Impopulaire meningen #4

Voor mij was het einde toen Charlie magischerwijs weer kon lopen nadat ze in een rolstoel was beland.

3 likes

Same, maar nog erger wanneer mensen (mannen) mij een spontane meid noemen . Dat ben ik helemaal niet gdvrdmme.

4 likes

“Mensen mens” :sob:

6 likes

“Ik ben wel echt zo iemand die… [insert nietszeggende karaktereigenschap hier]”

2 likes

wat gaaaaaf!

14 likes

“Ik kan dus helemaal niet tegen onrecht”

7 likes

Ik vind die susan bijl tasjes lijken op veiligheids jasjes.

58 likes

same, doet me ook denken aan happy socks ofzo. Lekker gek!!! :crazy_face:

8 likes

Ja verschrikkelijk… hoe is dit fasj0n en trendy? Echt een Ikea tas heeft nog meer stijl dan dat

20 likes

Ik vind het een hippe vuilniszakken vibe hebben. Het zijn vast handige dingen, maar mooi…

8 likes

Ik moet wel zeggen, ik zie het vooral als duurzame praktische tas voor boodschappen. Heb er nu geen, maar loop nu altijd buiten met een vervaagde rode Wah Nam Hong (toko) tas, en dat is eigenlijk ook geen gezicht. Ik loop ook gewoon elke dag er uren mee door de stad dus mss ben ik inmiddels ook een vast stadsgekkie met dat ding.

11 likes

Ik like dit in mijn costes kleding en met haarclip in mijn jaar vanaf mijn grijze hoekbank

10 likes

High five! :raising_hand_woman:t3:

5 likes

Ik las dit als Susan Boyle en heb serieus zitten googelen naar wat voor een collectie zij dan heeft uitgebracht.

13 likes

alleen als het van balenciaga is hoor!

5 likes

Neem dan de orginele voor een fractie van de prijs.

14 likes

ja maar daar staat geen fashion label op!

3 likes

Echt wel
Fucking groot IKEA.

15 likes

Misschien ben je inmiddels net zo iconisch als Superman op driewieler en de moeder-dochter tweeling

2 likes

Kan je beter kopen, ben je 20 euries goedkoper uit

3 likes