denk dat Kim btw wel vergelijkbaar is met Monroe, dus ik vind dit geeb hele vreemde keuze
Ik heb overigens niet echt een mening over Kardashian, voor mensen de nood voelen te zeggen wat er allemaal mis is met haar.
Oh ja en die jurk vergelijken met de nachtwacht of mona lisa vind ik echt onbegrijpelijk? Sorry maar dat is toch niet te vergelijken met een jurk die gemaakt is voor een socialite? Heeft echt 0 te maken met perceptie, die kunstwerken zijn echt van veel grotere historische waarde (en daarom hangen ze in prominente musea, niks cirkelredenatie aan)
Ik ben wel benieuwd naar je vergelijkingen. Ik heb verder totaal geen mening over deze kwestie dus puur nieuwsgierigheid deze vraag
Het leven van Marilyn Monroe was natuurlijk heel triest en in de basis niet te vergelijken met dat van Kim Kardashian, maar ik denk hun status wel; grote invloed op het heersende schoonheidsideaal en veel nadruk op hun seksualiteit. Daarom vind ik het niet heel gek dat Kardashian de jurk draagt.
Als het zoveel historische waarde had waarom heeft een museum de jurk dan niet gekocht tijdens de veiling ervan? Ripley’s is geen erkend museum maar een tourist trap (in Orlando natuurlijk, lekker tussen Disney en Universal in) die zich niet aan museum regels hoeft te houden. Overigens hoorde je niemand ooit over die jurk totdat Kim hem ging dragen. Maar hij is er nog, alleen bij de rits een beetje uitgerekt maar je kan gelukkig gewoon naar de voorkant van dit ~kunstwerk~ kijken.
https://www.instagram.com/p/Ce4ED3mvpx1/?igshid=NDBlY2NjN2I=
Er is een insta account die minutieus zoek de verschillen bij die jurk heeft gedaan. Dus het is nog meer beschadigd (want een jurk zo oud blijft nooit puntgaaf)
En Kim Kardashian heeft een ‘donatie’ gedaan. Die is voor beide kanten belasting aftrekbaar dus via een omweg is er betaald
Edit: voor en na
Ik denk dan eerder waarom maken we ons druk om een lap stof terwijl heel Amerika in brand staat?
Is het Groundhog Day? Gaat het wéér over die kutjurk?
Oh ja, Marilyn Monroe, feministisch icoon en aanjager van de burgerrechtenbeweging.
Van die meiden die hun gezicht vol smeren met glitter of vol plakken met steentjes als ze naar een festival gaan. Why?!
Hahah momenteel zit ik nog steeds onder de glitters van het feestje van gisteren! Daar waren mensen aanwezig die het voor je opplakten
Omdat het me fantastisch staat.
Waarom niet! Haha zo zuur
Hahaha duidelijk een impopulaire mening dus helemaal prima natuurlijk voor de mensen die het wel leuk vinden!
Alleen die plaksteentjes blijven bij mij niet zitten, die zweet ik er af
Wimperlijm?
De glitterjurk van Marilyn Monroe kunnen we niet meer dragen dus dan maar glitters op je gezicht!!
Doet me denken aan de Swarovski glitter tattoes van vroeger!