En chagerijniger
Nee joh
Vooral demente bejaarden zijn vaak fucking vrolijk.
Haaah kom dan maar effe bij me wonen. Mijn buurman scheldt iedereen verrot die hem dwarszit
Maar het schijnt dat chagerijnige bejaarden vrolijk worden en vrolijke bejaarden chagerijnig als ze dementeren?
Ja het is altijd anekdotisch
Mijn oma was altijd zo’n type die je een bodyscan met haar ogen gaf en dan een snedige opmerking maakte over je gezellige lifestyle.
Inmiddels belt ze me spontaan op om te zeggen hoe fantastisch ik ben. Sommige mensen worden echt aardiger met de jaren haha!
Hahaha zo dit
Zo was mijn opa ook. Echt altijd zeuren en niks was goed, tot hij hoogbejaard was toen werd het opeens een heel lief oud mannetje. Dolblij om je te zien, belde me regelmatig om te zeggen wat een lieve kleindochter ik was. Echt heel schattig
Hahaha dit heb ik ook. Ik kijk er wel naar uit dat ik een oud vrouwtje ben die schijt heeft aan alles, maar kijk totaal niet uit naar die tussenfase van middle aged voor mezelf haha. Maar ja ik keek er vroeger ook nooit naar uit om 30 te worden en nu ik een dertiger ben vind ik het eigenlijk wel chill tot nu toe haha.
Ik vind kraaienpootjes echt een van de mooiste uiterlijke dingen aan ouder worden. Vooral bij mannen vind ik het echt onweerstaanbaar sexy
Wow dit heb ik nog nooit gehoord op dit forum
Ach nog 10 jaar en er komen tegenovergestelde berichten
Wat stond eeeeerrrrr
Het forums lievelings humble brag.
Jong ingeschat worden.
Aah ja die. Streep hem af van de FF-bingokaart
Hahah ik wilde al 3,2… posten, maar dacht laat ik eens niet flauw doen.
Ach daar hebben we mij voor op dit forum hè
Ik begrijp niet wat er leuk is aan die culinaire pop-up serres die je nu overal ziet. Ziet er van ver instagrammable uit, van dicht trekt het vaak op niets. Eigenlijk zit je gewoon hutjemutje in een plastieken kooi.
Geef mij maar een gezellig horeca-terras.
Nee helaasch
Is toch ook bloed benauwd???
Huh dit heb ik nog nooit gezien, wat ongezellig. Lijken net beestjes in een terrarium