Impopulaire meningen #4

Mijn schoonmoeder is Iraanse en eet altijd linzen in yoghurt of karnemelk.
Ook zoiets ranzigs. :weary::weary::weary:

3 likes

Haha ik vind dat ook lekker of met melk

4 likes

Ja wij eten ook weleens vermicelli met melk (gekookte melk) en dat vind ik wel superlekker.

maar karnemelk an sich gewoon, yick

6 likes

Wow ik had altijd een hoge pet op van de Iraanse en Marokkaanse keuken maar dat is nu voorbij.

19 likes

NoooOoOOooo

3 likes

Maar yogurt bij je eten is zo lekker! Vooral dingen als labneh enzo. Maar goed ik drink ook wel eens kefir en ayran daar zullen sommige ook wel van walgen.

@Gato alles kan je in Tzaziki dippen ik vind pindakaas zelf wel echt goor.

8 likes

Oh ik hou wel van karnemelk haha

3 likes

Wij eten het als een toetje!

8 likes

Omg dit ziet er zo lekker uit.

1 like

@kali hoe “wij” het eten is niet zoet. Ik heb het zelf nooit gemaakt maar volgens mij is het vermicelli koken in een bescheiden laag water, daarna melk en zout toevoegen. Ik doe zelf nooit zout in het eten als ik kook maar dit wil ik altijd extra zout :star_struck:

4 likes

Het wordt morgen gewoon nog 29 graden en as maandag weer 31 toch? Of ben je zo’n hitte liefhebber dat dat te koud voor je is om te zwemmen? :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Karnemelk is wel een restproduct dus in dat licht vind ik het wel bij deze keukens passen eigenlijk.

3 likes

Die verschillen zijn zo extreem, 21 voelt dan echt weer fris. Ik ga deze week ook naar een buitenbios en heb helemaal geen zin om op een zomeravond met een fleecevest aan te zitten :neutral_face:

5 likes

JAa dit wordt in Marokko vaak gegeten, saykok. Couscous met gezouten melk is ook heavenly man🥰

4 likes

Hier in het zuiden blijft het warm, maandag weer 33 graden pff.

2 likes

Ik vind instagram cursussen top.
Ze bieden mij net even die stok achter de deur om ook daadwerkelijk iets met het onderwerp te gaan doen.
Ik zit er nu over te denken om 80€ uit te geven aan een online cursus over hoe je je telefoon vaker weg kan leggen (oh yes the irony).

16 likes

oke haha ik moet zelf een beetje lachen om deze mening, maar ik denk dat ie wel echt impopulair is: ik vind t-shirts stom. ook met een printje, ook met een kleurtje, strak of oversized, maakt allemaal niks uit. ik vind ze allemaal stom, saai en lelijk. en zeker die met een v-hals.

25 likes

Ik ook! Ik deel deze mening 100%

Vind op de een of andere manier ook dat ze vaak mensen er onverzorgd uit laten zien. Maar ik weet niet zo goed of dat het t-shirt is of dat wanneer mensen een t-shirt dragen ze vaak geen moeite doen

8 likes

V-hals vind ik ook zo onhandig? Ik draag t shirts als ik geen zin heb om me druk te maken over mijn outfit (inkijk etc) en dan heb ik die 2 dingen gecombineerd. Wel druk maken en dus geen voordelen van dat shirt :joy:

2 likes

Maar wat draag je dan? Bijvoorbeeld boven een broek ofzo in de zomer. Lange mouwen altijd?

3 likes