Impopulaire meningen #4

Ben het mee eens, maar Doja Cat in Hound Dog is een uitzondering

11 likes

Maar die is niet verwassen en afgestemd op dr outfit.

11 likes

Ja of dat iemand dan van die doorzichtige bh bandjes heeft gedaan, zodat het niet opvalt, maar juist daardoor heel erg opvalt.

20 likes

Deze heb ik sinds het jaar 2000 nooit meer bij iemand gezien.

67 likes

Ja gelukkig is het bijna uitgestorven, sporadisch kom ik het nog wel eens tegen

1 like

Ik 2 weken geleden bij iemand met een strapless top. Toen dacht ik nog ‘dat is lang geleden’.

2 likes

Wow! Inderdaad zeg

1 like

Alsof je plakband op je schouders hebt…

4 likes

Whahaha oh ja, dat we ooit dachten dat dat een handige uitvinding was!

Ziet er toch niet uit :joy: En zat ook echt voor geen meter, allemaal irritatie en schaafplekken kreeg ik er van.

Ik heb 1 shirtje nu met zwart kant bij mn decollete en die is echt mooi met mn zwarte kanten bh eronder die je dan net ziet. Maar dat durf ik niet aan naar buiten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

16 likes

Voor je het weet is dit weer een tiktok trend.

4 likes

Gewoon doen.

10 likes

Nee joh, die meiden van nu (omg hoe boomer klinkt dat) dragen gewoon lekker geen bh onder zomertopjes, die gaan echt niet terug naar dit soort middeleeuwse marteling

10 likes

Gewoon of geen bh of een goeie strapless bh. Ik heb er een van superbra en die houden mn mega vriendinnen goed op zn plek.

8 likes

Ik heb een vriendin die die dingen nog steeds gebruikt! Elke keer verbaas ik me er weer over.

6 likes

Dit kan je niet zeggen zonder te benoemen welke. Ik heb een plakker van Victoria’s Secret, maar die bleef bij mijn laatste feestje niet zitten door mijn tietzweet.

5 likes

Ik vind het ook heel lelijk maar ik heb het zelf altijd want ik heb echt zielig smalle schouders (en dit is geen humblebrag want ik ben verder echt een dikkerd, maar ik kan ook niet echt schoudertassen enzo dragen)

1 like

Ja ik wil echt graag een borst lift + siliconen boobs en dan nooit meer een bh

19 likes

Ja dit is de droom; geen saggy boobs en underboob sweat meer en en rugpijn en lekker bh loos door het leven.

5 likes

Whaha same but different, ik heb toevallig vandaag nadat ik weer helemaal gek werd van m’n boob sweat and hangende tieten en jeukende bh gegoogled wanneer een borstverkleining eigenlijk wordt vergoed :joy:

1 like

Wat let je?

3 likes