Impopulaire meningen #4

Ik vind HK living servies heel inspiratieloos en het geeft me ook zo erg live laugh love interieur vibes

25 likes

Ik kreeg echt second hand embarassment van die film :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat vind jij wel mooi?

10 likes

Maria von Trapp would like a word with you.

9 likes

Huh en Lech dan?

16 likes

Haha niet mee eens maar ik vind dit wel een leuke onpopulaire mening

13 likes

Haha ik ook.
Hier moet haast een (onbewust) jeugdtrauma achter zitten of nare associaties met iets uit een vorig leven, kan niet anders :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahaha, ik hou enorm van bergen en probeer mijn partner al jaren mee te krijgen, maar hij begint altijd over dartelende Heidi in een Alpenwei en koeien met bellen en dan voel ik me inderdaad echt een saaie muts :sweat_smile:

5 likes

Ik vind het ook niks inderdaad. Ze zitten voor mijn gevoel ook altijd op de verkeerde plek, waardoor je een soort gekke ‘bult’ op je heupen creëer.
Daarbij past er, net als bij broekzakken, toch net niks fatsoenlijk in.

5 likes

Ik vind het niet lelijk maar als iemand uit Oostenrijk of Zwitserland komt denk ik wel altijd jasses die zullen wel saai zijn.

Ik denk dat overigens ook bij Denen.

13 likes

Ik vind Astrid echt de belichaming van alle vooroordelen die ik heb over mensen uit Oostenrijk. En ze zou ook zo in een Duits lesboek kunnen staan, maar dat terzijde.

B en B fans where u at

28 likes

Ja zo Gezond Actief en Proper ofzo. Heel erg in het stramien.

6 likes

Vooral als ze op een gegeven moment een ijsje bestelt en op zo’n overdreven Duitse manier ‘goldenmilk’ uitspreekt als GolDenMielk!!! :tired_face:

2 likes

Geen idee wie Astrid is, maar ik vind alles aan Oostenrijk leuk. Ik zie mezelf altijd wel in Wenen wonen.

9 likes

Ik vind het echt heel vervelend dat sportkleding nu ook al “mooi” moet zijn en je mooi “mOeT” zijn op de sportschool.

13 likes

Wenen wordt ook al jaren tot ‘de meest leefbare stad van de wereld’ gekroond dus doe het!

3 likes

N.a.v. dit bericht; ik houd dus echt van die hele kleffe broodjes kaas die de hele dag in je tas hebben gezeten. Vooral vroeger tijdens schoolreisjes.

42 likes

Vooral met extra veel boter. Geplette broodjes pindakaas zijn ook zo lekker.

9 likes

hmm van die verlepte smosjes waar de mayo volledig in de pistolet is getrokken, voelt echt nostalgisch dit

3 likes

Of een boterham met vruchtenhagel. Als je dat lang genoeg laat zitten smelt het helemaal :drooling_face:

15 likes