LOL ik ben het met alles met je eens maar ik ga stuk om het feit dat je me de paradigm shift van Kuhn meestuurt
Hahaha precies
Tevens ook het laatste jaar dat ik over die dingen wilde debatteren nu doe ik mijn onderzoeken in stilte en eenzaam lijden
Hahahah ja of dat ze dan als kers op de taart nog even eindigen met of ik weleens (afhankelijk van hun politieke voorkeur) Jordan Peterson/Zizek heb gelezen. Laat me met rust
Ik ben vandaag voor het eerst in een Uniqlo winkel geweest n.a.v. het forum maar ik snap de hype echt niet? Echt zo’n basic h&m meets c&a en ze hadden ook die lelijke tasjes
Same, elke keer als ik langs een winkel ervan loop ga ik naar binnen
En elke keer denk ik weer waarom is hier in godsnaam zo’n hype over?
Ik snap dat tasje ook niet, ja prima tas niks mis mee maar waarom het zó’n hype is?
Er kunnen schijnbaar veel dingen in, héél bijzonder
Bonnie heeft er zelfs een hele serie tiktoks over!!
Als je weet wat je moet kopen (kasjmier truien, Uniqlo U t-shirts etc.), heb je hele betaalbare kwalitatief goede basics. Veel beter dan h&m en c&a. Maar als je dat niet weet, kan het wel zo overkomen ja.
En er de juiste lichaamsbouw voor hebt,
Bij mij zit het vaak net niet.
130 euro voor een trui vind ik niet betaalbaar, of is kasjmier altijd zo duur (geen idee, draag het niet) en die basics tees vind ik er ook niet bijzonder uitzien, maar ik draag sowieso niet zulke basics. wel goedkoop ja
Ja, kasjmier is duur.
ja zag het inderdaad, thank god voor fast fashion
@Daelyss haha zo offended om basic kleding haha maar veel plezier ermee
Niet beledigd maar ik stel me gewoon vragen bij het feit dat je een winkel waar je mooie, simpele en kwalitatieve basics koopt, niet bijzonder vindt. Ik ga niet naar Uniqlo voor een kleedje met een schreeuwerige print voor een avondje uit.
Een t-shirt draagt toch iedereen, op die ene forummer die zei dat ze andere dingen droeg
haha ja ik hoef geen uniqlo t-shirts maar u do u
Ik vind die anne plus film echt heel erg slecht. Het idee van zo’n queer cast is heel goed, maar de verhaallijn en het acteerwerk vind ik echt om te janken hoor.
Ja echt jammer hè. Ik vond het zo gekunsteld over komen.
Het is ‘maar’ 65 km dit jaar.
Ik denk ook dat je voor 13 u moet binnen zijn of dat dat toch de bedoeling is van de inkorting.
Zo wordt er alleen 's nachts en in de voormiddag gewandeld.
Maar er is al kritiek bij de fanatiekelingen want het moet 100 km zijn.
Ik moet aan een boek van Stephen King (Richard Bachman) denken: the Long Walk. Bizar verhaal ook