Impopulaire meningen #4

Same, al vind ik boter in zijn algemeen gewoon goor :nauseated_face::nauseated_face:

5 likes

Ik ga zo lekker genieten van een kersenvlaai.
Vlaai blijft de lekkerste taart.

10 likes

Te weinig cacao, te veel kleurstof. Slechte deal dus. Order or make a devil’s food cake. You’re welcome.

5 likes

mmmmm mm m mmmmm

2 likes

Impopulair op het forum volgens mij, maar ik vind het Corn filmpje en liedje wel schattig. :corn:

28 likes

Ja same 🄹 Gewoon super schattig en ik deel zijn passie voor mais. Heb in Turkije elke dag minimaal 2 keer zo’n maĆÆskolf gegeten. :corn:

6 likes

But he’s a clam guy. Only eats clams, it’s all he does.

8 likes

Ik heb dit net opgezocht, maar omg hoe zijn die kinderen al zo slim

6 likes

It has the juice!

7 likes

It’s CORN

9 likes

Lachen vind ik niet erg, maar dat krijsen en flirten… whyooo
Maar… dan herinner ik me dat ik ook zo was :joy:

3 likes

Ik vind ze wel irritant maar dat is eerder omdat ik jaloers ben
Ik wil ook weer young dumb & broke zijn

20 likes

Ik vind het echt raar dat je anderen inspiratie gaat vragen voor jouw verlanglijst of jouw kinds verlanglijst. Het is een "verlang"lijst. Blijkbaar verlang je dan dus niks. Vraag lekker donaties voor een goed lokaal doel of iets maar ga je niet nieuwe behoeftes laten aanpraten door volslagen vreemden om maar iets te kunnen krijgen. Het komt op mij een beetje hebberig over.

17 likes

Eigenlijk een heel goed punt! Het ā€˜probleem’ is dat familie vaak geen genoegen neemt met ā€œNee joh cadeau hoeft nietā€.

Je opmerking heeft mij in ieder geval wel aan het denken gezet. Misschien toch meer kiezen voor ā€œbelevenissenā€ of praktische kado’s ipv weer meer speelgoed.

4 likes

Ik vind vakanties en weekendjes weg vaak teveel moeite en gedoe eromheen en heb daarom geen zin en blijf liever thuis
:smiling_face_with_tear:

51 likes

Ik ook :flushed:

1 like

Want dit doen Ɣlle jongens en meisjes niet?

6 likes

Een hartje, maar alleen voor de afbeelding. Deze had ik vroeger overal in mijn agenda :joy:

7 likes

Not all men make vroem vroem sounds!!

15 likes

is het niet de opvoeding waardoor hij zo stom is geworden? ik denk dat ik hele leuke jongens zou opvoeden (ooit, in een theoretisch hypothetisch universum) juist omdat ik me bewust ben van genderstereotypering etc. dus eigenlijk: deze cishet kleuter is onsympathiek omdat hij nog wordt opgevoed door het patriarchaat. be the change.

19 likes