Impopulaire meningen #4

Jullie zijn echt enig. Love deze discussies over niks.

58 likes

Ja, en ook dat dingen dan ‘verplicht ontspannend’ zouden moeten zijn, afwassen is meditatie en stofzuigen een workout. Ja zal best hoor maar mag ik ook gewoon eens nutteloos zijn en niet bezig zijn de beste versie van mezelf te worden. Ik was af omdat ik anders geen bord meer heb om van te vreten en thats it

34 likes

ja dat zijn echt de leukere vrienden, ipv van die mensen die inderdaad hun leven zo vol plannen dat er nooit meer iets kan.

1 like

Ja dit! Dit zie je ook terug bij echt oudere mensen of gewoon onze ouders al. Die kiezen echt veel beter voor zichzelf en niksen. Ik denk dat niksen een groot onvermogen is in deze maatschappij.

4 likes

Ik heb al jaren een schoonmaakster en ook nu ik volledig met verlof ben komt ze nog, en ook als ik straks maar 2 dagen werk komt ze. En ook toen ik 28 uur per week werkte kwam ze trouwens. Want ik vind het huishouden stom en een schoon huis wel leuk.
Echt veel vrienden en familie hebben me trouwens door de jaren heen uitgelachen dat ik als jongvolwassene met zat vrije tijd een schoonmaakster had. Fyi ze hebben nu allemaal zelf ook een schoonmaakster (dezelfde als ik cause she is amazing).

11 likes

haha dit is pas echt een impopulaire mening ja, ik heb minstens twee werkdagen nodig om me mentaal voor te bereiden op sociale afspraken.

11 likes

Waarom zou je het zelf doen als je het geld hebt om het een ander te laten doen en je het dat waard vind

11 likes

Nou sorry hoor, dat jij niet het beste uit je leven wilt halen!!!

6 likes

ik snap er niks meer van, wat moet ik nou vinden jongens? is het geoorloofde decadentie want het leven is al zwaar genoeg, of is het uitbuiten van zielige mensen omdat je zelf net zo hard slachtoffer bent geworden van het hamsterwiel van de consumptiemaatschappij? idk ik ben er sowieso te skeer voor dus ik ontspring de moraliteitsdans gelukkig (the perks of being poor)

45 likes

Ah nice, weer een ellenlange discussie over het huishouden voor de zoveelste keer. Fascinerend

naja vroeger ging het over maandverband en jongens, toen ging het over je uitzet en waar je het beste kan kotsen (tip, niet in je dekbed en dat dan op het dak gooien), toen ging het over hoe je aan werk komt na je pretstudie en nu gaat het over hoe je eigenlijk moet leven als Volwassen Persoon. het forum (de forums) volgt gewoon onze ontwikkeling tot saaie burgertrutten. c’est la vie.

67 likes

Ik snap ook helemaal waarom het voor hoge inkomens met ruime huizen aantrekkelijk is. Dan ben je met een paar honderd euro voor een au pair namelijk zelfs nog goedkoper uit ook. En geen gelazer met lockdowns, want deze gezinnen hadden toen gewoon kinderopvang.
Het kan vast ook op een goede manier bij sommige bureaus. Maar in de praktijk is het volgens mij net iets te vaak een manier om - wederom - (buitenlandse) vrouwen als werknemer in te zetten, zonder dat ze de overeenkomstige rechten en betaling krijgen. Net nog even gekeken, maar een au pair krijgt echt iets van 350 euro zakgeld per maand, voor 30 uur per week werken. Is allemaal volgens de regels, maar vind ik toch vrij bijzonder.

10 likes

Dit zijn de tips om je leven te verbeteren

1 like

Ben daar ook niet zo goed in als dit het is

trouwens, als we alle tijd die we besteden aan nutteloze discussies op dit forum zouden besteden aan het redden van de wereld was nu iedereen rijk en gelukkig geweest. maarja we zijn ook maar gewone stervelingen.

7 likes

Nu al zin in de tena lady reviews.

28 likes

‘Het grote menopauzetopic’

32 likes

‘het leed dat mijn schoondochter/zoon heet’

80 likes

Komt er dan een oma sub forum . Strijd tussen de omas en bewust kleinkinder loze

24 likes

Dat wordt mn favoriet denk ik

9 likes