Impopulaire meningen #4

Ik vind het echt jammer als er te veel saus bij mijn eten zit of als het er helemaal overheen zit. Zoals friet met pindasaus, ik bestel altijd friet zonder en dan een bakje pindasaus erbij en dan kan ik lekker dippen.
Zo jammer dat je friet in een warme pindabrij verandert als het er helemaal overheen zit

Ik denk dat dit impopulair is want ik hoor alleen maar: meer saus!!

Edit: ik kom er nu achter dat het forum p.ata.t verandert in friet haha

39 likes

o jammer. ik hou mezelf wel op de been met deze gedachte, dus ik laat het ff zo.

2 likes

Kracht en wijsheid is eigenlijk een beetje de nederlandse bless your heart.

2 likes

Nee ik vind meer saus zeker niet altijd beter. Ben het met jou eens, gewoon lekker dippen zodat je zelf kan doseren

12 likes

Nu het toch over saus gaat. Ik vind frietsaus, en VOORAL die van de Mac, mega goor! Ik eet nog liever p.atat zonder saus dan die shit. Impopulaire mening nummer 2 is waarschijnlijk dat ik ook nooit bij de mac eet (ooit 1x ziek van geworden, durf ik nu al denk ik zo’n 15 jaar niet meer te komen).

12 likes

een cishet kleuter, really? leave the kleuters alone

28 likes

Jaa die frietsaus van de McDonald’s :face_vomiting: ik had een keer friet besteld daar met mayonaise (die vind ik wel prima/lekker bij de McDo) maar ze hadden frietsaus meegegeven :nauseated_face:

6 likes

Love :laughing: :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik ben absoluut team meer saus = beter, maar om hem impopulair te maken: ik ben team slappe friet. En saus maakt friet slap, dus dol op.

12 likes

gadverdamme dat had ik laatst bij de quick, heb ik een kwartier terug gereden in karen-modus en kreeg ik mijn menu terugbetaald, maar mijn dag was al verneukt. Die saus is zo goor, kan je net zo goed honing erover gooien als je van die zoete meuk wilt.

4 likes

Gelukkig was je niet de “IK EET GEEN FRITTEN ZONDER SAUS” karen!

8 likes

had gewoon me burger in hun gevreet moeten gooien!

3 likes

Hierdoor verzin ik soms wat randoms. Met een van de meest stereotype pijltjes die ik heb, heb ik er een “took an arrow to the knee” grap van gemaakt. Hele spel nooit gespeeld maar populaire meme.

5 likes

Ik heb echt geen idee wat een cisshit kleuter is en waarom dat onsympathiek is

19 likes

Een kleuter die cis (zich hetzelfde gender voelt als het geslacht waarmee het geboren is) en hetero is.
Op zich kun je beide zaken natuurlijk pas op latere leeftijd zeggen en kun je ze niet voor een ander bepalen (of over speculeren), vandaar de verontwaardiging.

Maar statistisch gezien is de kans dat iemand cis en hetero is wel het grootst en aangezien de poster er iets als ‘waarschijnlijk’ bij had gezet, was er strikt genomen nou ook niet weer zo heel veel mis met de post.

5 likes

Nah dit is echt niet per se zo, dat eerste

1 like

Wat ik me dan afvraag: is het probleem dan nature/nurture of is het probleem dat het kind het zelf nog niet uit heeft kunnen vinden? Ik heb vanuit de kerk altijd geleerd dat het nurture is, en ik ben het daar niet mee eens, maar loop een soort vast op dit vraagstuk nu.

2 likes

Je bedoelt bij intersekse dat dat bij geboorte zichtbaar is?

1 like

Nee dat kleuters soms heel helder kunnen hebben dat ze niet cis zijn of hetero

1 like

Het ging erover dat het jongetje oto oto zei :joy: