Impopulaire meningen #4

Mayo op burgers is lekkerrrr

24 likes

Overrated èn overpriced.

2 likes

:nauseated_face:

2 likes

Nee…gewoon nee

Ik vind het eten van Happy Italy lekker

22 likes

Ik heb geen enkel gevoel bij zonsondergangen of -opkomsten. Begrijp niet wat daar bijzonder, laat staan romantisch aan zou zijn. Ja, het wordt licht. En ook weer donker. Dat gebeurt iedere dag. Je krijgt mij niet in het gevoelsmatige holst van de nacht mijn bed uit om naar de zonsopkomst te gaan kijken. Ook niet op een of andere berg waar het echt megaspeciaal is!!1!1

18 likes

Jajajjaaja dit!!!

2 likes

Maar ik heb dit eigenlijk ook wel bij natuurfenomenen enzo

1 like

Ik vind het wel mooi, als ik toevallig een mooie zonsondergang meekrijg dan bewonder ik het wel even. Maar inderdaad, speciaal ervoor opstaan of naar een plek toegaan om het mee te krijgen? Meh. Vorig jaar was ik in Griekenland met een gezelschap dat perse de zonsondergang wilde bekijken vanaf een bepaald punt, omdat het zo bijzonder zou zijn. Eindstand sta je daar met alle toeristen op een kluitje, te dringen voor een enigszins comfortabel plekje, ruzie te maken omdat er iemand op je teen ging staan, maar je krijgt er wel een extreem middelmatig zicht van een gloeiende rode bol voor terug. Leuk.

7 likes

Haha! Love dit. Dit heb ik met pleinen, musea en kathedralen. Sla dat standaard over op vakantie, vind er gewoon geen reet aan. Ik loop liever door de stad en voel gewoon hoe een stad is, bekijk restaurants/winkels/natuur dan die dingen.

13 likes

Nog even terugkomend op de babyshowers en dat mensen misschien wel een andere vorm zouden kunnen waarderen…
In mijn geval niet. Ik wil in geen vorm voor de geboorte al allerlei cadeaus en een hele middag met een groep doorbrengen. Daar had ik tijdens mijn zwangerschap echt geen energie voor.
Plus door eerdere miskraam wilde ik eerst maar eens afwachten of het kindje gezond en wel de eindstreep zou halen. Cadeautjes, als je die zou wilen geven, mogen bij het kraambezoek!

11 likes

Ik snap niet wat er mooi is aan mand decoratie aan de muur?

Het zijn een paar manden, aan de muur. Wat is hier leuk/mooi aan? Krijg er echt de kriebels van. Net als heel veel grijs in een huis. Als ik dat op tv bijvoorbeeld voorbij zie komen gaat mijn bloed al koken. Laat staan als ik bij vrienden in hun nieuwbouwhuis vol met grijstinten zit en dat er dan gezegd wordt: " oh zo mooi deze kleuren". :face_vomiting:

38 likes

Jij zag dit 10 minuten geleden iemand posten in het interieurtopic die er heel blij mee is en dacht ik kom dat hier even posten? :stuck_out_tongue:

42 likes

Ja dat klopt. Als iemand anders er blij mee is, prima.

Hou van de app! Hoef nu minder te reizen maar als ik onderweg naar huis dan doodop was, ging ik toch even scrollen of ik niet een goedkoop menuutje kon scoren.

De mayosmaak kon ik eerst niet plaatsen maar inmiddels ben ik wopperfan :stuck_out_tongue: En toen ik de long chicken ontdekte, heb ik het wekenlang 1x per week gehaald. Kreeg het dan ook altijd super warm, zo lekker! Super klef wel soms, net als die chili cheese burger met die fabriekskaassaus en jalapeño’s, echt heerlijk.

Enige gore aan BK vind ik de vegawopper als die al afgekoeld is. Dat neppe vlees werd echt iets oneetbaars. Moest echt kokhalzen omdat je dan opeens een gekke structuur en een apart melig en chemisch smaakje goed proefde🤢

2 likes

Oh nee, de burgers van de BK hebben zo’n intense rooksmaak. Die vind ik juist echt niet te eten haha.

2 likes

Al dat gepraat over BK… nu heb ik zin in een long chicken en twisterfries. :drooling_face:

Ik heb echt niets met adventkalenders.

22 likes

Ik ook niet, ik word echt nerveus van het idee elke dag een prulletje openen. Ik denk dat ik eten- of drinkengerelateerde kalenders wel zou waarderen, of zelfgemaakte kalenders (door mezelf, voor mezelf…), maar vooral cosmeticakalenders zou ik echt ingewikkeld vinden! Ik ben ook zo’n ei dat alles op wil maken voor ze aan een nieuw product begint, douche daarom al een maand met een zeepje dat naar bejaarden ruikt… ik zie mezelf al een jaar lang producten die niet voor me werken gebruiken omdat ik hebberig werd van zo’n kalenderconstructie. :sleepy:

14 likes

Ik vind dat er wel erg onvriendelijk over bakfietsen wordt gesproken.

7 likes