Impopulaire meningen #4

Hou van de app! Hoef nu minder te reizen maar als ik onderweg naar huis dan doodop was, ging ik toch even scrollen of ik niet een goedkoop menuutje kon scoren.

De mayosmaak kon ik eerst niet plaatsen maar inmiddels ben ik wopperfan :stuck_out_tongue: En toen ik de long chicken ontdekte, heb ik het wekenlang 1x per week gehaald. Kreeg het dan ook altijd super warm, zo lekker! Super klef wel soms, net als die chili cheese burger met die fabriekskaassaus en jalapeƱo’s, echt heerlijk.

Enige gore aan BK vind ik de vegawopper als die al afgekoeld is. Dat neppe vlees werd echt iets oneetbaars. Moest echt kokhalzen omdat je dan opeens een gekke structuur en een apart melig en chemisch smaakje goed proefde🤢

2 likes

Oh nee, de burgers van de BK hebben zo’n intense rooksmaak. Die vind ik juist echt niet te eten haha.

2 likes

Al dat gepraat over BK… nu heb ik zin in een long chicken en twisterfries. :drooling_face:

Ik heb echt niets met adventkalenders.

22 likes

Ik ook niet, ik word echt nerveus van het idee elke dag een prulletje openen. Ik denk dat ik eten- of drinkengerelateerde kalenders wel zou waarderen, of zelfgemaakte kalenders (door mezelf, voor mezelf…), maar vooral cosmeticakalenders zou ik echt ingewikkeld vinden! Ik ben ook zo’n ei dat alles op wil maken voor ze aan een nieuw product begint, douche daarom al een maand met een zeepje dat naar bejaarden ruikt… ik zie mezelf al een jaar lang producten die niet voor me werken gebruiken omdat ik hebberig werd van zo’n kalenderconstructie. :sleepy:

14 likes

Ik vind dat er wel erg onvriendelijk over bakfietsen wordt gesproken.

7 likes

Joggers zijn de wielrenners van de voetgangers

2 likes

Hardlopers bedoel je? Ik loop zelf hard, dus ben benieuwd waarom, wellicht doe ik ook iets irritants en kan ik erop letten :nerd_face:

Vaak rennen ze over te smalle fietspaden, terwijl er een voetpad parallel loopt, ā€˜s avonds zijn ze vaak slecht te zien (dragen geen lichtje of iets reflecterends). Letten niet op en staan nooit even aan de zijkant/geven voorrang op een fietspad).
Heb ook een keer gehad in de winter, dat ik er niet langs kon. Meneer moest per se op het stukje schoon fietspad joggen, in plaats van even in de sneeuw staan zodat ik er langs kon fietsen.

En maar dat is een kleine ergernis. Ik vind het stom wanneer ze aan hupsen zijn bij het rood stoplicht

5 likes

Haha oh ik maak me aan geen van de dingen die je noemt schuldig (is ook vervelend ja) maar het hupsen doe ik wel :sweat_smile:
Ik doe dat omdat ik mijn hartslag op pijl wil houden en niet ineens wil stoppen (je moet ook even rustig uitlopen als je klaar bent) maar geen idee eigenlijk of dat hupsen nut heeft haha

1 like

Nee, ik snap waarom jullie het doen. Maar het lijkt alsof je heel erg moet plassen

Maar don’t mind me

8 likes

Jaa het lijkt me altijd leuk van te voren, maar het zijn dan een hoop kleine rommeltjes(badproducten) die bij elkaar achterin de kast belanden en dan eigenlijk nog een keer ā€˜op’ moeten. Vind indd alleen die met eten leuk.

4 likes

De grootste irritatie er aan is dat als je dan achterloopt en je het ā€˜in moet halen’. Die thee adventkalender is nooit opgekomen.

2 likes

Ja ik ook. Die bakfietsen hebben ook gevoelens.

2 likes

Ja dat beeld klopt wel :joy:

1 like

Goh deze grap komt zeer onverwacht.

1 like

Ik heb een schijthekel aan collectes. Ik voel me altijd bezwaard door hen

5 likes

Helemaal leuk wanneer je niet zo lekker in je vel bent en zo’n gast staat voor je.

De oudere dames die collectes doen, heb ik minder moeite mee. Die hebben nog hart voor de zaak

3 likes

:scream::pleading_face::confounded::sob:

Wij hebben zo’n sticker bij de bel waarop staat dat we geen collectes, geloofsovertuigingen en verkopers aan de deur willen en alsnog voel ik me schuldig als ze wel aanbellen en ik ze moet afwijzen. Wtf.

7 likes