Deur dichtdoen is nog sneller
Videoduurbel en niet open doen.
Maar dan krijgen die wervers alsnog geld toch? Ik gun die vervelende verkopers niks
Ik liep een keer in het centrum en negeerde een werver een beetje half. Ik was hem namelijk eigenlijk al voorbij gelopen maar hij sprak mij van achteren aan en toen deed ik gewoon of ik niet doorhad dat hij het tegen mij had. Hoor ik hem zeggen: âUgh, talk to the handâ
daar moest ik dan wel weer om lachen, de nostalgie van die uitspraak haha
Nee, meestal krijg je betaald voor het aantal maanden dat iemand donateur blijft. En als je vaak mensen inschrijft die zoals Karl uitvallen word je daar ook op aangesproken, dus smerige tactieken als âik verzamel handtekeningen voor de tweede kamer, doe je mee?â (ja, daar ben ik ooit ingetrapt) zijn niet zo productief
Toen ik er werkte werd er vanuit het bedrijf na de inschrijving altijd na gebeld of alle gegevens dan klopte. Als de mensen dan toch afhaakte (gebeurde vaak) kreeg je geen geld.
Ja moet ie maar niet zo cool komen doen aan mn deur. Zit je nietsvermoedend chips te eten op de bank heb je opeens zoân studentje aan je deur.
Ik ben die ADHDâer die dan vergeet op te zeggen en toch vast zit eraan⊠Dus ik kap meteen iedereen af met âNee, geen interesse. Fijne dagâ. Als ze door mekkeren zeg ik altijd dat als ik wil doneren/abboneren/switchen ik zelf wel contact op neem.
Is ook wel echt pure noodzaak want mijn lichtelijk alternatieve vibes wekken blijkbaar de indruk dat ik een halfzacht ei ben dat graag dieren en mensen helpt dus ik trek die lui echt aanâŠ
Hahaha heb je dat ook gedaan met de KRO toen ik in Weert stond of ben je daar nog lid van
Ik heb dat dus ook en zeg meestal gewoon âSorry, maar ik heb haastâ. Dan scheelt het dat ik sowieso altijd al een snel loopritme heb. Maar een kan was zoân gast wel bijdehand omdat ik een kwartier later de tegengestelde kant op liep zoiets van âzo jij bent snel terugâ.
Ik word ook echt zelden aangesproken. Blessed met een goeie resting bitch face.
Godver je veranderde t plaatje net toen ik keek dus ik zit hier braaf te wachten op een gifje komt er niks.
Nog beter. Doe gewoon je deur niet open als je geen pakketjes en bezoek verwacht. Als er mensen staan die aanbellen, dan bellen ze wel naar je telefoon of je thuis bent. En anders; joeee bij mij niet aanbellen want de deur blijft dicht.
Ik snap niet waarom iedereen smoesjes verzint, op elke smoes hebben zij wel een weerwoord. Je kan gewoon nee zeggen? Als ik gebeld word zeg ik gewoon ânee bedanktâ en hang ik gelijk op. Aan de deur hetzelfde âgeen interesseâ en doe gewoon de deur dicht, niet wachten op hun reactie.
In de stad schud ik gewoon nee en zeg ik ânee!â en dan doorlopen, werkt altijd. Ik zeg dan niet eens âgeen interesseâ want anders vragen ze of je kinderen met hongersnood niet zielig vind. Nee voldoet je moet het wel met overtuiging zeggen.
Het enige wat ik wel eens heb gehad dat ik heel streng âneeâ zei tegen iemand die achteraf gewoon de weg kwam vragen hahahz
Bij ons bellen ze meerdere keren aan
Dus ik loop liever 1x naar de deur en roep dan nee en smijt m dicht. Dan dat ik 10x word lastig gevallen.
Ja hier ook, gewoon negeren. Bij mij niet aanbellen nieee
Ik heb vanmiddag tegen 2 basisschoolkinderen ânee bedanktâ gezegd toen ze aanbelden en lootjes wilden verkopen. Ben ik nu harteloos?
Ik wou dat ik nee kon zeggen maar als ze zo pushen vind ik dat lastig. Dus ik heb wel een paar keer meegedaan en dan gewoon de verkeerde gegevens doorgegeven. Buhbye bitches
Doe ik ook wel eens, maar dat komt doordat je niet kunt pinnen bij hen.
Ik voelde me achteraf wel een beetje schuldig. Maar ik hoef gewoon ook geen lootjes, en geen los geld in huis idd (en van een andere school dan waar mn eigen kind op zit haha)