Ja blijkbaar zetten mensen dat nu ook weer in huis. Ik zie het ook bij mensen zonder kids voor bij komen. Inclusief kussens in de vorm van paddestoelen op de bank 
Omg spoiler plz

Huh maar zijn die stelen dan hard of zacht? En zet je ze dan random op tafel neer of ook op de bank? Maar hoe leun je dan tegen het kussen met de steel? Haha zoveel vragen 
Je zet ze neer op je herfsttafel natuurlijk! Maar eerst je zomertafel opruimen
Als dit een kussen is, waar je op gaat zitten, waar (en hoe) gaat die steel dan in…? 
Ja dom van mij ook! Ik heb mijn lente tafel de hele zomer maar laten staan, maar van de week natuurlijk volop aan de herfst tafel beginnen 
Mmm pumpkin spicy

Ik vind dit net op een anus lijken waar een soort gekrulde drol uitkomt haha
Jezus cant unsee 
Je zou maar assfirst landen op zo’n steel met je sterretje 
Is een mooi handvat om iemand te meppen met dat ding.
Ja ik zou zelfs lief! Babyrompers verkopen als je daar rijk van zou worden.
No shame in the capitalist game hoor
Of in de oog te prikken (bijv herfsthaters) 
Vind dat ook altijd zo raar in Amerika dat elk seizoen/feestdag etc. het decor daarop moet worden afgestemd. Met herfst de pompoenen, zomer de citroenen, 4th of july US thema en ga zo maar door. Al die plastic meuk die ze er ook voor kopen.
Ik ken niemand hier in Nederland die dit doet?
Bonnie
Bonnie is de enige in Nederland. Haha nee vast niet maar ik ken echt niemand in mijn omgeving die dat doet?
Guilty pleasure is yt filmpjes waarin ze schoonmaken te kijken en daar zie je ook dat ze gewoon hele dozen vol met decor hebben.
Ik herken het opzich wel.
Versieren voor carnaval, Pasen, Sinterklaas & kerst is een beetje hetzelfde idee toch
Nou daar doe ik eigenlijk ook niks aan? Ken ook niemand die daar iets voor doet. Ik heb alleen een kerstboom met kerst en dat is het wel. En dat is het enige wat de mensen in mijn omgeving ook doen.
Ik heb geen 20 plasticopbergboxen vol met 1000 kerstboompjes, kerstmannen, rendieren etc. zoals daar
.