Ja echt zooo nice, lekker makkelijk ook naar Berlijn en Londen nu ook. Echt de toekomst hoor, slaaptrein lijkt me ook chill
Jaaaaaaaa ik wil binnen Europa helemaal niet vliegen, maar het is zo godvergeten duur om bijvoorbeeld van hier naar Portugal te treinen plus Spanje heeft een ander spoornetwerk dus je moet sowieso overstappen bij de grens en dan weer binnen de landen een aantal keren, echt stom dat dat niet sneller kan. Van Nice naar Barcelona duurt gewoon bijna een hele dag terwijl de afstand niet eens zo groot is.
Vind ook eigenlijk dat iedereen die zân middelbareschooldiploma heeft gehaald van de overheid een interrailticket Europa voor twee weken moet krijgen zodat ze kunnen ontdekken hoe Chill treinen is en meteen zien dat je niet altijd superver weg hoeft voor een mooie vaca.
Eens! Zag toevallig van de week dit bericht:
Geboren tussen 2001 en 2004 đ„Č
Het moment dat ik me realiseerde dat ik geen jongere meer ben.
Hhahha ja same, ik dacht ook Oh vet en toen zag ik die jaartallen
Hahaha ja dit zouden mijn kids kunnen zijn.
Ja ik heb 4x geinterraild vanaf mân 17e toen ik klaar was met de middelbare. Zo leuk, en zoveel te zien en lekker spontaan want je bepaalt zelf je route enzo.
echt hele leuke vakanties waren dat.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Ik kan me vinden in je betoog maar âvacaâ?
Doe dan vacay if you must.
Ik mis lange treinreizen echt ontzettend. Zit nu doordeweeks 3 minuten (enkele reis) in een trein dat ik altijd jaloers ben op mensen die gewoon kunnen blijven zitten totdat ze aan de andere kant van Nederland zijn.
Neeeee vacay is té Amerikaans
Ik leerde dit âwoordâ van Kim K.
Die associatie raak ik nooit meer kwijt.
Ik vind (Ikea) meubelen in elkaar zetten leuk. Net een 3D puzzel
Ik ook en ik snap ook niet wat mensen er moeilijk aan vinden
Volgens mij is het vooral drama voor mensen die niet secuur de handleiding volgen en zelf gaan puzzelen ja dat moet je ook niet doen!!
Ik vind het ook onduidelijk. Had laatst een tafeltje waarbij je een schroef in de poot moest draaien terwijl je hem ook in het blad draaide. Naja sorry dat haalde ik niet uit de tekening.
Eens, ik vind het heel lastig om zoân tekening te lezen en te combineren met wat er in het bouwpakket zit. Iets meer tekst (schroef A op B, leg daarna C op D) zou heel erg helpen. Het feitelijke in elkaar zetten is idd niet zo moeilijk (tenzij de gaten scheef geboord zijn of zo - looking at you IVAR).
Hahaha precies dit We hebben net nieuw Ikea laminaat op zolder gelegd, en hoewel het hartstikke prima te leggen was, moesten we toch op elke plank een paar flinke klappen met een rubbren hamer geven, ipv dat we de handleiding volgden en even alles netjes even aandrukten met ons duim.
Ik kan die lange laarzen trend echt niet aan
Ja maar schat⊠je weet dat die handleidingen door autisten gemaakt worden. Dus wij zijn hier superieur in.