Ik heb vanavond intens genoten van Maccie. En daarna gingen we wijn drinken maar we hadden geen glazen dus gebruikte we onze kartonnen bekers van de Mac voor onze wijn.
Dat is dus niet impopulair
Ik vind burger King oprecht lekkerder dan de mac. Alleen de kipnuggets van de mac hebben geen concurrentie
Ik was n keer in Griekenland op vaca toen ik 15 was oid en toen was alleen locale drank All-inclusive en aangezien ik 15 was en arm en ouzo de enige lokale drank was heb ik toen Ouzo gecombineerd met alles gedronken de hele vakantie lang.
Ouzo-sprite is bijvoorbeeld een veel chillere combi dan ouzo-fanta.
Burgerking is wel echt fucking goedkoop dat is elke keer weer een meevaller
Alleen doen ze Mayo op een Whopper en Mayo HOORT NOET OP BURGERS MAAR ALLEEN OP PATAT
Nu ik toch bezig ben met zeuren over vies eten.
Macarons zijn overated
Ze zien er schattig uit, maar dat is het ook echt. Het smaakt naar suiker met een beetje jam (of wat je vulling is). En het kost tyfus veel tijd, voor zo’n lullig koekje
Mayo op burgers is lekkerrrr
Overrated èn overpriced.
Nee…gewoon nee
Ik vind het eten van Happy Italy lekker
Ik heb geen enkel gevoel bij zonsondergangen of -opkomsten. Begrijp niet wat daar bijzonder, laat staan romantisch aan zou zijn. Ja, het wordt licht. En ook weer donker. Dat gebeurt iedere dag. Je krijgt mij niet in het gevoelsmatige holst van de nacht mijn bed uit om naar de zonsopkomst te gaan kijken. Ook niet op een of andere berg waar het echt megaspeciaal is!!1!1
Jajajjaaja dit!!!
Maar ik heb dit eigenlijk ook wel bij natuurfenomenen enzo
Ik vind het wel mooi, als ik toevallig een mooie zonsondergang meekrijg dan bewonder ik het wel even. Maar inderdaad, speciaal ervoor opstaan of naar een plek toegaan om het mee te krijgen? Meh. Vorig jaar was ik in Griekenland met een gezelschap dat perse de zonsondergang wilde bekijken vanaf een bepaald punt, omdat het zo bijzonder zou zijn. Eindstand sta je daar met alle toeristen op een kluitje, te dringen voor een enigszins comfortabel plekje, ruzie te maken omdat er iemand op je teen ging staan, maar je krijgt er wel een extreem middelmatig zicht van een gloeiende rode bol voor terug. Leuk.
Haha! Love dit. Dit heb ik met pleinen, musea en kathedralen. Sla dat standaard over op vakantie, vind er gewoon geen reet aan. Ik loop liever door de stad en voel gewoon hoe een stad is, bekijk restaurants/winkels/natuur dan die dingen.
Nog even terugkomend op de babyshowers en dat mensen misschien wel een andere vorm zouden kunnen waarderen…
In mijn geval niet. Ik wil in geen vorm voor de geboorte al allerlei cadeaus en een hele middag met een groep doorbrengen. Daar had ik tijdens mijn zwangerschap echt geen energie voor.
Plus door eerdere miskraam wilde ik eerst maar eens afwachten of het kindje gezond en wel de eindstreep zou halen. Cadeautjes, als je die zou wilen geven, mogen bij het kraambezoek!
Ik snap niet wat er mooi is aan mand decoratie aan de muur?
Het zijn een paar manden, aan de muur. Wat is hier leuk/mooi aan? Krijg er echt de kriebels van. Net als heel veel grijs in een huis. Als ik dat op tv bijvoorbeeld voorbij zie komen gaat mijn bloed al koken. Laat staan als ik bij vrienden in hun nieuwbouwhuis vol met grijstinten zit en dat er dan gezegd wordt: " oh zo mooi deze kleuren".

Jij zag dit 10 minuten geleden iemand posten in het interieurtopic die er heel blij mee is en dacht ik kom dat hier even posten?
Ja dat klopt. Als iemand anders er blij mee is, prima.