Dit is een van de redenen waarom ik niet thuis wil bevallen. Ik vind 't gewoon een beetje zielig voor de buren, haha.
Ik wil die troep ook gewoon niet in en rond m’n bed. Weet je hoeveel bloed en poep en vruchtwater en andere mysterieuze lichaamssappen er komen kijken bij een bevalling. Niet in mijn slaapkamer aub.
Ik geloof niet dat er iets impopulair is aan niet thuis willen bevallen. Volgens mij krijgt iedere vrouw met een goed verlopende zwangerschap die keuze en bevalt de meerderheid uiteindelijk in het ziekenhuis. Ik zelf wil wel graag thuis bevallen en dat gaat binnen nu en 6 weken misschien gebeuren, dus ik moet eerlijk zeggen dat ik de bangmakerij hier in dit topic echt slecht trek.
Ik heb een goede thuisbevalling gehad, kan gewoon! Veel mensen weten niet dat het bij laag risico even veilig is (zoals @Merel hierboven uitlegt) en voor mij was het de plek waar ik me het beste kon ontspannen. Voelde me veel meer zelf in controle dan ik dat denk ik in het ziekenhuis had gehad. En zo fijn om na afloop gewoon meteen thuis te zijn!
Iedereen moet lekker bevallen waar en hoe ie wil, dat is juist het fijne toch? Ken genoeg mensen die niet moesten denken aan thuis bevallen, zelf kon ik me juist niks bij in het ziekenhuis bevallen voorstellen.
Allemaal leuk en aardig maar de good stuff kun je toch echt alleen in het zkh krijgen
Ik vind het best bizar hoe het werkt. Ik dacht ook altijd nooooit dat ik thuis wil bevallen. Toen ik zwanger was leek het me toch wel mooi, maar door zwangerschapsvergiftiging was het niet mogelijk. Daarna dacht ik no way dat ik ooit thuis beval. Nu ben ik weer zwanger en denk ik hmmm misschien als alles goed gaat toch wel thuis.
Snap niks van mezelf.
Wow ik wist helemaal niet dat jij kinderen had haha
Jazeker, Nina en Stefano
Ik realiseer me nu pas dat Lucas Nina’s halfbroer EN neefje is. What the fuck (ik wist het wel maar sta nu pas stil hierbij)
Of is Stefano de broer ik weet het ook allemaal niet meer.
OHJA dat was het volgens mij. Is al superlang geleden. Maar ovlgens mij was Stefano inderdaad Ludo’s broer uitiendelijk
intrige
Je mag me altijd een dm sturen als je fijne thuisbeval ervaring wil horen!
Met wie had Nina ook alweer een kind?
Toen ik stopte met kijken zat Nina nog in een instituut en had Rick net de gevangenisbrand overleefd
Hahahahhahha ohja iets met een instelling.
Wacht Rick had toch een dochter die Ricky heette en die had ook weer een kind, met iemand? En dat kind hadden ze vaak geen acteur voor en dan deden ze of het kind achter de bank zat oid, hele gesprekken voeren, volgens mij flikkerden ze ook een keer gewoon een Liga achter de bank.
@Calypso toen ik nog keek had Bing een boxschool en een kind met Sjors maar dat kind was eigenlijk van Jan Kooiman ofzo
Hahaha Rikki met Sjoerd
En Nina met MIKE!! wow die was ik alweer vergeten
Toen ik keek werd Bowien van een klif gegooid en kreeg Anita aids omdat ze van de trap viel in de scala.
Was het ook niet zo dat Dennis eigenlijk de zoon van Laura is en zij een relatie hadden met elkaar? En was Sil hun kind ook?
Nee dat is echt een ver van m’n bed show
Kan iemand niet een GTST video maken met alle verhaallijnen zoals dit
Denk dat dat heel grappig zou zijn maar er zijn wel duizenden afleveringen
Ik kom er nu pas achter dat nina helemaal niet ludos vrouw is…
( ik heb nooit gtst gekeken)