Kan je ‘m niet laten gaan, al zeg je dat het beter is?
Ik vind food festivals zo overrated. Je moet heel lang in de rij staan voor je eten, daarna kun je nauwelijks een comfortabele plek vinden om het op te eten, het eten is best lekker maar niet beter dan in restaurants, en de muziek staat zo hard dat je amper een gesprek kunt voeren. Oh en er is geen schaduw dus warm.
Aangezien het er wel altijd heel druk is leek me het een impopulaire mening.
En het is duur want je krijgt vaak maar muizenhapjes en het is in zo’n kraam of truck ook niet hetzelfde bereid als het in een restaurant zou zijn (mits het bijv. een restaurant is dat zo’n kraam/truck bestiert)
Ja sorry hoor maar ik heb in de zomer ook een goede tint. Dan ben ik ook niet ineens een afro griek ofzo. Als je 100% europees of amerikaans of wat dan ook bent dan ben je gewoon wit.
@Krelis dit zou ik voor het hele the voice gedoe ook al een omg ding hebben gevonden hoor. Maar goed als ik ergens r kelly hoor moet ik me ook inhouden om niet mee te zingen.
Wij zijn hartstikke wit. Hooguit donker olijf.
Ik ben hier zo niet trots op. Maar ik had ‘ik haat je’ van hun nog best lang op repeat staan
Je hebt dus twee gouden bands van Nederlandse bodem?
en
Die tweede vind ik wel oke.
Dr Martens-sandalen hebben de afgelopen jaren een opmars gemaakt maar ik vind ze maar weinig mensen leuk staan. Vaak vind ik het geen goede match met de rest van de outfit, vooral als het gedragen wordt met zo’n omslagjurkje.
Nou dit ja! Ik heb gisteren letterlijk 45 minuten op m’n eten moeten wachten. Dat tentje/kraampje was ook zo klein, zou prima geweest zijn voor een barbecue met vrienden maar niet voor een festival. Lijkt me ook vreselijk om daar te werken, die mensen liepen echt de benen onder hun lijf vandaan en het zag er totaal chaotisch uit.
Zijn toch meestal ook van die mensen die opeens besloten een foodtruck te beginnen? Iig van wat er altijd op tv te zien is, zijn het mensen die opeens in een droom een foodtruck zagen en besloten burgertjes te verkopen.
Ja dit! Ik kan het dan ook echt waarderen als een foodtruck wel super efficient werkt en heel innofatief super handige foodtruck gerechten heeft
ik vind vakanties plannen zo stom altijd. Ik ga als het goed is overmorgen, maar… we hebben nog niets gepland. Alleen vrij gevraagd. Ik zit nu verplicht van mezelf achter mijn laptop al de hele dag, maar er komt niets uit.
Ik vind het niet nodig om mij schuldig te voelen als ik mijn niet bestaande huis zou verbouwen. Volgens mij hoort dat voor een deel bij het leven en ontkom je er niet aan.
Niet heel duidelijk verwoord, maar ik lees regelmatig hier dat bouwen lastig is want je wil je buren niet belasten etc. En ik denk dat dat nergens voor nodig is want aan bouwen of verbouwen ontkom je bijna niet.
Ik begrijp wel dat je je schuldig kunt voelen maar het lijkt me niet nodig.
@Crusti_Croc ja dat had ook gekund idd. Ik moest er aan denken want ik lees het hier vaker dus vandaar dat ik het hier neer heb gezet. Maar ten opzichte van de discussie elders niet echt netjes. Sorry zo was het niet bedoeld.
Niemand die klust en daarbij zn buren dag en nacht wakker houd en lastig valt voelt zich uberhaubt schuldig.
Ja dat is zeker waar. Des te meer een reden om als je gewoon goed om tijden denkt waarop je klust, je je echt niet druk hoeft te maken.
Ik vind Glossier echt overrated en ik denk dat het alleen populair is (was?) door de aesthetic en niet de kwaliteit van de producten
Eens, ik had in hun winkel in Londen een aantal producten gekocht en de ‘experience’ was leuk, maar voor de producten had ik het niet hoeven doen.
Ik vind oude mensen echt niks aan. Vind ze ook nooit schattig ofzo.
Ik zou echt sterven voor de gemiddelde schuifelende bejaarde op straat hahaha sad
Ik heb niks met 25-45 die mogen sterven i don’t care behalve dan mezelf en mn vrienden maar de rest kan me wat
Zijn gewoon mensen zoals jij en ik maar dan ouder