Impopulaire meningen #4

Zo mocht ik van mijn vorige leidinggevende geen neuspiercingringetje want daar werd ik een rockster van. Oke dan

2 likes

Ze hebben m ook in sleutelhanger-formaat. En de naam maakt het helemaal af :ok_hand:t2:

23 likes

in mijn studentencomplex in kopenhagen is er recent flinke verontwaardiging geweest over de diefstal van één ikea tas in het washok want “iedereen heeft er toch al 10 waarom zou je er een stelen”

29 likes

@instantramen The IKEA-bag is the preferred Nordic storage- and carrying device 🇸🇪 Thank you for the throwback @becomingmum 🙏🏻 #ikeabag #ikeatok #thenordics doet me hieraan denken haha.

8 likes

Nu nog een kerstbal ervan

4 likes

Haha soort zweedse versie van de appie tas waar de nederlandse mannen mee lopen.

3 likes

Nutella is niet te schransen en wordt te veel gebruikt in zoetigheden.

43 likes

Ik hou echt van chocola maar ik vind nutella echt te ranzig :nauseated_face:

5 likes

Nutella is ook hazelnoten. Maar ik ben er echt op afgeknapt. Mij maak je ook niet blij met praline (de vulling niet de bonbons)

8 likes

Brr vind praline zo goor. Het smaakt ook gewo9n goedkoop

7 likes

Nou goede praline kan wel lekker zijn, maar door die goedkope ben ik afgeknapt

4 likes

Ik doe alleen côte d’or noir de noir op mijn boterhammen

8 likes

Nog steeds een schande dat AH dit uit het assortiment heeft gehaald in Nederland

12 likes

Omg die zeebanket vd lidl, kan zo die hele doos in mn eentje op

14 likes

Join us in het vies lekker eten-topic :heart:

10 likes

Misschien konden de Nederlanders die verfijnde smaak niet appreciëren.

5 likes

Zeer plausibel

3 likes

Ik vind het ok, maar zeker niet de hype waard. Er zijn veel betere chocopasta’s. Toegegeven: ik ben niet de grootste hazelnootfan, dus daar loopt het ook al een beetje fout.

2 likes

Ik vind het gevoel van nutella erger dan de smaak want ik ben wel dol op hazelnoten en hazelnootchocolade, en andere pasta kan ik ook wel waarderen. Maar die plaknutella, echt mij niet bellen

6 likes

Bij Nutella moet ik altijd aan deze reclame denken. Ik vond dat liedje geweldig als kind hahaha!

11 likes