Impopulaire meningen #4

Volgens mij gaan al die tiktok povs meer over middelbare school meisjes die overdeven andere meiden naar beneden halen om zelf leuk gevonden te worden.

4 likes

Daar zit wel de irritatie. Maar je zou als feminist minder hard kunnen oordelen over pick-me-girls omdat het juist door het scheve seksistische systeem komt dat dit gedrag ontstaat.

4 likes

Hoezo moeten we ook voor elk type zogenaamd irritante vrouw een aparte term verzinnen en hebben mannen er nul? Misschien moeten we dat eens omdraaien

43 likes

Ik ben een :nail_care: fuck off girl :cherry_blossom:

10 likes

Wij hebben de ‘Jeroen’

8 likes

Maar manic pixie dream girl is juist de projectie van de man toch. Die dan een vrouw ziet met blauw haar en daar dan een heel beeld bij fantaseert wat niet klopt. Dat is niet de schuld van de vrouw. In films zijn dit personages die alleen bestaan om de man iets te leren, om meer avontuurlijk te zijn ofzo.

Dat is iets heel anders dan een pick me.

@grace daar is ook een term voor, de “bruh girl” :joy:

8 likes

Jij bent echt zo goed op de hoogte van pop culture! :laughing:

3 likes

Hallo wat denk je van:

  • De Jeroen
  • De Gerard
  • De fuckboy

Toch al mooi drie!

3 likes

Ook dit is schijnbaar een ding

4 likes

Staat August uit dat kutboek van John Green over die chick met kanker erin

Want Jezus Christus wat was dat een onuitstaanbaar type

Edit: de eerste die genoemd wordt, godb

24 likes

Is @Foxy niet Vlaams? We gebruiken het woord appen hier niet. Hoogstens “sturen” (“ey stuurt als ge thuiskomt e”) dus ik snap wel dat dat in schrijftaal sms’en wordt

7 likes

Hahah doe niet zo zuur joh. Dit is toch niet gemeen, gewoon een onschuldig grapje

10 likes

Ja want dat zei ik, iedereen moet glitters dragen anders ben je stom. Het ging erom dat er werd gezegd why dragen zoveel mensen glitters, niet ik draag geen glitter hou er niet van.

Ik vind overigens wel het gesprek over fenomeen pick me girls en dat dit ook voorkomt uit het scheve seksistische systeem wel belangrijk om te voeren en kan me daar goed in vinden dus daar kom ik graag op terug.

Daarmee denk ik nog steeds laat mensen, ze vinden het mooi, prima toch en we hoeven ons niet beter of slechter te voelen als we glitters niet (of wel) mooi vinden. En die toon kwam wel een beetje uit het bericht maar kan ook verkeerd geĂŻnterpreteerd zijn.

2 likes

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik iemand tegen kom die zo persoonlijk geraakt wordt door het al dan niet mooi vinden van glitters. Sterkte gewenstđŸŒč

10 likes

Ja thanks, weet niet hoe ik hier ooit overheen ga komen. Misschien meer glitters kopen?

2 likes

Wel milieuvriendelijke glitter hoop ik.

2 likes

Doe maar niet

6 likes

Ik vind al die reaction en commentary kanalen op YouTube zo saai en iedereen in de comments lijkt dan hun mening helemaal over te nemen alsof ze brillante ideeën en observaties hebben gegeven. Geef mij maar gewoon een vlog of een beautykanaal.

4 likes

Uiteraard, lost op in water

3 likes

ik vind het nieuwe liedje van k3 echt top

3 likes