Impopulaire meningen #4

Ik word ook echt zelden aangesproken. Blessed met een goeie resting bitch face. :pray:

7 likes

Godver je veranderde t plaatje net toen ik keek dus ik zit hier braaf te wachten op een gifje komt er niks.

1 like

Nog beter. Doe gewoon je deur niet open als je geen pakketjes en bezoek verwacht. Als er mensen staan die aanbellen, dan bellen ze wel naar je telefoon of je thuis bent. En anders; joeee bij mij niet aanbellen want de deur blijft dicht.

4 likes

Ik snap niet waarom iedereen smoesjes verzint, op elke smoes hebben zij wel een weerwoord. Je kan gewoon nee zeggen? Als ik gebeld word zeg ik gewoon ā€œnee bedanktā€ en hang ik gelijk op. Aan de deur hetzelfde ā€œgeen interesseā€ en doe gewoon de deur dicht, niet wachten op hun reactie.

In de stad schud ik gewoon nee en zeg ik ā€œnee!ā€ en dan doorlopen, werkt altijd. Ik zeg dan niet eens ā€œgeen interesseā€ want anders vragen ze of je kinderen met hongersnood niet zielig vind. Nee voldoet :woman_shrugging:t3: je moet het wel met overtuiging zeggen.

Het enige wat ik wel eens heb gehad dat ik heel streng ā€œneeā€ zei tegen iemand die achteraf gewoon de weg kwam vragen hahahz

60 likes

Bij ons bellen ze meerdere keren aan :+1:
Dus ik loop liever 1x naar de deur en roep dan nee en smijt m dicht. Dan dat ik 10x word lastig gevallen.

1 like

Ja hier ook, gewoon negeren. Bij mij niet aanbellen nieee

1 like

Ik heb vanmiddag tegen 2 basisschoolkinderen ā€œnee bedanktā€ gezegd toen ze aanbelden en lootjes wilden verkopen. Ben ik nu harteloos? :neutral_face:

2 likes

Ik wou dat ik nee kon zeggen maar als ze zo pushen vind ik dat lastig. Dus ik heb wel een paar keer meegedaan en dan gewoon de verkeerde gegevens doorgegeven. Buhbye bitches

Doe ik ook wel eens, maar dat komt doordat je niet kunt pinnen bij hen. :woman_shrugging:

2 likes

Ik voelde me achteraf wel een beetje schuldig. Maar ik hoef gewoon ook geen lootjes, en geen los geld in huis idd (en van een andere school dan waar mn eigen kind op zit haha)

2 likes

Ik loop altijd zonder iets te zeggen met dit hoofd voorbij :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

18 likes

Daarom heb ik ook een hekel aan kinderpostzegels. Kinderen worden hier gewoon gebruikt als hulpmiddel om te verkopen. En ondertussen is het voor het kind extra kut als hij/zij het minst verkocht hebben van de klas.

Daarnaast is het reteduur wat ze verkopen en ik gebruik ik geen postzegels

4 likes

Ze verkopen tegenwoordig ook andere dingen. Pleisters met leuke motiefjes volgens mij, die waren nog wel oke.

ā€œIk ben 15!ā€

Of: ze laten je met rust
Of: ze denken ā€œwtf? Is zij 15? Nee toch!ā€ En dan ben je het hoekje om.

3 likes

Ik loop ook gewoon door of zeg nee terwijl ik voorbij race. Alleen kut op momenten dat ze vragen stellen als: Ben jij net zo groen als je jas? Of de allerergste: Geef je niks om de kinderen in Afrika?

Voelt toch lullig.

1 like

Ik vind wel dat de oogmake-up eruit springt door het gebrek aan wenkbrauw.

10 likes

Alleen heeft Inez dan wel een vantablackroom, the darkest of all.

3 likes

Ik moet zeggen dat ik mensen met bijna geen wenkbrauwen wel fascinerend vind. Komt misschien omdat ik zelf na vijf dagen zonder epileren al Bert ben.

Ik bedenk me ineens dat ik dit ook heb met blond beenhaar. Ik vind het echt bijzonder dat dat zo licht bij sommige kan zijn :sweat_smile:

7 likes

Ik vind Chantal Janzen echt mega leuk. Ik wil haar (vriendin) zijn.

21 likes

Oooh die klotezegels. Ik was daar veeeel te verlegen voor. Bij random mensen moeten aanbellen om ze iets te verkopen, wat?!

5 likes