Ik googlede voor mezelf, ik wist het niet
@Crusti_Croc vind de anti-ebikebeweging wel een beetje pickmegirlachtig (of ik mis weer eens sarcasme)
Hahaha beweging is misschien een groot woord, maar laatst ook over de techno vlinders en dit komt gewoon vaker terug.
Maar het kan dus net zo goed gaan over insert random kleding/uiterlijk/haar, waarvan ik denk laat mensen lekker shinen en blij zijn met zichzelf
Edit het raakt voor mij wel aan het afzetten tegen wat veel vrouwen wel gewoon mooi vinden en ik herken het van mezelf dat ik heel lang als jong meisje dacht brrrr glitters en roze te meisjesachtig maar het eigenlijk gewoon wel mooi vind, maar dan ga afzetten of mee wilde doen met de jongens.
Maar mijn hoofd zit vol snot dus kan het ook allemaal niet meest helder verwoorden meer
Ik wil graag aandacht van mannen die fietsen zonder ondersteuning.
Maar geen wielrenners. Die moeten dood.
Zoals sommige wielrenners fietsen kan dat niet lang duren voor dat gebeurt
En als je dan (rot)opmerkingen krijgt dan is dat âlogischâ want je loopt er immers zo bij
Met glitters val je wel op in het verkeer
Ik heb niet per se iets tegen mensen op een elektrische fiets
of wielrenners maar wel tegen het feit dat veel van hen vergeten dat er ook nog normale fietsers op hetzelfde fietspad fietsen die niet zo hard kunnen of willen en dat ze je dan met een noodgang al luid bellend of schreeuwend inhalen. Op een fietspad is 15-20 km per uur een gangbare snelheid. Hartstikke fijn voor je dat jij harder kan en prima op stukken waar dat kan maar ga niet alle mensen die met een normale gemiddelde snelheid gebruik maken van het fietspad de stuipen op het lijf jagen. Het is geen recht om met 30 km per uur op het fietspad te mogen fietsen.
anti e/bike gaat gewoon over anti verspilling, de schoonheid van de fiets zit in het feiet dat je eigen energie je verder brengt.
Grappig dat er in het âImpopulaire meningenâ-topic commentaar geleverd wordt op iemands mening.
Het is niet het âimpopulaire meningen zonder omg-reactiesâ-topic
Maar het valt me ook hoe gevaarlijk sommige fietsen op een gewone fiets. Dan wil ik inhalen, hou ik al snelheid in, en dan komen we nog bijna in botsing omdat iemand dan ineens ook naar links stuurt of uberhaupt al slingert omdat ze op hun telefoon zitten te kijken en niet doorhebben wat er om zich heen nog gebeurt.
Ik zie op sommige plekken wel al een maximum snelheid voor fietsen. Dat mag van mij wel overal ingebracht worden. Ik heb zelf ook een elektrische fiets en idc wat mensen daarvan vinden maar ik merk wel extra hoe kut mensen op ebikes zijn als ze zich aso gedragen. Je komt met een veel hogere snelheid op dingen en andere mensen afrijden, dat kan gewoon gevaarlijk zijn. Je rijdt toch ook geen 100 binnen de bebouwde kom
Aan het smsâen? Dat past wel bij het boomer-profiel
De moeder van iemand die ik heb gedate is met haar e-bike eens tegen een deur geklapt van een auto (die persoon keek niet of er wt langs kwam fietsen voor deze de deur op deed). Die vrouw heeft er niet aangeboren hersenletsel aan overgehouden. Dit is zo een omapreek, maar dat is dat smsje echt niet waard.
En niet zon beetje ook niet.
Maar dat is toch de fout van degene die de deur open doet?
Tuurlijk is dat de fout van degene die de deur open doet, maar ik bedoel meer te zeggen: ongelukken op een ebike zijn zoveel heftiger dan op een normale fiets. Dus je moet echt nog alerter zijn. Sorry, ik bedoelde niet de situatie op die manier te vergelijken
Dat, maar ook is het voor andere weggebruikers veel moeilijker inschatten wanneer je er bent als je zo hard aan komt scheuren op een e-bike. Dus iemand kan ook een autodeur opendoen met het idee dat het nog lang duurt voordat de fietser er is, en dan ineens is 'ie er al. En dat geldt natuurlijk in veel meer situaties.
Ja dit! Even los van de vreselijke situatie van diegenes moeder, maar ik vind het probleem van ebikes die op drukke plekken heel hard gaan ook dat je als weggebruiker zo slecht hun snelheid in kan schatten. Als ik een wielrenner of een scooter zie dan reken ik er al op dat die hard gaan maar zo op het eerste oog zie je geen verschil tussen een gewone fiets en een ebike, dus dan denk ik (onbewust) dat diegene 15-20 km per uur gaat en als diegene dan 30 km per uur blijkt te gaan dan is diegene ineens veel sneller bij je dan je dacht.
Is het niet gewoon een nieuw woord voor die ene meid die zichzelf altijd heel erg âone of the guysâ vindt?