Brrr dit is echt mijn nachtmerrie, maar denk deels door vroeger Rembo en Rembo met broodje kaas onder water eten, die vlokken die ronddrijven zie ik nog steeds voor me
Of verlepte met helemaal gesmolten hagelslag. Ook heerlijk en nostalgisch
Ik kan echt genieten van vliegtuigvoedsel. Zo’n maaltijd dan, niet zo’n broodje.
Me too hahaha! Ik koop soms Igo Pong & Klaar, vind ik op een vloegtuigmaaltijd lijken
Ooh ik droom nog steeds van een lekker toetje wat ik in het vliegtuig heb gegeten.
Vroeger kreeg je ook op korte vluchten eten. En ik keek altijd uit naar de chocolade soes die er vaak bij zat yam.
Bolletje met teveel boter en kipfilet
Ik heb nu echt zin in een geplette boterham met pindakaas en een laagje gesmolten suiker
Haha oké was mijn mening dus toch niet zo impopulair. Dacht echt dat veel mensen dit goor zouden vinden. Maar inderdaad, nostalgie
Jaaaaa, echt m’n favo
Bolletjes met vruchtenhagel of hagelslag sla ik nu alsnog plat met mijn vuist om het schoolreisje gevoel terug te krijgen
Wenen is wel een heel ander oostenrijk dan de westkant heb ik het idee. Minder dartelen door groene weiden in een dirndl en meer wijn spritzer drinken in een hippe bar zeg maar
Dit is wel echt een ondergewaardeerd drankje.
Brengt me op ideeën ik schenk er eentje in.
Ahhh zo’n wit klef bolletje met salami Ik mis weinig dingen sinds ik geen vlees meer eet, maar ik heb hier nu ineens zoooo’n zin in haha
Ik zie er een legpuzzel in.
Ik moet er niet aan denken om t hele weekend op lowlands te zijn.
Wij ook niet
Dit forum is vrij feministisch, links en met krachtige vrouwen
(zo zie ik mezelf ook wel hoor)
En toch denk ik dan ook, dat valt reuze mee want ik zie mannen niet op een forum hele verhalen in een topic over kinderen schrijven over de slaapjes/eten/oh dat was zo schattig ze zei appoe (appel) over hun kinderen.
Wat heeft het een met het ander te maken? Ben je geen feminist als je iets doet wat een man niet zou doen? Of als je van je kinderen geniet?
Ik heb dat meer met de ellenlange discussies over het huishouden (waar ik zelf ook wel aan mee doe dus no shame). Enthousiast zijn over kinderen heeft voor mij niks met feminisme te maken en ik denk dat mannen ook wel (te) lang over hun kinderen kunnen doorvertellen. Dat is toch mijn ervaring als kinderloos persoon met 0 interesse in de “kids” van mijn collega’s .
Hm weet ik niet. Vind het contrast gewoon opvallen. Ik denk dan aan een parallelle wereld waarin mannen op het fok-forum ofzo over poepluiers praten en een heel topic vullen en dan moet ik een beetje lachen.