Gelukkig hadden mijn ouders wel altijd netjes een prullenbakje. Mijn ex schoonouders niet en ze wilde ook niet dat ik het elke andere prullenbak zou gooien want het was onhygiënisch.
Ik rolde die dingen op in papier en ‘bewaarde’ ze dan en dan vondt ik er weer eentje terug verstopt in mn tas of broekzak . Voelde me er zo kut onder toen.
Nog steeds moffel is het wel eens helemaal weg, eigenlijk vind ik het heel naar om deze soort schaamte te voelen.
Huh wtf dus je mocht dat nergens bij hun thuis weggooien? Wat moet je er dan mee? Zou alleen al out of spite die dingen echt in de gordijnroedes verstoppen
Ik ben nog steeds de moeder (?) van een mannelijke klasgenoot dankbaar die dat gewoon op de wc had liggen toen ik voor het eerst ongesteld bleek te zijn. Anders had ik het hem moeten vragen (kind was 13), heel veel wc papier in mijn onderbroek moeten proppen of direct naar huis? Mijn vriendinnen vragen het bij mij thuis sowieso wel, maar er komen/kwamen er hier wel meer mensen over de vloer die het misschien nodig hebben die ik niet allemaal zo goed ken dat ze het me vragen.
Mijn schijt heeft meer vet dan mijn tampons hadden hoor he he he
Hahahah ik vind dit grappig want ik heb dikke obstipatieklachten dus ik poep amper dus op zich is dat wel positief voor het riool
Ik zie nu Inez voor mij a la South Park:
Hahah hardop gelachen dit is echt mn nieuwe favo gif
Ja dit heb ik ook regelmatig gehad, vreselijk! Vooral in mannelijke studentenhuizen was dat een probleem. Maar ik heb dus wel gewoon een prullenbakje hè, alleen even twee stappen lopen naar de badkamer zonder dat iemand je ziet verder.
@tessel: Superfijn dat die moeder dat had! Zal het weer eens gaan heroverwegen zodra hier ook regelmatig pubers over de vloer komen.
Op het moment is de enige service die ik op het toilet kan aanbieden een tube Canesten-crème, ook best invoelend toch.
Ik mocht ze iig niet in hun huis weggooien. Ik was toen best wel jong dus durfde toen ook niks ervan te zeggen want ze waren echt boooooos dat ze een maandverband je vonden in hun container. Dus nam het allemaal mee naar huis…
@inezweski voelt echt zo naar. Het is al helemaal kak om ongesteld te zijn en dan moet je nog allemaal speciale handelingen uitvoeren omdat iemand het vies/onrein etc vindt.
Onee, wat erg zeg. Wat super ongastvrij ook. Waren er wel vrouwen in dat gezin? Wat deden die dan als ze ongesteld waren, weet je dat?
Zijn moeder was al erg vroeg in de overgang gegaan dus die werd al heel lang niet meer ongesteld. Daarnaast heeft ze ook haar baarmoeder moeten verwijderen, dus ik denk dat het een gevoelig onderwerp was(?) ik heb het ook nooit besproken met ze want wilde ze respecteren en op die leeftijd durfde ik ook niet veel.
Maar werd dat dan ook echt meegedeeld van ‘Joe als je ooit ongesteld bent hier dan mag je nergens je menstrustieproduct weggooien’?
Mijn schoonouders (65+) hebben ook geen prullenbakje op de wc en ik menstrueer niet vaak en kom daar niet vaak, maar als ik daar ben is het altijd net de tampon-om-de-2-uur dag. Ik neem dan maar een ziplockzakje mee, stop ze daarin en gooi ze dan onderweg in een openbare prullenbak. Lijkt me wel een rare vondst, als die prullenbak gesloopt wordt en er een zakje gebruikte tampons op straat ligt.
Ik gooide mijn eerste product in de container omdat ik het ook weer niet in de keuken weg wilde gooien. Deze was netjes opgerold in wc papier en echt niks geks aan. Toen mn ex schoonmoeder toen iets weg wilde gooien, toen sprak ze me er op aan dat ze deze spullen in geen enkele prullenbak wenste tegen te komen.
Over dat maandverband weggooien. Mijn ouders waren gescheiden. Ik durfde als jong meisje nooit maandverband weg te gooien bij mijn vader. Ik bewaarde het dan in een speciaal vak in mijn sporttas totdat ik weer thuis was. Best sneu als ik er op terugkijk. Mijn vader heeft namelijk nooit wat naars gezegd over ongesteld zijn.
Vind dat anders veel belangrijker dan m’n love language.
Wát een kútwijf.
Nou inderdaad @Barbamama! Bizar. Zou lekker gaan freebleeden over d’r vloer. Hopelijk een hele dure handgelakte houten parketvloer. Of witte vloerbedekking, nog beter.
Freebleeden Never forget dat artikel ooit hierover waarin een chick zei dat ze haar menstruatiebloed bij de planten gooide. Misschien kun je daar de volgende keer mee dreigen
In geen enkele prullenbak. Ze zegt niet nergens in het huis…
Dit biedt mogelijkheden
(nee maar even serieus wat een bizar mens)
Ik zie er echt tegenop om straks weer tijdens Sinterklaastijd boodschappen te moeten doen bij de Albert Heijn, omdat ze altijd van die sinterklaasliedjes draaien gezongen door schelle zoetsappige kinderstemmetjes
afschuwelijk zoet, vreselijk, snap niet dat mensen daarvan kunnen genieten