Haha, is dit ook op Q?
Ja! Maar wel alleen korte periode voor het ‘gewone’ geluid begint. Echt mega schattig.
Ik ben helemaal naar de site van Q gegaan omdat ik dacht dat het Geluid van nu dus heel schattig klonk…
En ik vond dus van niet, en snapte er al niks van haha.
Ik vind S10 en die Froukje echt helemaal niks snap niet dat mensen daar zo warm van worden
Ik moest even denken want ik vind (mijn) s10 (+) nog steeds heel fijn
Maar ik deel je mening.
Eefje de Visser idem wat mij betreft
En hij zingt in het Frans
Ja ik vind s10 nog wel leuk om thuis te luisteren, maar ik zag een stukje van lowlands van hen twee samen en toen vond ik het heel flauwtjes. Misschien dat dit heel anders is als je daar was, maar vond het nou niet heel spetterend uit de verf komen
De teksten van Froukje vind ik ook altijd wel geinig gedaan ofzo, maar toch skip ik haar muziek vaak.
Oohh ja ik vond Froukje 1 van de beste shows! Heel zuiver, nice live versies van de nummers die soms zelfs een beetje richting metal gingen, publiek dat helemaal los ging. Was echt vet!
S10 heeft wel een wat saaiere uitstraling misschien op het podium dan Froukje
Ja was echt een super leuke show! Maar ik ben sowieso froukje fan girl dus misschien niet de meest objectieve haha
Ik raak altijd buiten adem als ik naar een optreden van Froukje luister
Hoe vind je Wende dan? Haar muziek is ook wel bijzonder
Met veel van dit soort muziek heb ik dat vaker luisteren het leuk maakt. Eva van Manen vond ik eerst ook maar apart.
Ohja ik was niet per se superfan, kende haar muziek pas 2 weken haha. Maar alsnog heel vet, en dat vond m’n vriend ook en die kende het nauwelijks.
Ze praat inderdaad wel heel hijgerig tussendoor ook @Xiomara haha
Ik vind die meau ook irri.
Ik weet helemaal niet wie Eefje, Froukje of Wende zijn. Meau wel van die ene jankplaat
En dat heb jij gedaan
Vreselijk ja
Ik moest bij Froukje aan Froukje de Both denken maar het leek me niet dat die als zangeres optreedt.
Zijn volgens mij een paar namen uit zo’n random name generator
Weet niet waarom maar ik kreeg ineens een flashback naar de MSN namen decoratie generator van vroeger
@moderators mag ik mijn naam aanpassen naar
°°°·.°·…·°¯°·..· PÉTÏTFÔŪR ·..·°¯°·.·° .·°°°
Wow ik dacht altijd dat mensen dat symbool voor symbool zelf verzonnen hadden haha.