Impopulaire meningen #4

Sonja bakker: ik woog ooit 75!!!

8 likes

Mijn god dat kan toch echt niet eigenlijk

4 likes

Met Sonja Bakkeren is mijn eetstoornis ontstaan. Nu heb ik gelukkig alleen nog SAS-dagen.

10 likes

Liever niet Fajah, want dan word ik een chagrijnige tering troll

Jezelf goed voelen terwijl je bovenop de ander staat? Terwijl het onzin is want er is geen ‘goed voelen’ tov eten. Volgens mij zijn het vaak of de mensen die gefrustreerd zijn door hun eigen dieet of mensen die gewoon een hele rare vorm van smalltalk hebben.

5 likes

Of die fantastische inspirerende quotes die ook op het forum rondgingen: nothing tastes as good as skinny feels :cry:

5 likes

Ja die was van Kate Moss geloof ik? Dan heb je nog nooit echt lekker gegeten denk ik dan haha :upside_down_face:

3 likes

Dit soort quotes hebben mij als 14-jarige op Tumblr zo fucked up laten voelen wow.

10 likes

Degene die dat heeft bedacht heeft nog nooit red velvet taart gegeten. Just saying.

10 likes

Jij bent nog nooit bij Piece of Cake geweest :scream:

2 likes

wat moet red velvet zelfs voorstellen? een gore sponstaart met teveel kleurstof?

6 likes

NEEEEE Chocoladetaart met cream cheese frosting

3 likes

maar waarom is het dan rood?
image

7 likes

:sparkles: kleurstof :sparkles:

Dus het is een gore sponzige CHOCOLADE taart met teveel rode kleurstof

3 likes

ik vind van die sponstaarten sowieso echt goor, doet me echt denken aan die dingen die vroeger op familiefeestjes op tafel kwamen met botercreme en chemische decoratie :nauseated_face:

3 likes

Wow nu heb ik hier echt zin in

6 likes

inclusief verlept, zweterig marsepeinroosje?

7 likes

Je bent zelf de meest overrated taart :frowning:

(De lekkerste red velvet vind ik van de Cheesecake Company ook in DH)

3 likes

Dat moet je aan meneer Red Velvet vragen :rofl:

1 like

Oeh dank voor de tip!

5 likes