Ik ben een basic bitch and i love it. Ik own helemaal dat ik graag top 40 muziek luister, ik kom graag bij de costes en hm en ik vind een grijze hoekbank mooi. Ik vind mensen die erg hard hun best doen om uniek te zijn of alleen maar dingen willen waarderen omdat het grote publiek ze niet kent erg vermoeiend en in zekere zin ook weer erg voorspelbaar en basic. Overigens zie ik vaak wel een onderscheid tussen mensen die uniek willen zijn en daadwerkelijk uniek zijn. Die tweede kan ik juist enorm waarderen, maar gewoon omdat ze zijn wie ze zijn, net zoals ik nu eenmaal een basic bitch ben met een haarclip in.
Ja en arnie was geen kind van ze, want die was verwisseld na de geboorte😂
Ja want Dennis en Arnie waren als baby’s in het ziekenhuis met elkaar verwisseld! Maar Sil was volgens mij het kind van Laura en Robert, uit een affaire (?) toen Laura verloofd was met Dennis, die later haar zoon bleek te zijn.
lijkt wel een soapserie
Je zou het zo denken he
Wordt allemaal keurig opgeruimd en de troep viel mij heel erg mee.
Hierop inhakend: mensen die zichzelf ‘prettig gestoord’ noemen. Vaak bij programma’s als First Dates. Nee Sjoerd, we hebben allemaal wel eens een gekke bui of lachen om een grap die eigenlijk niet kan. Dan ben en blijf je nog steeds een tyfusnormalo (volgens mij moet ik @Lula bedanken voor die term). De meeste mensen zijn toch vooral basic volgens mij.
Ik heb ooit een jongen gedate die vrij degelijk was (economie gestudeerd en larpt in zijn vrije tijd om een beeld te schetsen) die zichzelf “enfant terrible” noemde…
Ik vind ondertussen “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan” hier ook wel onder vallen, zo saai en cliché
Voor mij was het einde toen Charlie magischerwijs weer kon lopen nadat ze in een rolstoel was beland.
Same, maar nog erger wanneer mensen (mannen) mij een spontane meid noemen . Dat ben ik helemaal niet gdvrdmme.
“Mensen mens”
“Ik ben wel echt zo iemand die… [insert nietszeggende karaktereigenschap hier]”
“Ik kan dus helemaal niet tegen onrecht”
Ik vind die susan bijl tasjes lijken op veiligheids jasjes.
same, doet me ook denken aan happy socks ofzo. Lekker gek!!!
Ja verschrikkelijk… hoe is dit fasj0n en trendy? Echt een Ikea tas heeft nog meer stijl dan dat
Ik vind het een hippe vuilniszakken vibe hebben. Het zijn vast handige dingen, maar mooi…
Ik moet wel zeggen, ik zie het vooral als duurzame praktische tas voor boodschappen. Heb er nu geen, maar loop nu altijd buiten met een vervaagde rode Wah Nam Hong (toko) tas, en dat is eigenlijk ook geen gezicht. Ik loop ook gewoon elke dag er uren mee door de stad dus mss ben ik inmiddels ook een vast stadsgekkie met dat ding.