Impopulaire meningen #4

Ja ik ook, en het zijn altijd nutteloze lelijke dingen. Het verkleurd geel in de zon en het is slecht voor het milieu :woman_shrugging:t3:

1 like

Haha net als ā€˜mijn hobby is Netflix’ (al vind ik dat nog best knap want keuzestress!)

Ik vind Tony Chocolonely matige chocolade. Ik snap niet dat mensen hun tanden willen breken op een stuk veel te zoete melkchocolade

25 likes

Ik snap vooral de karamel zeezout hype niet. Zoooo zoet.

17 likes

(Na aanleiding van een tv-fragment doordat 70 jaar televisie.) Sorry maar karbonkel van ik mik loreland stelde echt niet voor (karbonkel werd steeds liever!!!), maar dat andere poppenprogramma kramerije was pas pure horror.

5 likes

Het is nog best lastig om het mooi te krijgen zonder bubbels

2 likes

Kloontje was nog enger

6 likes

Ah dat is inderdaad anders, dank je voor je uitleg! Zie je dan tijdens je slaapverlamming dingen van je trauma? Wat heftig joh. Maar fijn (en knap!) dat je het zo kunt zien en dat je er op deze manier mee om kunt gaan, en dat je iets ā€˜positiefs’ uit de slaapverlamming kunt halen.

Klinkt misschien stom maar wel ā€˜fijn’ dat dit voor jou een positievere uitwerking heeft met betrekking tot controle en dat je vrij snel het besef krijgt dat het niet echt is. Bij mij komt dat besef pas wanneer ik weer helemaal bijkom. Bij mij is het echt een combinatie van heftige stress en ptss. Vooral wanneer er een ā€˜belangrijke’ datum voor me aankomt hou ik er al rekening mee dat het kan gebeuren, maar op het moment zelf heb ik niks door en hallucineer ik alleen maar enge dingen die zo levensecht zijn dat ik geen verschil kan zien. Brr. De eerste keer wist ik niet wat me overkwam.

1 like

Winkelen is sowieso stom. Maar volgens mij heb jij nota bene zelf superleuke kleertjes voor haar genaaid, dus ze loopt er megaleuk bij Ʃn ze heeft een creatieve moeder :hugs:

3 likes

Ik vind die prullenbak op pootjes die iedereen stant er maar dom uitzien.

30 likes

Toevallig heb ik nu een Vinted verslaving opgelopen voor mijn kind, had berekend hoeveel geld ik al had bespaard en met dat geld een Gucci zonnebril gekocht :joy: (want dat heb je nodig in de herfst).

19 likes

ik vind handenalcohol echt heel lekker ruiken

11 likes

Ik las hondenalcohol

5 likes

Ik begrijp niets van iedereen die het ā€œheeeeeeerlijk rustigā€ vindt om geen social media te hebben (Facebook en Insta). Ten eerste omdat ik erg zelf vooral geirriteerd door raak maar ten tweede en voornamelijk omdat je die fucking apps gewoon kunt verwijderen als je ze niet wil??? Je hebt geen storing nodig, verwijder gewoon je account plus apps en klaar.

Ik begrijp het niet.
Weet niet of dit het juiste topic is maar wist niet waar anders. Alleen is het de vraag of dit impopulair is :sweat_smile:. En voel je niet persoonlijk aangevallen, volgens mij zegt de halve wereld namelijk op dit moment dat ze hopen dat de apps voor altijd uit de lucht blijven!!!

39 likes

Ja het heeft wel iets, lekker met een paraplu en een zonnebril op door de regen lopen!

1 like

Ik eet bijna nergens saus of jus bij want dat vindt ik allemaal vies.

12 likes

Het is ook vaak heel zoet

2 likes

Ik vind de muziek uit Mama Mia de film leuker dan het origineel van ABBA :eyes:

18 likes

Ik heb nog nooit Mama Mia gezien :sweat_smile:

5 likes