Of is Stefano de broer ik weet het ook allemaal niet meer.
OHJA dat was het volgens mij. Is al superlang geleden. Maar ovlgens mij was Stefano inderdaad Ludo’s broer uitiendelijk
intrige
Je mag me altijd een dm sturen als je fijne thuisbeval ervaring wil horen!
Met wie had Nina ook alweer een kind?
Toen ik stopte met kijken zat Nina nog in een instituut en had Rick net de gevangenisbrand overleefd
Hahahahhahha ohja iets met een instelling.
Wacht Rick had toch een dochter die Ricky heette en die had ook weer een kind, met iemand? En dat kind hadden ze vaak geen acteur voor en dan deden ze of het kind achter de bank zat oid, hele gesprekken voeren, volgens mij flikkerden ze ook een keer gewoon een Liga achter de bank.
@Calypso toen ik nog keek had Bing een boxschool en een kind met Sjors maar dat kind was eigenlijk van Jan Kooiman ofzo
Hahaha Rikki met Sjoerd
En Nina met MIKE!! wow die was ik alweer vergeten
Toen ik keek werd Bowien van een klif gegooid en kreeg Anita aids omdat ze van de trap viel in de scala.
Was het ook niet zo dat Dennis eigenlijk de zoon van Laura is en zij een relatie hadden met elkaar? En was Sil hun kind ook?
Nee dat is echt een ver van m’n bed show
Kan iemand niet een GTST video maken met alle verhaallijnen zoals dit
Denk dat dat heel grappig zou zijn maar er zijn wel duizenden afleveringen
Ik kom er nu pas achter dat nina helemaal niet ludos vrouw is…
( ik heb nooit gtst gekeken)
Ik ben een basic bitch and i love it. Ik own helemaal dat ik graag top 40 muziek luister, ik kom graag bij de costes en hm en ik vind een grijze hoekbank mooi. Ik vind mensen die erg hard hun best doen om uniek te zijn of alleen maar dingen willen waarderen omdat het grote publiek ze niet kent erg vermoeiend en in zekere zin ook weer erg voorspelbaar en basic. Overigens zie ik vaak wel een onderscheid tussen mensen die uniek willen zijn en daadwerkelijk uniek zijn. Die tweede kan ik juist enorm waarderen, maar gewoon omdat ze zijn wie ze zijn, net zoals ik nu eenmaal een basic bitch ben met een haarclip in.
Ja en arnie was geen kind van ze, want die was verwisseld na de geboorte😂
Ja want Dennis en Arnie waren als baby’s in het ziekenhuis met elkaar verwisseld! Maar Sil was volgens mij het kind van Laura en Robert, uit een affaire (?) toen Laura verloofd was met Dennis, die later haar zoon bleek te zijn.
lijkt wel een soapserie
Je zou het zo denken he
Wordt allemaal keurig opgeruimd en de troep viel mij heel erg mee.
Hierop inhakend: mensen die zichzelf ‘prettig gestoord’ noemen. Vaak bij programma’s als First Dates. Nee Sjoerd, we hebben allemaal wel eens een gekke bui of lachen om een grap die eigenlijk niet kan. Dan ben en blijf je nog steeds een tyfusnormalo (volgens mij moet ik @Lula bedanken voor die term). De meeste mensen zijn toch vooral basic volgens mij.
Ik heb ooit een jongen gedate die vrij degelijk was (economie gestudeerd en larpt in zijn vrije tijd om een beeld te schetsen) die zichzelf “enfant terrible” noemde…
Ik vind ondertussen “ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan” hier ook wel onder vallen, zo saai en cliché