Impopulaire meningen #4

Seltzer mocht willen dat het Spa rood met alcohol was. Anyway, ik ben inmiddels klaar met discussiëren over seltzer, m’n punt moge duidelijk zijn

13 likes

Big Macs :-1:t2: :-1:t2: Begrijp me niet verkeerd want ik ben echt dol op hamburgers, zou het elke dag wel kunnen eten. Maar een broodje hamburger dat belegd is met nog meer… brood? Nee dankje, vind er geen reet aan.

10 likes

ik ken die saxobeat niet maar ik neem de gok om je post te liken, zoveel haat ik uptown girl

6 likes

Ik vind Wonderwall van Oasis eigenlijk wel een mooi nummer!

26 likes

Ik vind anijs ranzig. Beschuit met muisjes is een van de goorste dingen die je kunt eten

11 likes

Ah nu heb ik zin in beschuit met muisjes, love anijs :heart:

9 likes

Ouzo :heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Ieder zijn smaak, maar :nauseated_face:

3 likes

Ik vind crystal clear fucking lekker, gaan echt liters doorheen bij mij

22 likes

Wow, lifehack!

1 like

Ik snap het niet. Dan krijg je dus brood met brood en daartussen een verlepte plak augurk?

1 like

Heb je die nieuwe met watermeloen en komkommer al geprobeerd? Die is echt favoriet! (In pak, geen fles)

4 likes

Wist ik niet haha. Maar dan alsnog vind ik de big mac te saai, neem veel liever gewoon andere burgers.

@Luzarl Ik ook, drink het als water en vooral de nieuwe watermeloen/komkommer :heart_eyes: (de pakken, de flessen met koolzuur vind ik wel vies)

1 like

Nee, ik koop alleen de kleine flesjes (voor werk) en die hebben die niet

De smaak van crystal clear gaat nog wel maar ik krijg er zo’n zoetige nasmaak van die lang blijft hangen. Van alle suikervrije frisdrank trouwens. Zo’n vies gevoel vind ik dat.

6 likes

Hoe is dit impopulair? :scream:

@Zemraluani vindt mensen die crystal clear drinken eng en @Janniebeton noemde het smaakloos suikerwater

Twee random voorbeelden

4 likes

:fearful:

ik moet zeggen Jumbo huismerk citroen is net iets lekkerder dan de ekte.
maar Crystal Clear in het algemeen is echt chill.

1 like

WTF nee! Al die nepperds hebben te veel prik en net-niet smaken

1 like