Impopulaire meningen #4

Ik loop altijd zonder iets te zeggen met dit hoofd voorbij :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

18 likes

Daarom heb ik ook een hekel aan kinderpostzegels. Kinderen worden hier gewoon gebruikt als hulpmiddel om te verkopen. En ondertussen is het voor het kind extra kut als hij/zij het minst verkocht hebben van de klas.

Daarnaast is het reteduur wat ze verkopen en ik gebruik ik geen postzegels

4 likes

Ze verkopen tegenwoordig ook andere dingen. Pleisters met leuke motiefjes volgens mij, die waren nog wel oke.

โ€œIk ben 15!โ€

Of: ze laten je met rust
Of: ze denken โ€œwtf? Is zij 15? Nee toch!โ€ En dan ben je het hoekje om.

3 likes

Ik loop ook gewoon door of zeg nee terwijl ik voorbij race. Alleen kut op momenten dat ze vragen stellen als: Ben jij net zo groen als je jas? Of de allerergste: Geef je niks om de kinderen in Afrika?

Voelt toch lullig.

1 like

Waarom zou ze dat doen als ze er blijkbaar zelf geen problemen mee heeft? Om mensen zoals jij een plezier te doen?

31 likes

Ik vind wel dat de oogmake-up eruit springt door het gebrek aan wenkbrauw.

10 likes

Alleen heeft Inez dan wel een vantablackroom, the darkest of all.

3 likes

Ik moet zeggen dat ik mensen met bijna geen wenkbrauwen wel fascinerend vind. Komt misschien omdat ik zelf na vijf dagen zonder epileren al Bert ben.

Ik bedenk me ineens dat ik dit ook heb met blond beenhaar. Ik vind het echt bijzonder dat dat zo licht bij sommige kan zijn :sweat_smile:

7 likes

Ik vind Chantal Janzen echt mega leuk. Ik wil haar (vriendin) zijn.

21 likes

Oooh die klotezegels. Ik was daar veeeel te verlegen voor. Bij random mensen moeten aanbellen om ze iets te verkopen, wat?!

5 likes

Ik haat het vooral als ze aanbellen en dan doe je open en dan staat daar zoโ€™n superblije tiener, soms met een heel toneelstukje zoals een groene loper en een tekstbord in hun hand, dus je kijkt een beetje verbaasd naar wat er gaande is en dan zeggen ze โ€œzo u kijkt geschrokken, gaat het wel?โ€
Echt omgekeerde wereldโ€ฆ jij staat uit het niks voor mโ€™n deur met je rekwisieten en รญk moet me verantwoorden??! Hoe komen ze erbij.

Maar als ik zeg dat ik gewoon geen zin heb, gaan ze meestal wel weg :+1:t3:

25 likes

Ik ben verbaasd over al die smoesjes en antwoorden op wervers!

Ik zeg gewoon niks en loop door? Ook als ze aan de deur komen doe ik ook gewoon de deur dicht zonder iets te zeggen

Ik dacht eigenlijk dat iedereen dit deed haha

25 likes

Ik mocht dat dus niet van mijn ouders, maar ik MOEST van mijn leraar.

Wtf. Kan een leraar je dwingen om kinderpostzegels te verkopen?

1 like

Ik heb zelf als werver op straat gewerkt maar de organisatie was een stuk chiller want wij waren nooit zo aggressief. Als ik aan iemand kon zien dat ze eigenlijk geen interesse hadden dan ronde ik mโ€™n verhaaltje altijd heel snel af en zei ik gewoon โ€˜bedankt voor het luisteren, fijne dag nog!โ€™

Maar ik heb dus een keer precies het tegenovergestelde gehad: een gozer die overduidelijk niet zijn echte details ging geven maar wel heel lang deed alsof hij geรฏnteresseerd was en ik dus wel heel dat kut formulier voor hem moest gaan invullen nadat ik hem meerdere keren de kans had gegeven om weg te gaan. Weet niet of hij nou gewoon te awkward was of dat ik in zijn powerfantasie zat.

3 likes

Schud je ook niet met je hoofd van โ€œneeโ€ ofzo? Haha vind dit wel komisch. De silent treatment!

1 like

Haha nee

Ja idd silent treatment! Maar ik vind het ook een vreemd idee dat iemand zomaar uit het niets een heel verhaal vertelt/met je meeloopt/je aanraakt etc, dus ik doe gewoon alsof ze niet bestaan

7 likes

Ik vind geharst worden echt zo relaxt. Ze had dit keer een super relaxt muziekje op staan dus ik lag er half te slapen en werd dan weer wakker omdat ik moest draaien/ anders liggen of omdat ze wat zei.

8 likes

Ik vind de herfst een enorm suf seizoen en ik vind het ook heel kneuzig dat mensen dan direct beginnen te jubelen over geurkaarsen en enthousiast worden over dingen als theesmaakjes, lijstjes maken met herfstactiviteiten en overal herfstdecoratie neerzetten en hangen.

Was van de week bij een volwassene zonder kinderen die een soort herfsttafel had, dat vond ik echt heel erg suf en saai.

Heb ook het idee dat zomer mensen niet zo suffig doen over de zomer. Hoewel iedereen die dan te pas en te onpas met watermeloen komt aanzetten ook wel mag opbokken.

50 likes