Impopulaire meningen #4

Ja, lekker warm. En in de business.

7 likes

Geenkindpolitiek

9 likes

Lijkt me wel mooi als mensen straks massaal die KLM-huisjes gaan verstoppen of wegdoen, omdat het opeens een heel andere status krijgt.

9 likes

Lees je ff in in de gevolgen hiervan. Echt funny om grappen over te maken!

5 likes

Gelukkig mogen we hier in China tegenwoordig wel drie kinderen van Daddy Xi :purple_heart:

5 likes

Ik ben wel pro abortus voor iedereen ja.

3 likes

Maar wie betaalt dan jouw pensioen?
(edit : ons pensioen)

3 likes

Over @FredPaillet hoef je je geen zorgen te maken hoor :smile: Die leeft de black dressed diva lifestyle ook nog na 65+.

4 likes

Alsof we dan nog leven.

11 likes

Hij vertelt met veel “pathos“
heeft Thierry dit geschreven?

2 likes

Ben jij nou uiteindelijk nog in je eentje business class gaan vliegen en je man + kind economy? Of heeft een van jullie zich gewonnen gegeven?

Please don’t feed de verhalen over de businessclass!!!

In het grotere geheel, is dat wetenschappelijke onderzoek in die archieven echt heel noodzakelijk of zinvol? Tenminste, staat het in verhouding met de schade die het oplevert voor de aarde als meerdere mensen dit regelmatig moeten doen?

11 likes

Ik kan niet voor @d12baby spreken maar in mijn geval kan ik zeggen dat vliegen naar wetenschappelijke congressen meestal niet noodzakelijk en is en de opbrengst zeker niet in verhouding staat tot de schade. En dat ik binnenkort wel naar zo’n congres ga vliegen ondanks dat ik ook online kon deelnemen, maar daar had ik gewoon geen zin in en ik vond dat ik na 2 jaar corona wel weer eens een reisje verdiend had. :fu:

6 likes

Nou ja, heerlijk eerlijk, ik ben echt niet zo begaan met het milieu om de mensheid an sich. Ik gun mezelf vooral een prettig leven tot het einde. Dus vanuit die insteek probeer ik wel mijn steentje bij te dragen. Ounce of luck verder gewenst aan al jullie (toekomstige) (klein)kinderen.

31 likes

Uiteindelijk zijn we allemaal egocentrische en egoĆÆstische motherfuckers, better deal with it. (Geen impopulaire mening gok ik.)

42 likes

Volgens mij was het punt van veel mensen niet eens dat je nooit meer mag vliegen, maar meer dat dit echt niet elk jaar hoeft om een leuke vakantie te hebben.

1 like

Maar dat weten mensen toch zelf ook wel? Het lijkt me sterk dat als mensen kunnen googlen naar ā€˜beste acaibowl bali’ dat ze niet kunnen googlen naar ā€˜leukste vakantieplekken in de benelux’.

18 likes

Nou in de discussie van gisteren was dat niet altijd te merken :sweat_smile:

4 likes

Haha nou ik ben dus dit jaar onder het mom van ik vlieg al zoveel en beter voor het milieu met de Flixbus naar mijn congres gegaan

Allemaal feestende en schreeuwende mensen in de bus, kwam compleet vercrackt aan op locatie en mocht in die staat mijn onderzoek presenteren aan een paar honderd man. Geen succes en doe ik ook niet meer lol

7 likes

Niet om te escaleren, maar: ik vind wachten op een vliegveld, mits je een stoeltje hebt, best wel chill. Lekker ongestoord uren op je telefoon scrollen, zonder dat iemand (inclusief jij zelf) vindt dat je wat nuttigers moet doen. Voel me altijd best wel zen dan.

39 likes