Impopulaire meningen #4

Hoe vind je Wende dan? Haar muziek is ook wel bijzonder

Met veel van dit soort muziek heb ik dat vaker luisteren het leuk maakt. Eva van Manen vond ik eerst ook maar apart.

Ohja ik was niet per se superfan, kende haar muziek pas 2 weken haha. Maar alsnog heel vet, en dat vond m’n vriend ook en die kende het nauwelijks.

Ze praat inderdaad wel heel hijgerig tussendoor ook @Xiomara haha

3 likes

Ik vind die meau ook irri.

31 likes

Ik weet helemaal niet wie Eefje, Froukje of Wende zijn. Meau wel van die ene jankplaat

12 likes

En dat heb jij gedaan

Vreselijk ja

11 likes

Ik moest bij Froukje aan Froukje de Both denken maar het leek me niet dat die als zangeres optreedt.

8 likes

Zijn volgens mij een paar namen uit zo’n random name generator

7 likes

Weet niet waarom maar ik kreeg ineens een flashback naar de MSN namen decoratie generator van vroeger

@moderators mag ik mijn naam aanpassen naar

°°°·.°·…·°¯°·..· PÉTÏTFÔŪR ·..·°¯°·.·° .·°°°

58 likes

Wow ik dacht altijd dat mensen dat symbool voor symbool zelf verzonnen hadden haha.

28 likes

Best that I can do. Je forumnaam zelf mag alleen letters, cijfers en streepjes hebben.

25 likes

17 likes

Voor mij zijn dit allemaal dezelfde mensen. Delen vast en zeker ook dezelfde fanbase.

6 likes

Luf it thx .•°¤★´¯)*¤°LÛLۤ*(¯´★¯)¤°•.

@Findus die fanatiekelingen zaten er vast ook tussen. Ik was liever lui dan moe

23 likes

() ()
( ‘.’ )
(")_(")

Dit vond ik ook altijd heel cool.

25 likes

(:+1: ͡❛ ͜ʖ ͡❛):+1:

22 likes

Ik vind dat coldplay echt ontzettend onoriginele, saaie, nikszeggende muziek maakt. Ik zie alleen maar bakfiets moeders voor mij die hiernaar luisteren. Blijkbaar heel impopulair gezien de hoeveelheid concerten die ze geven, al zou ik geld ervoor krijgen wil ik nog niet de hele avond daar staan/zitten.

64 likes

Volgens mij is Coldplay haten alles behalve impopulair :stuck_out_tongue:

27 likes

Klein tegengeluid.
Love het om mee te bleren met hun muziek in de auto

7 likes

wel chill om je handen erin te doen

3 likes

Ik geniet echt van de fb/Instagram posts van ouders over de eerste schooldag van de kinderen. Vaak hebben de kinderen dan extra mooie kleding aan en staan ze zo trots op de foto :blush: het belachelijke is dat ik er zelf nog niet moet aan denken om ooit kinderen te willen :sweat_smile:

28 likes