Impopulaire meningen #4

Als mede autist, ben ik hier niet mee eens

2 likes

Ik zou ook een week met haar willen doorbrengen en zien hoe ze haar dagen inplant.
Kris wilde ik ook eens doen tot dat ik zag dat ze elke dag om half 5 opstaat om google alerts te checken.

11 likes

Nee joh, en mensen maken het zichzelf echt te moeilijk door dat stomme inbussleuteltje te gebruiken. Gewoon ff een gelijk bitje op je schroefmachine en sneller dan het licht zit je billy in elkaar.

9 likes

I’ll one up you: ik ben het soms met Jordan Peterson eens en ik vind hem soms ook aantrekkelijk.
Andere keren weer niet, over die kreeften moet ie eens ophouden enzo, en sommige dingen die ie zegt zijn ook ergerlijk en schadelijk, dat snap ik ook wel, voor mij is ie gewoon een mixed bag.

4 likes

Wat een verrassende wending neemt dit toch.

Edit: begrijp dan toch dat het om het broodnodige tegengeluid gaat :rofl:

Ik had in omg al over Giel Beelen gepost btw. Die ik, voor alle duidelijkheid, op geen enkele manier aantrekkelijk vind.

1 like

Is dat zo? Heb je inside information van Ikea?

1 like

Ach Jordan “what will we do without men :pleading_face:” Peterson, echt aantrekkelijk ja.

Sorry maar ik moet elke keer zo keihard lachen om deze video wtf is dit?

8 likes

Ja dit is geen impopulaire mening meer maar inderdaad een biecht

1 like

Tja, je hebt altijd een paar erbij zitten die er niks van kunnen 🥲

Als het mogelijk was leverde ik mijn autistenkaart in, dan ging ik voortaan als hoogsensitief door het leven

1 like

Haha ik denk dat je mijn ruimtelijk inzicht wat overschat, ik zit as we speak een Lego-kerstboompje in elkaar te zetten met enige moeite… Mijn verbale en performale IQ liggen nogal ver uit elkaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hahahahhahha waarom is ie bijna aan het janken?

4 likes

Geen idee!
Het klinkt alsof iemand heeft gezegd dat we mannen gaan uitroeien en dat dit zijn pleidooi is.

Ik moet elke keer lachen. Dat hij zegt dat ze soms zelfs in de regen werken :pleading_face: hahaha, arme mannen :pensive:

1 like

Ik zei soms.

1 like

Veel van wat hij zegt zijn ook gewoon voor de hand liggende inkoppertjes (rechtop staan, je kamer opruimen, voel je je beter door). Maar naast dat hij een conservatieve seksist is, vind ik het ook vooral kwalijk dat hij ook gewoon een grifter en een kwakzalver is (zie dat fucked up rood vlees dieet van zijn dochter).

Naar mijn idee speelt hij alleen maar in op die alt-right/incel/gamergate beweging omdat het hem geld oplevert.

5 likes

Ik was afgelopen week in de Bijenkorf in Amsterdam en ik vond het echt een superkille winkel geworden. Vooral de begane grond door de manier waarop al die grote designers hun waren aanbieden en hoe mensen daar als zombies in de rij staan om een felbegeerd designeritem te kunnen bemachtigen. Dan vind ik het filiaal in Utrecht toch veel aangenamer. Warmer ingericht en een betere mix tussen designer, gewoon duur en enigszins betaalbaar.

20 likes

Vind de Bijenkorf in Amsterdam te massaal. Van mij mogen warenhuizen een slagje kleiner

3 likes

Gruwelijk vind ik het, die rij bij die LV-winkel binnen maakt het af. Als ik aan De Bijenkorf denk dan mis ik de tijden van weleer, dat je de spullen daar kon betalen en dan een lekker broodje roomkaas kon eten bij het restaurant.

10 likes

Ik vind de Action zo’n chaotische winkel. Elke keer wanneer ik er ben geweest ben ik chagrijnig

25 likes

Ik kan dan gewoon niet meer denken joh.

2 likes