Jaaaaa, echt m’n favo
Bolletjes met vruchtenhagel of hagelslag sla ik nu alsnog plat met mijn vuist om het schoolreisje gevoel terug te krijgen
Wenen is wel een heel ander oostenrijk dan de westkant heb ik het idee. Minder dartelen door groene weiden in een dirndl en meer wijn spritzer drinken in een hippe bar zeg maar
Dit is wel echt een ondergewaardeerd drankje.
Brengt me op ideeën ik schenk er eentje in.
Ahhh zo’n wit klef bolletje met salami Ik mis weinig dingen sinds ik geen vlees meer eet, maar ik heb hier nu ineens zoooo’n zin in haha
Ik zie er een legpuzzel in.
Ik moet er niet aan denken om t hele weekend op lowlands te zijn.
Wij ook niet
Dit forum is vrij feministisch, links en met krachtige vrouwen
(zo zie ik mezelf ook wel hoor)
En toch denk ik dan ook, dat valt reuze mee want ik zie mannen niet op een forum hele verhalen in een topic over kinderen schrijven over de slaapjes/eten/oh dat was zo schattig ze zei appoe (appel) over hun kinderen.
Wat heeft het een met het ander te maken? Ben je geen feminist als je iets doet wat een man niet zou doen? Of als je van je kinderen geniet?
Ik heb dat meer met de ellenlange discussies over het huishouden (waar ik zelf ook wel aan mee doe dus no shame). Enthousiast zijn over kinderen heeft voor mij niks met feminisme te maken en ik denk dat mannen ook wel (te) lang over hun kinderen kunnen doorvertellen. Dat is toch mijn ervaring als kinderloos persoon met 0 interesse in de “kids” van mijn collega’s .
Hm weet ik niet. Vind het contrast gewoon opvallen. Ik denk dan aan een parallelle wereld waarin mannen op het fok-forum ofzo over poepluiers praten en een heel topic vullen en dan moet ik een beetje lachen.
Maar je kan nog steeds feminist zijn en daarnaast van “Typische vrouwen dingen” houden.
Ik zie dit forum niet persee als mega feministisch omdat er vaak nog negatief word gesproken over vrouwen die sexy fotos maken of zich sexy kleden of iets in die trant.
Ja dat eerste heb je gelijk in (2e ook) misschien is feministisch niet het juiste woord. Vind het alleen zo typisch altijd.
Dat het forum links is vind ik ook maar een illusie
Ja praten, zeker. Maar ook hele pagina’s op een forum schrijven? Der bedoel ik.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik heb alleen vaak het idee dat de meesten die dat doen niet veel jonge moeders in hun eigen omgeving hebben en dan vind ik dat uitgebreid er over praten wel logisch. Maar misschien is dat een verkeerde aanname.
Helemaal mee eens. Mijn partner vertelt er niet uitgebreid over op een forum maar vertelt toch heel trots aan vrienden van ons welke woordjes onze dochter vandaag weer geleerd heeft bijvoorbeeld.
Ja mijn ex partner ook maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn bericht.
Ik kan je vertellen dat op Fok in het Z/K equivalent nauwelijks mannen meeposten maar misschien hebben ze bij Tweakers een geheim subforum