Same, al vind ik boter in zijn algemeen gewoon goor
Ik ga zo lekker genieten van een kersenvlaai.
Vlaai blijft de lekkerste taart.
Te weinig cacao, te veel kleurstof. Slechte deal dus. Order or make a devilās food cake. Youāre welcome.
mmmmm mm m mmmmm
Impopulair op het forum volgens mij, maar ik vind het Corn filmpje en liedje wel schattig.
Ja same š„¹ Gewoon super schattig en ik deel zijn passie voor mais. Heb in Turkije elke dag minimaal 2 keer zoān maĆÆskolf gegeten.
But heās a clam guy. Only eats clams, itās all he does.
Ik heb dit net opgezocht, maar omg hoe zijn die kinderen al zo slim
It has the juice!
Itās CORN
Lachen vind ik niet erg, maar dat krijsen en flirten⦠whyooo
Maar⦠dan herinner ik me dat ik ook zo was
Ik vind ze wel irritant maar dat is eerder omdat ik jaloers ben
Ik wil ook weer young dumb & broke zijn
Ik vind het echt raar dat je anderen inspiratie gaat vragen voor jouw verlanglijst of jouw kinds verlanglijst. Het is een "verlang"lijst. Blijkbaar verlang je dan dus niks. Vraag lekker donaties voor een goed lokaal doel of iets maar ga je niet nieuwe behoeftes laten aanpraten door volslagen vreemden om maar iets te kunnen krijgen. Het komt op mij een beetje hebberig over.
Eigenlijk een heel goed punt! Het āprobleemā is dat familie vaak geen genoegen neemt met āNee joh cadeau hoeft nietā.
Je opmerking heeft mij in ieder geval wel aan het denken gezet. Misschien toch meer kiezen voor ābelevenissenā of praktische kadoās ipv weer meer speelgoed.
Ik vind vakanties en weekendjes weg vaak teveel moeite en gedoe eromheen en heb daarom geen zin en blijf liever thuis
Ik ook
Want dit doen Ɣlle jongens en meisjes niet?
Een hartje, maar alleen voor de afbeelding. Deze had ik vroeger overal in mijn agenda
Not all men make vroem vroem sounds!!
is het niet de opvoeding waardoor hij zo stom is geworden? ik denk dat ik hele leuke jongens zou opvoeden (ooit, in een theoretisch hypothetisch universum) juist omdat ik me bewust ben van genderstereotypering etc. dus eigenlijk: deze cishet kleuter is onsympathiek omdat hij nog wordt opgevoed door het patriarchaat. be the change.