Impopulaire meningen #4

Ik stel me hier ook een tuinkas temperatuur bij voor. En dat bevalt me niks! Behalve in de winter misschien…

6 likes

Sorry maar ik wil niet dat de halve wereld me ziet vreten, what the fuck

7 likes

Dus je begint geen mukbang YouTubekanaal?

Bijzonder fenomeen blijft dat toch. Ik word echt onpasselijk van mensen die praten met hun mond vol. Of nog erger: hun zin beginnen terwijl ze hun laatst stukje doorslikken. Ik krijg dan spontaan zin om in een hoekje te gaan huilen.

4 likes

Nog iets wat populair is wat ik maar niet begrijp. Newborn shoots waarbij de baby helemaal ingepakt is en enkel het hoofdje zichtbaar is. De handjes en voetjes zijn niet vrij. Ik vind het iets heel zieligs hebben.

44 likes

Ik vind het er vooral uit zien alsof ze dood zijn.

35 likes

Lijkt me heerlijk om zo ingestopt te worden

9 likes

Ik zie in mijn omgeving vooral dat iedereen die nu een baby krijgt, dergelijke newborn shoot doet met zijn/haar eigen baby. Heel mijn Facebook staat er vol mee. Anne Geddes heb ik gelukkig al een tiental jaar niet meer gezien.

4 likes

Klinkt wel beter :sweat_smile: maar wel heel erg #havermelkelite of #dansaertvlaming

1 like

Dit soort foto’s doen me altijd denken aan die scène in lord of the rings waar Frodo bijna wordt opgegeten door die nasty spin

46 likes

De fotografe die mijn eerste newbornshoot (naar tevredenheid) had gedaan, was tegen de tijd dat de tweede geboren was ook helemaal naar de ‘warme’ kant omgeslagen (lees: overal een bruine filter overheen).

Nog gevraagd of ik de shoot in ‘oude stijl’ kon doen, maar dat was geen optie. Toen uiteindelijk maar iemand anders gekozen.

Maar die ingezwachtelde fotostudio foto’s van baby’s… erg NMSVPE.

5 likes

zoals dit? Login • Instagram

Ik vind dat toch zo vreselijk en totaal niet vrolijk. Zo raar ook om te bedenken dat haar wereld dezelfde kleuren heeft als mijn wereld in het echt haha

8 likes

Haha ik ook, geweldig. Ook notitieboeken en volgens mij hadden mijn ouders ook een poster ervan? Was idd echt heel populair toen

Ik had trouwens ook deze pop bedenk ik me opeens

6 likes

Ik vind Anne Geddes foto’s nog steeds heel schattig eigenlijk! Hoe verzin je het ook. Vooral die met een waterlelie is echt snoezig.

Je hebt er ook knuffel van. Ik heb nog een hele verzameling ergens op zolder. (foto van Google.)

image

17 likes

Jaaaa ik had ook zo’n knuffel, en een Anne Geddes agenda. :joy:

5 likes

Nachtmerriemateriaal

11 likes

Wauw zij is wel echt next level gegaan met de bruine filters.

2 likes

Mijn dochter heeft de egel-baby linksonder, een tweedehandsje en ligt er ook bij als een echte baby ofzo haha

2 likes

Ik ben ceremoniemeester geweest voor de bruiloft van een vriendin en vond dat echt fantastisch. Hoeveelheid werk vooraf viel wel mee, op de dag zelf vond ik het heel bijzonder dat ik een specialere rol had, ik heb mega leuke lieve fotos met mn vriend, mocht ook nog in een fancy kamer blijven slapen, ik ben twee keer op lunch getrakteerd en ik krijg binnenkort nog een cadeautje?!

10/10 would do again

40 likes

Ik las dit en dacht eerst ‘oh ik vind havermelk met (ongezoete) amandelmelk ook lekker’ maar havermout met echt alleen amandelmelk dan weer niet, is dat wat je bedoelt? Zit daar dan wel iets van smaak aan? 🫢

1 like