Ik vind dit net op een anus lijken waar een soort gekrulde drol uitkomt haha
Jezus cant unsee
Je zou maar assfirst landen op zoān steel met je sterretje
Is een mooi handvat om iemand te meppen met dat ding.
Ja ik zou zelfs lief! Babyrompers verkopen als je daar rijk van zou worden.
No shame in the capitalist game hoor
Of in de oog te prikken (bijv herfsthaters)
Vind dat ook altijd zo raar in Amerika dat elk seizoen/feestdag etc. het decor daarop moet worden afgestemd. Met herfst de pompoenen, zomer de citroenen, 4th of july US thema en ga zo maar door. Al die plastic meuk die ze er ook voor kopen.
Ik ken niemand hier in Nederland die dit doet?
Bonnie
Bonnie is de enige in Nederland. Haha nee vast niet maar ik ken echt niemand in mijn omgeving die dat doet?
Guilty pleasure is yt filmpjes waarin ze schoonmaken te kijken en daar zie je ook dat ze gewoon hele dozen vol met decor hebben.
Ik herken het opzich wel.
Versieren voor carnaval, Pasen, Sinterklaas & kerst is een beetje hetzelfde idee toch
Nou daar doe ik eigenlijk ook niks aan? Ken ook niemand die daar iets voor doet. Ik heb alleen een kerstboom met kerst en dat is het wel. En dat is het enige wat de mensen in mijn omgeving ook doen.
Ik heb geen 20 plasticopbergboxen vol met 1000 kerstboompjes, kerstmannen, rendieren etc. zoals daar .
Mn moeder
Ik vind herfstdecoratie wel leuk eigenlijk
Hahaha ik heb wel kerst, Sinterklaas en Paasversiering! En in de winter ook andere kussens op de bank bijvoorbeeld dan in de zomer. Het is echt mān hobby om mān inrichting een beetje met de seizoenen (en dus mijn #mood) mee te veranderen. Het staat niet helemaal propvol hoor want ik heb niks met van die schalen vol porseleinen prulletjes en nep pompoenen enzo. Maar wel dus voor ieder seizoen een bak met wat spul op zolder staan.
Oh en in de herfst komen er hier ook (echte) pompoenen en kastanjes in huis. No shameeeeeee
Ik haat Nijntje.
Dus jij werkt bij de gemeentereiniging.
Nooit meer welkom in me stadsie.
Wat heeft Nijntje jou aangedaan?
āNiet Pluisā hahaha
Ik moest even Googlen wat Nijntje en Utrecht met elkaar te maken hebben, want ik was laatst in Egmond aan Zee en daar hebben ze ook zoān plein en claimen ze ook dag Egmond en Nijntje onlosmakelijk verbonden zijn hahaha