Impopulaire meningen #4

Sorry maar dit is echt het lekkerste ever:
afbeelding

Also, ik wilde vroeger altijd in een oud huis wonen, maar nu ik in een goed geïsoleerd appartement met vloerverwarming woon, wil ik nooit meer zonder :heart: Ik heb het altijd koud, slaap in de zomer ook altijd met een deken. En heb serieus oorlog met mijn oude huisgenoot gekregen over de verwarming en de vriendschap is er door beëindigd en ik ben erdoor uit huis gegaan. Ik ga nooit meer in een koud huis leven (ik sliep toen zelfs met een winterjas aan :sob:). Hij wilde het zelfs toen het vroor en het binnen 13 graden was niet aandoen :sob:

24 likes

Waaaaatt? Waarom niet?

Ik kan maar een reden bedenken, hij is psycho :triumph:

6 likes

Crackers zijn echt vies. Ik begrijp niet dat mensen vrijwillig die droge, keiharde dingen eten.

4 likes

Om je kaken te trainen

2 likes

Omdat het lekker is met een dikke laag boter en hagelslag!

4 likes

Bedankt hè. Vanmiddag meteen zo’n ding gehaald :sweat_smile:

Ik wil hem nu ook :sob:

1 like

Doen! Nog nooit eerder gehad maar heel lekker :yum:

2 likes

Me too

2 likes

Ik vind geurkaarsen vies en overheersend ruiken. Snap echt niet waarom je daar geld aan uitgeeft :face_with_hand_over_mouth:

27 likes

OMDAT HET LEKKER RUIKT EN COZY IS EN IK EEN BASIC BITCH BEN.
Ok? 🥲

13 likes

HET RUIKT NIET LEKKER…ben het wel mee eens dat je een basic bitch bent

1 like

Ik rol altijd m’n ogen bij de “Oeh ik heb net gesport en ik heb nu zo’n last, FML” posts, want ik interpreteer deze als “Kijk eens, ik heb gesport en ik wil dat jullie me bewonderen”.

23 likes

Dit (al ben ik me wel bewust dat dit grotendeels jaloezie is :joy:)

3 likes

Ik houd van een koud huis, het is nu 15 graden bij me en ik vind het heerlijk. Ik heb een gebreide broek en dikke trui aan en lig onder een dekentje en ik vind het zo lekker dat ik het warm heb en de omgeving koud is
het is ook ideaal voor stofzuigen, schoonmaken, etc. Ik heb het altijd zo snel warm dus bij 18> graden breekt het zweet me uit als ik alleen maar naar de stofzuiger kijk

21 likes

Ik heb precies hetzelfde, heb vaak zoiets van ik kleed me liever wat warmer aan in huis dan dat ik “wen” aan de verwarming. Op werk staat de verwarming ook echt altijd vol uit en vragen mensen of ik het niet koud heb in mijn t-shirt. Het antwoord is uiteraard nee.

En het allerlekkerst is als je slaapkamer goed koud is en je bed lekker warm :relaxed:

12 likes

Oh love lange treinreizen of zelfs busreizen, kan echt gemakkelijk een hele dag lekker muziek luisteren en naar buiten staren :two_hearts:

11 likes

Zaaalig, waar ga je heen? Ik was deze zomer naar Italië met de trein en vond dat ook fakking chill

1 like