Ik hoop dat ik tegen die tijd bij picnic aan de beurt ben.
Het ergste is dat het loepzuiver klinkt. Die nummers moet je krijsen
Ik wil een broertje een mooie rooie fiets ~~~
Ik realiseer me net hoe mooi de term ā negatief fortuinā uit dat nummer is
Haha vorig jaar zei ik nog tegen mn vriend: āWat een ellende zeg die muziekā. Echt van die irritante kinderstemmen.
Opeens de vakkenvuller die achter ons stond: Ja wat denk je van mij, sta al 2 weken met deze ene cd te werken?!
Haha, frustratie kwam uit zn tenen, arme jongen.
Hahaha ja de horror als je daarin moest werken
Sinterklaas is sowieso de stomste feestdag. Ik blijf bij mān impopulaire mening van vorig jaar:
Je kunt toch ook beslissen om niet mee te doen aan Sinterklaas? Wij doen er niet aan mee. Althans niet met het leugen er omheen.
Hoe @Calypso aangeeft. Sowieso komt Sinterklaas in onze cultuur niet voor dus hebben dat thuis nooit zo meegemaakt, maar we maakte wel altijd samen met onze moeder dr surprises voor op school. Thuis was al vrij vroeg aan ons verteld dat Sinterklaas niet echt is maar meer een toneelstukje. Mijn zoontjd (5) houdt zān mond dicht tegenover anderen. Hij zal nooit zeggen is nep, maar eerder is een voorstelling ofzo. Hij heeft al meerdere vieringen actief meegemaakt en verliepen altijd goed. En meteen aangeleerd GEEN zwarte piet.
Vaak vinden kinderen die het weten het alsnog heel spannend, omdat het allemaal heel echt lijkt en andere volwassenen het spelletje meespelen. Je kunt prima pakjesavond vieren en vertellen dat sinterklaas niet bestaat. Het is voor kinderen sowieso een bijzondere tijd. Zelfs oudere kinderen (die weten dus dat sinterklaas niet bestaat) op mijn werk worden er nog helemaal hyper van.
Je kunt je kind maar beter zo vroeg mogelijk laten wennen aan opgelegde stress, anders krijgt ze het later met een baan heel moeilijk!11!!
Ik ben ook nooit zoĀ“n Sinterklaasfan geweest. Achteraf gezien heeft het vooral mn moeder veel stress gegeven, die had heel weinig geld maar wilde wel altijd dat we ook een gewoon leuke pakjesavond hadden (āomdat dat hoortā) dus we hadden wel altijd veel cadeautjes en ik had echt niets door. Zelfs nog tegen een klasgenootje die zei dat Sinterklaas nep was gezegd dat zij loog want Ā“mijn moeder kan echt niet zelf al die cadeautjes betalen hoorĀ“. Maar misschien was het ook een beetje ontkenning met eigen belang want nadat ik het wist hebben we nooit meer wat aan Sinterklaas gedaan
Mijn moeder heeft ook vanaf dag 1 verteld dat sinterklaas niet bestaat en dat het een grote poppenkast is. Als kind vond ik sinterklaas alsnog genieten want: cadeautjes kreeg ik wel. Zou het precies zo doen bij toekomstige kinderen.
Oh joh, ik kreeg rond die leeftijd vaak een boek, pyjama en een jurkje voor de kerst. Het hoeft echt niet zo groot en anders koop je nog een pakje leuke sokken en een douchegel, zodat het veel lijkt, maar nuttig is.
Ahh Ik had op vrijwilligerswerk ooit een meisje dat ook uit een andere cultuur kwam en zij had dus tegen haar moeder gezegd: āMama ik ga hier mijn schoen zetten en dan moet jij een cadeau kopen en erin doen terwijl ik slaap. En dan zeggen dat Sinterklaas dat heeft gedaan. OkĆ©?ā
Chocolade en sinaasappel is een ranzige combinatie
En @Schaakmat Ik vind dit dus echt heerlijk he daās pas impopulair. Sorry voor mijn niet bestaande smaak allemaal hoor!!
Verplicht in de hoek staan, als straf voor jouw walgelijke smaak
Twijfelkont is er nog plaats in de hoek? Dan kom ik er bij.
Chocolade en sinaasappel mmmmmmm