Ik snap het niet. Dan krijg je dus brood met brood en daartussen een verlepte plak augurk?
Heb je die nieuwe met watermeloen en komkommer al geprobeerd? Die is echt favoriet! (In pak, geen fles)
Wist ik niet haha. Maar dan alsnog vind ik de big mac te saai, neem veel liever gewoon andere burgers.
@Luzarl Ik ook, drink het als water en vooral de nieuwe watermeloen/komkommer (de pakken, de flessen met koolzuur vind ik wel vies)
Nee, ik koop alleen de kleine flesjes (voor werk) en die hebben die niet
De smaak van crystal clear gaat nog wel maar ik krijg er zoân zoetige nasmaak van die lang blijft hangen. Van alle suikervrije frisdrank trouwens. Zoân vies gevoel vind ik dat.
Hoe is dit impopulair?
@Zemraluani vindt mensen die crystal clear drinken eng en @Janniebeton noemde het smaakloos suikerwater
Twee random voorbeelden
ik moet zeggen Jumbo huismerk citroen is net iets lekkerder dan de ekte.
maar Crystal Clear in het algemeen is echt chill.
WTF nee! Al die nepperds hebben te veel prik en net-niet smaken
Die van de aldi vind ik indd niet lekker. maar de citroen van jumbo kies ik toch echt boven de ekte.
ik vind de cranberry nog wat zo lekker van crystal
1x met een enorme kater een teug crystal clear gedronken omdat ik dacht dat het water was. Ik zou niet gaan kotsen die dag maar het lukte toch.
Iew nee love perziksnoepjes en haat crystal clear
Je hebt bij de Mac gewerkt maar het nooit gehad? Hoe dan??
Ik vind crystal clear of andere dingen met weinig of geen suiker of kcal altijd zo enorm naar zoetstof smaken. Heel nep of chemisch ofzo? Niet lekker.
Crystal clear is zo vies dikkig. Soort zeep water
Ja jemig dank je, nu wil ik dit dus drinken
Iedereen dumpt zijn ouzo ook altijd bij mij als we bij de griek eten
Ik heb al zeker 8 jaar geen McDonaldâs gegeten want ik ben er 1 keer ziek van geworden. Nu is het vooral een principekwestie geworden om geen maccie meer te eten.
Love Burger King wel.
Pastis