Impopulaire meningen #4

Niet letterlijke watermeloenen maar decoratie.

Ik wil in de zomer gewoon uit een respectabel glas drinken, geen glas met een watermeloen/cactus/flamingo erop met papieren rietjes met kleurtjes en ijsblokjes in vormpjes.

En je eten met watermeloen servetten en schalen.

3 likes

Wtf is een herfsttafel? Net zoiets als op de kleuterschool met dennenappels en bladeren uit t bos?

1 like

Ja blijkbaar zetten mensen dat nu ook weer in huis. Ik zie het ook bij mensen zonder kids voor bij komen. Inclusief kussens in de vorm van paddestoelen op de bank :woman_shrugging:t5:

Not gonna lie, vond deze pompoen kussens wel cute

5 likes

Omg spoiler plz

3 likes

10 likes

Huh maar zijn die stelen dan hard of zacht? En zet je ze dan random op tafel neer of ook op de bank? Maar hoe leun je dan tegen het kussen met de steel? Haha zoveel vragen :joy:

2 likes

Je zet ze neer op je herfsttafel natuurlijk! Maar eerst je zomertafel opruimen

6 likes

Als dit een kussen is, waar je op gaat zitten, waar (en hoe) gaat die steel dan in…? :worried:

23 likes

Ja dom van mij ook! Ik heb mijn lente tafel de hele zomer maar laten staan, maar van de week natuurlijk volop aan de herfst tafel beginnen :joy:

1 like

Mmm pumpkin spicy :wink: :wink:

12 likes

Ik vind dit net op een anus lijken waar een soort gekrulde drol uitkomt haha

16 likes

Jezus cant unsee :sob:

2 likes

Je zou maar assfirst landen op zo’n steel met je sterretje :worried:

9 likes

Haha, same. Maar als ik er geld aan kan verdienen, verkoop ik deze herfst pompoenen hoor #planterpernoer

12 likes

Is een mooi handvat om iemand te meppen met dat ding.

1 like

Ja ik zou zelfs lief! Babyrompers verkopen als je daar rijk van zou worden.

No shame in the capitalist game hoor

Of in de oog te prikken (bijv herfsthaters) :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vind dat ook altijd zo raar in Amerika dat elk seizoen/feestdag etc. het decor daarop moet worden afgestemd. Met herfst de pompoenen, zomer de citroenen, 4th of july US thema en ga zo maar door. Al die plastic meuk die ze er ook voor kopen.

Ik ken niemand hier in Nederland die dit doet?

2 likes

Bonnie

11 likes