Impopulaire meningen #4

Volgens mij was het punt van veel mensen niet eens dat je nooit meer mag vliegen, maar meer dat dit echt niet elk jaar hoeft om een leuke vakantie te hebben.

1 like

Maar dat weten mensen toch zelf ook wel? Het lijkt me sterk dat als mensen kunnen googlen naar ‘beste acaibowl bali’ dat ze niet kunnen googlen naar ‘leukste vakantieplekken in de benelux’.

18 likes

Nou in de discussie van gisteren was dat niet altijd te merken :sweat_smile:

4 likes

Haha nou ik ben dus dit jaar onder het mom van ik vlieg al zoveel en beter voor het milieu met de Flixbus naar mijn congres gegaan

Allemaal feestende en schreeuwende mensen in de bus, kwam compleet vercrackt aan op locatie en mocht in die staat mijn onderzoek presenteren aan een paar honderd man. Geen succes en doe ik ook niet meer lol

7 likes

Niet om te escaleren, maar: ik vind wachten op een vliegveld, mits je een stoeltje hebt, best wel chill. Lekker ongestoord uren op je telefoon scrollen, zonder dat iemand (inclusief jij zelf) vindt dat je wat nuttigers moet doen. Voel me altijd best wel zen dan.

39 likes

Ik vind vliegen zelf enorm chill. Dat geluid van t vliegtuig t zachte geroezemoes en dat je oren een beetje dicht zitten. Ik slaap heerlijk dan.

6 likes

Vind ik in het vliegtuig ook altijd zo fijn! Je kunt geen kant op, hoeft niets nuttigs te doen, alleen een beetje eten en films kijken en dutjes doen

4 likes

Ik had dus de heenreis voor het eerst zoals een klein kind m’n oor zo dicht zitten dat het zo veel pijn deed, zoveel druk erop, ik wilde echt meejanken met al die baby’s. :sob:

4 likes

Oh in vind dat echt lut, super veel lawaai en slecht internet, zit je daar voor uren je te irriteren :triumph:

Ik draag daarom met stijgen en landen altijd een koptelefoon. Heb een groot hoofd dus dat ding drukt dan tegen mn oren waardoor ze geen pijn doen.

5 likes

Haha ik denk dat dat als je echt buis van Eustachius-problemen hebt het alleen maar erger maakt, want dan lukken de klaar-pogingen van je oor al helemaal niet. Ik kon m’n airpod iig niet verdragen aan één kant. :pleading_face:

1 like

Ik slaap altijd al voordat we in de lucht zitten. Die lucht in t vliegtuig en ik denk ook dat gezoem allemaal is zo slaapverwekkend

6 likes

Ik heb dat ook altijd. Heerlijk!

Ik heb een keer met een werktrip gehad dat een collega liep te klagen dat ik vanaf het moment dat we in het vliegtuig zaten tot landing ik had liggen slapen. Haha ja sorry kan ik ook niks aan doen. Op de terugweg heb ik tot het opstijgen met moeite volgehouden om wakker te blijven :sweat_smile:

6 likes

Misschien wel want ik las in een artikel dat business/first class vliegen nog 4x zo slecht voor het milieu is dan economy đŸ«ą

3 likes

Zou dat dan zijn omdat er minder mensen per m2 passen in first class? Dan is het natuurlijk wel vervuilender per persoon omdat je dan de hoeveelheid kerosine en uitstoot over minder mensen verdeelt.

4 likes

Maar ik wil een Victor en Rolf tandenborsteltje verpakt in een Alie-toilettasje :sob:

3 likes

Vind de discussie hierboven ook onzin, maar ik geloof ook niks van het idee dat er mensen zijn die enkel met het vliegtuig op vakantie kunnen en alle andere manieren niet kunnen betalen en daardoor noodgedwongen kiezen tussen het vliegtuig en gedwongen in Nederland blijven.

44 likes

Ik vind adventskalenders eigenlijk een beetje triest en het toppunt van consumentisme. Heel veel geld uitgeven voor troepjes waarvan je meer dan de helft waarschijnlijk nooit zelf zou kopen, en weer in de prullenbak belandt.

(Zeg ik als iemand die de afgelopen jaren zelf ook kalenders heeft gekocht, en misschien dit jaar ook wel weer voor bijl gaat. :cry: tot zover mijn principes. )

76 likes

Ja en dat een vlucht goedkoop is zegt helemaal niks over de prijs van de rest van de vakantie

7 likes

Haha nou die kreeg je in de vorm van ‘flixbus’ maar dat vind je schraal :joy:

13 likes