Impopulaire meningen #4

Ik haat buxussen die in een bepaalde vorm zijn gesnoeid (bv rond of als in een gummybeee, iig alles behalve in de vorm van een heg).

24 likes

Bij luisterboeken vind ik de stem belangrijker dan de inhoud. Boeken die ik graag wil lezen (zoals de nieuwe van Aafke Romeijn) luister ik niet als de stem ook maar een beetje irriteert.

10 likes

Is dat impopulair? Ik kan er ook niet tegen als de stem irritant is. Ik had een keer dat een boek was ingesproken door een oma ofzo, ik trok dat nog geen minuut :raised_hand:t2:

4 likes

Ik luister wel Gordons boek, want die stem is chill. Net als Patty’s boek. Totaal niet mijn interesse.

2 likes

Hahaha wat heerlijk hoe droog deze mening is tussen de rest.

Welke vorm haat je het meest?

5 likes

Er is dus ook een app met ingesproken teksten door acteurs om te relaxen en er is er dus eentje met de stem van Matthew McConaughey. HEERLIJK.

3 likes

Ik vind dit altijd van die gek geformuleerde zinnen. Je stelt een vraag maar waar waarschijnlijk weet je de why wel maar vind je het gewoon kut en/of lelijk. Want over het algemeen doen mensen zoiets omdat ze zich dan feestelijk en mooi voelen. Zoals heel veel kleding, haar of whatever (naast gewoon comfort en chill natuurlijk) Je kan ook gewoon zeggen joe ik vind het niet mooi of hou er niet van.

Ik krijg bij de anti glitter beweging overigens ook altijd een sterke pick me girl vibe, van onee hoor ik ben niet zoals andere vrouwen die van glitters en bling houden. Prima als je het zelf niet wilt en lelijk vindt maar laten we andere vrouwen hier niet telkens op veroordelen.

En verder sluit ik me aan bij @anon50301661 hahaha

18 likes

Of gewoon niet want boeien

6 likes

Elektrische fietsen mogen wat mij betreft uit het park geweerd worden
Of zelfs van het fietspad

Het lijkt ook alsof die mensen gewoon WEIGEREN te remmen en overal doorheen moeten sjeezen, rij ff voorzichtig :angry::angry::angry:

28 likes

Ja precies, ik had een tijd terug ook van die boomers die in m’n wiel gingen rijden omdat ze per se hun snelheid wilde aanhouden

5 likes

Ik werd vanmorgen twee km achtervolgd door een kerel op een normale fiets die het gewoon niet kon verkroppen dat ik m ingehaald had. Had ik de hele tijd zo’n briesend paard in m’n nek. En elke keer bij het stoplicht stond hij dan weer triomfantelijk naast me. Maar na twee km was hij op hahah, sukkel.

35 likes

Überhaupt de elektrische fiets. Prima uitkomst voor bepaalde mensen/situaties, maar waarom iedereen zo’n ding moet hebben voor alles boven de tweeĂ«neenhalve kilometer

44 likes

Eens. In mijn regio zijn al veel ernstige ongelukken met elektrische fietsen gebeurd. Vooral met boomers die als een soort van Max Verstappen op een rotonde af komen vliegen, zonder ergens naar te kijken. Ze komen ogenschijnlijk vanuit het niks en voor je het weet liggen ze op een motorkap.
Ik heb al een paar keer net op tijd kunnen remmen omdat ze er INEENS zijn. En voorrangsregels lijken ook niet meer te gelden voor andere weggebruikers, ze pakken gewoon overal voorrang.

8 likes

Haha eens!

1 like

Kinderen of van die etens bezorg mensen moeten idd oppleuren met zon fiets.

1 like

Lekker chauvinistisch! Op en top Nederlandse mentaliteit.

3 likes

Is dit een ding, zeg maar ĂŒberhaupt

1 like

Moest googlen.

A woman who claims or acts as if she is unlike most other women, in order to gain attention from men .

Wat voor aandacht van mannen wil iemand die elektrische fietsen kut vind dan? En hoe is een elektrische fiets sekse gebonden?

12 likes

Vooral die flitsbezorgers van 13 met een elektrische fiets. Ik woon ergens waar je geen flitsbezorgers hebt en thuisbezorgd gewoon met een scooter komt, dus schrok me helemaal dood omdat ik aan alle kanten ingehaald werd toen ik pas in Utrecht was.

4 likes

Hahah lief maar ik weet wat een pick me girl is, alleen net als @Evenveel snap ik niet wat de ‘anti glitter beweging’ is en wat er in godsnaam pick me girl is aan glitter niet mooi vinden.

Oh en de elektrische fiets staat er weer los van Hahah, dat was een andere discussie. Volgens mij kan je ongeacht je geslacht op de ebike zonder pick me persoon te zijnhaha

4 likes