Het leukste zijn dan de foto’s van hoe ze er uit zien wanneer ze thuis komen na school
Ooooh die zie ik jammer genoeg dan weer nooit!
Snap niet dat schooluniformen nog bestaan en dan vooral zo een blouse met stropdas. Dat zit toch gewoon niet lekker.
Vaak hangt de das aan een elastiek en is het geen echte.
Al is het precies hier wel een echt dasje.
Lijkt me ook gevaarlijk met spelen. Stropdas kan toch zo ergens in vast blijven haken. Maar misschien spelen die kinderen niet.
En een 4 jarige dagelijks een stropdas om doen is ook gewoon hartstikke onnodig
Ergens vind ik een uniform niet zo erg maar ze zijn altijd heel lelijk. Meisjes zijn op zich nog wel schattig maar de jongens zien er altijd uit alsof ze het pak van hun oudere broer hebben aangedaan.
Mijn hele schoonfamilie inclusief man is altijd weer in shock als ze kinderen van school zien komen zonder uniform. Dat is bij hun echt een vrije school/Montessori ding.
Ik denk dus wel dat een uniform goed kan zijn (dit is wel na jarenlange indoctrinatie) maar waarom moet het altijd zo tuttig en met strenge regels. Mijn man moest bijvoorbeeld altijd lange sokken bij shorts en zonder hoed mocht hij niet buitenspelen. En je wordt gewoon naar huis gestuurd als je niet alles perfect hebt. Oh en hij mocht niet in het ov met een halve outfit, dus bijvoorbeeld een ander shirt.
Enige normale is dat je pas vanaf 6 een uniform moest dragen bij hem, ik zie het ook niet voor me hoe je een 4-jarige in die kleding hijst.
Ik deel deze mening echt zo hard. Partner houd echt van Coldplay en ik kots ervan 🥹
Jeetje blijft zo’n hoed überhaupt op je hoofd zitten als je buitenspeelt
Ik zie er ook zo uit na een dag werken
Maar dit is toch ook vaak omdat je dan beter beschermt bent tegen de zon? Weet niet waar je vriend vandaan komt maar ik weet dat het in australië ook daarom zo is
Klopt, maar het weer maakte niet uit! En dan vind ik ook dat elke hoed zou mogen. Maar nee alleen de lelijke Amish hoed.
Wilde mijzelf trakteren op een fancy fles wijn na een bepaald doel te hebben bereikt… kocht natuurwijn want ben toch beetje een hipster.
GOOR!! Krijg het gewoon niet weg, het smaakt naar rottend fruit en de fles was 24 euro FML
Doe mij maar goedkope huiswijn joe
Lijm
Ik vind die F1 doodsaai, het boeit me echt geen ene drol en iedereen wil me (en de rest om hun heen) de hele tijd ervan op de hoogte houden. Laat me met rust joh hahah
Zelfde geldt voor voetbal trouwens. Mijn vriend kijkt vaak ESPN waar echt élke dag de hele dag mannen zitten te zwammen over voetbal en hoe ze het allemaal beter weten.
Ik weet niet of het impopulair is trouwens of dat dit meer een ergernis is hahah
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Sostrene Grene, elke x als ik er binnen kom denk ik dit is gewoon een overpriced hipster Flying Tiger ofzo.
Vergeleken met de flying tiger wel ja
Ik vind de flying tiger juist troepjes en de sostrene grene mooie interieurdingetjes hebben. Maar dille en kamille is mn favoriet
Flying tiger vind ik ook troepjes hoor. Maar deze winkel vind ik ook niks speciaals, alleen de thee leek me wel leuk.
Ik vind het dom als iemand (nog ietsje meer als het voor het eerst is) thuis wil bevallen.
Kracht en wijsheid toegewenst…
Wil je deze even verwijderen en ovrrnieuw plaatsen over een uur. Dan heb ik alle tijd voor drama