Ik denk nog wel, maar alleen vloekwoorden schieten mij te binnen. Iedereen loopt daar in de weg, inclusief ikzelf
Haha mooi omschreven. De action is eigenlijk net als bij roler coaster tycoon wanneer je in pauze-stand een attractie verwijdert, weer start klikt, en al die ingezetenen ineens chaotisch de kluts kwijt tegen elkaar oplopen
deze beschrijving
Ik vond hem vooral nu onsympathiek nu het lezen van:
En die sport al helemaal
Hoezo is ‘t leuk om te zien hoe iemand in elkaar wordt gemept
Ik hoorde laatst het woord “beer shower”, mocht je nog meer enerverende inspiratie zoeken
Hahah you’re welcome! Super leuk dat je dit doet voor je man
Zou hem wel opzadelen met hoe je een luier omdoet of wat te doen bij krampen hehe.
Deze post is echt lang geleden, maar ik heb net zo hardop gelachen hierom .
En ook echt een waterpomptang .
Goed. Groetjes
Ik ben oprecht naar dr badkamer gelopen omdat ik zo hard moest lachen - en m’n eh kamer genoten (aka man en kind) niet wakker wilde maken.
Als je hem dan aan je sleutels doet, die je dan vergeet, heeft het nog niet zoveel zin, toch?
Ohja ik zag dit ook overal in galeries lafayette in Parijs. Vond het echt geen porem eigenlijk, zeker in zo’n chic warenhuis
Hahaha ik zie nu voor me dat in zo’n chique warenhuis iedereen schroevendraaier oorbellen had
Ik vind Easy on Me van Adele echt 10 keer niks
Dit nummer is voor mij een reden om van radiostation te veranderen.
Dat schelle stemgeluid gaat echt door merg en been. Ik vind het ook vreselijk.
Ik zie het vaak op het forum voorbij komen (nu net ook maar het gaat me niet om die specifieke persoon, het gebeurt veel vaker.)
Mensen die praten over hun partner die dronken was en dat dan heel grappig vinden? Ik vind dat walgelijk, snap niet wat er grappig aan is wanneer iemand zichzelf verliest of een uur ‘kwijt’ is. Brak is of er ziek van wordt.
Ik vind drank echt hard drugs maar het is allemaal maar zo normaal. Er gaat vaak zoveel ellende mee gepaard, echt veel mensen kunnen geen maat houden en het zorgt voor ellende. Mijn ex had dat ook dus wellicht ben ik er gevoeliger voor maar bah.
Ik drink zelf ook alcohol maar weet gewoon maat te houden.
Mocht het om mijn post gaan (wat ik wel verwacht aangezien hij veel likes krijgt en mensen het dus blijkbaar grappig vinden): hij zou ook nuchter een half uur later thuis kunnen komen omdat ie met een kat aan het chillen was. En hij drinkt - op 1 biertje op het terras na in de zomer - misschien 1 keer per jaar echt (deze situatie was na zn vrijgezellenfeestje), dus nee ik maak me daar geen zorgen om en vind het inderdaad grappig als er zoiets gebeurd. Mocht dit een wekelijks of maandelijks ding zijn is het een ander verhaal en snap ik je zorgen.
Ik sluit me hier helemaal bij aan, ik vind echt niks grappig aan verhalen over dronken partners. Maar dat komt bij mij ook volledig omdat m’n man een alcoholverslaving heeft (hij drinkt niet meer en volgt AA). Dus het triggert meteen die herinneringen bij mij.
Laatst had @Crusti_Croc allemaal posts geliked in relatieleed topics waar het ging over dat m’n partner dronken was en ik ben daar gewoon de hele dag naar van geweest hoe kut het toen was.
Ja het was ook jouw post inderdaad maar ik zag er nog een. Het verbaast me echt dat zo’n post dan 100 likes krijg. Dan denk ik echt wow, maar dat is toch niet grappig? Maar wat ik al zei hè, gevoeliger want m’n huwelijk is er door stuk gegaan. Maar zie het ook veel om me heen bij partners van vriendinnen, of broers. Ik heb ook een aantal dm’s hier ontvangen toen ik m’n verhaal deed. Ook (ik noem het) weekendalcoholisme is een groot probleem in de samenleving.
Word nog wat wanneer ik een nieuwe partner krijg want ik kan er echt niet tegen. Vind het ook gewoon infantiel en zo onaantrekkelijk, ook als het 1 keer gebeurt.