Impopulaire meningen #4

Ik snap niet zo goed waarom Sally Rooney zo gehypt wordt als topauteur. Het is wat mij betreft echt een chicklit, maar dan met slimme mensen met goede muzieksmaak. Soort vrouwelijke Kluun ofzo. Vind het wel prima boeken, maar vind het nou geen literaire hoogstandjes en heb het idee dat de rest van de literaire wereld dat wel vindt.

14 likes

Ik vind het vooral bij Bieber pijnlijk klinken. Alsof het hem echt veel moeite kost om het te zingen. Dat kan door te weinig onderhoud zijn, maar ook pubertijd.

Maar Usher had hetzelfde probleem vroeger en die klinkt nog echt goed en niet als een tienerjochie

Overigens kan Bieber ook zijn nummers lager zingen, als dat lekkerder gaat. No shame in that

2 likes

Bij ‘Jouw huis op orde’ in het gezin uit Zoetermeer met die 5 kinderen was hij ook heeeel erg lief met één van die kleine meisjes. I want more Victor :v:

2 likes

Ik had dit geliked zonder goed te lezen en ik dacht Victor Verhulst. Brand moet ik niet sorry :sob:

6 likes

82 likes

Neeeeeee joh, Kluun is veel irritanter

3 likes

Vind haar schrijfstijl en boeken eerder vergelijkbaar met Franca Treur haar werk.

Die ken ik niet :slight_smile: Ik had alleen door de hype verwacht dat het meer ergens over zou gaan, dan lekker seksen in dure villa’s haha.

4 likes

Ja!! En dan vervolgens nog mensen die de serie zooo fantastisch vonden, terwijl ik alleen maar dacht: het boek was al niet echt boeiend/hoogstaand, de serie is precies hetzelfde, why?

1 like

Wat heeft hij jou aangedaan? Is het vanwege zijn paaldansskills? Ja die zijn belabberd, maar dat is geen reden om zo rot over hem te praten :frowning:

2 likes

King of shade. Mijn grote voorbeeld.

25 likes

Ja ik vond ‘normal people’ ook zo tegenvallen! Had het gelezen omdat iedereen zo enorm enthousiast was maar ik snap echt niet waarom. Ik dacht even dat het Young Adult was ofzo

2 likes

Welke serie? :grinning:

1 like

Normal People denk ik, van BBC (gebaseerd op het boek)

2 likes

Ja, die. Misschien wel aardig als je het boek niet hebt gelezen, maar ik hoorde mensen die (ook die het boek al hadden gelezen) er heel hoog over opgeven dus heb een stukje gekeken en was letterlijk dezelfde teenage drama als het boek, dus gauw weer uitgezet :wink:

2 likes

Ik vind oliebollen niet lekker en ik snap er niks van dat mensen zich misselijk vreten daaraan

21 likes

Na een halve oliebol ben je ook al kotsmisselijk dus vind 't niet zo’n kunst. Hier ook een oliebollenhater.

4 likes

Ik vind M echt een gezellig programma, betrap mezelf erop dat ik al een paar avonden achter elkaar zit te kijken. Zelfs het cringy taxi stukje in het begin vind ik gezellig

5 likes

“Mijn oma heeft die ziekte ook en ze kan er prima mee leve!!”

1. Ik ben je OMA niet. Ik ben in de 20 en bijna de helft van mijn leven al chronisch ziek

2. Ik ben in de 20 en chronisch ziek, laat me zeiken als ik erover wil zeiken

27 likes

Iets anders, maar wel hierop aanvullend: zeggen dat iemand de strijd verloren heeft vind ik zo naar… dus als je overleden bent aan een ziekte, heb je dan niet hard genoeg gestreden?

51 likes