Ik snap dat tasje ook niet, ja prima tas niks mis mee maar waarom het zó’n hype is?
Er kunnen schijnbaar veel dingen in, héél bijzonder
Bonnie heeft er zelfs een hele serie tiktoks over!!
En er de juiste lichaamsbouw voor hebt,
Bij mij zit het vaak net niet.
130 euro voor een trui vind ik niet betaalbaar, of is kasjmier altijd zo duur (geen idee, draag het niet) en die basics tees vind ik er ook niet bijzonder uitzien, maar ik draag sowieso niet zulke basics. wel goedkoop ja
Ja, kasjmier is duur.
ja zag het inderdaad, thank god voor fast fashion
@Daelyss haha zo offended om basic kleding haha maar veel plezier ermee
Niet beledigd maar ik stel me gewoon vragen bij het feit dat je een winkel waar je mooie, simpele en kwalitatieve basics koopt, niet bijzonder vindt. Ik ga niet naar Uniqlo voor een kleedje met een schreeuwerige print voor een avondje uit.
Een t-shirt draagt toch iedereen, op die ene forummer die zei dat ze andere dingen droeg
haha ja ik hoef geen uniqlo t-shirts maar u do u
Ik vind die anne plus film echt heel erg slecht. Het idee van zo’n queer cast is heel goed, maar de verhaallijn en het acteerwerk vind ik echt om te janken hoor.
Ja echt jammer hè. Ik vond het zo gekunsteld over komen.
Het is ‘maar’ 65 km dit jaar.
Ik denk ook dat je voor 13 u moet binnen zijn of dat dat toch de bedoeling is van de inkorting.
Zo wordt er alleen 's nachts en in de voormiddag gewandeld.
Maar er is al kritiek bij de fanatiekelingen want het moet 100 km zijn.
Ik moet aan een boek van Stephen King (Richard Bachman) denken: the Long Walk. Bizar verhaal ook
Ik vind HK living servies heel inspiratieloos en het geeft me ook zo erg live laugh love interieur vibes
Ik kreeg echt second hand embarassment van die film
Wat vind jij wel mooi?
Maria von Trapp would like a word with you.
Huh en Lech dan?
Haha niet mee eens maar ik vind dit wel een leuke onpopulaire mening