En dat je aan het brood meteen kan zien dat het van oorsprong geen Nederlandse reclame is
Ja dit is echt een nachtmerrie voor mij met zoān dikke laag
Wordt er nou gesuggereerd dat Nutella een gezond ontbijt is???
Is het dat niet dan??? Er zitten noten in
Goed voor de botten!!
Ik denk dat jij echt oog hebt voor goede kwalitatieve en stijlvolle kledingstukken. Zou je als je tijd hebt mij willen vertellen waar je de volgende dingen koopt?
- T-shirts
- Vestjes
- Blauwe jeans
- Zwarte skinny jeans
- Zwarte pantalon
- Truien (wol of kasjmier)
Ik beschouw dit als een persoonlijke aanval
Zou dan zeker eens Nutella botercrème maken, héérlijk!!! Kan dat echt zo los opeten mmmm
Een heeeel goed begin voor groot en klein!
Ik hoop dat iedereen op Schiphol die op vakantie gaat, zijn vlucht mist en geen geld terug krijgt. Verziek het milieu maar vanuit je achtertuin.
Weet je hoe onwijs veel commentaar ik krijg, omdat ik naar Londen altijd de trein neem. Mensen proberen mij gewoon te dwingen om met het vliegtuig te gaan. Ik wil dat niet!!! En ze komen echt met de meest onnozele argumenten waarom ik het vliegtuig moet nemen.
Voor echt al die korte vluchten is een vliegtuig echt niet nodig.
Klimaatvriendelijk reizen is niet duur, klimaatonvriendelijk reizen is te goedkoop.
Dingen zoals flixbus en de trein zijn best goedkoop maar je moet even in de gaten houden op welke dagen ze goedkoper zijn enzo.
Van de zomer waren er in andere landen ook goedkope trein acties. Het is wel even iets meer uitzoeken dan met vliegtickets en je bent langer onderweg natuurlijk. Maar duur hoeft het niet te zijn.
Oh en de site evenweg heeft ook best goedkope reisjes met de bus. Inclusief hotel enzo.
Maarja dit is wel degelijk hartstikke duur, als je een geheel doorsnee gezin van 4 bent tikt dat al enorm aan. Tot het niveau dat een boel gezinnen dan niet op vakantie kunnen. En dat hóeft niet, vakantie in het buitenland is een luxe, op een halfuur fietsen in Nederland heb je ook campings, blablabla, maar deze gezinnen dat kwalijk nemen is ook heel makkelijk gezegd
Auto is in Europa toch ook een goede optie? In ieder geval een betere dan het vliegtuig.
Het is niet alleen ze prijs, maar bijvoorbeeld ook de verbinding. Ik ga volgend jaar naar Barcelona en wil dan best met de trein, maar die verbinding is gewoon niet fijn. Je doet er lang over en ik kom met de trein waarschijnlijk niet eens op tijd aan. Op die manier is de keuze voor vliegtuig ook heel snel gemaakt.
Maar jij doet nu dan weer alsof het óf all-in resort in Turkije is (vliegtuig) of met de trein dichtbij huis. Dat is toch ook niet de enige afweging die mensen maken?
Ja de verbindingen zijn in Europa echt nog ruk. Ik ga volgende maand interraillen en ik eindig in Serviƫ of Bosniƫ. Ik wil vanaf daar terug met trein of bus, maar dat is echt bijna niet te doen. Scheelt dat ik onderweg wat kan werken enzo, maar ik moet bijna 2 volledige dagen gaan uit trekken om terug te komen.
En de chaos op het spoor in Duitsland š„¹ begrijpelijk en onvermijdelijk hoor. Maar ik denk wel dat het betekent dat āde treinā niet heel vakantievierend Europa aan kan op het moment
Want iedereen heeft een auto (of rijbewijs)? En een auto duren is vaak heel duur.