Impopulaire meningen #4

Ja precies dat is ook mijn ervaring. Ze zijn echt heel klantgericht! Hun personeel word er ook echt op geselecteerd om goed te luisteren en mee te denken heb ik het idee. Maar wat @crazyplantlady al zei coolblue is er ook wle echt heel sterk in.

Ja vooral dat laatste denk ik idd. Maar goed, het is ook niet superbelangrijk allemaal natuurlijk als ze gewoon goeie service leveren.

2 likes

Ik vind het niet erg om een informele mail te krijgen van " Hoi soy wat vervelend we lossen het zo snel mogelijk op groetjes piet"

Maar dat " Yo Soy jeetje wat rot zeg, we gaan zo snel mogelijk een wasmachine dokter sturen voor jouw zieke wasmachientje. Veel sterkte. Xx Je mattie piet "

Hoeft van mij niet.

61 likes

Ik heb twee jaar op een klantenservice gewerkt en eigenlijk was het per klantcontact een beetje inschatten hoe iemand te benaderen. Bij de ene was dat wat formeler en bij de ander wat losser. Maar je moet dat ook maar net goed kunnen aanvoelen

9 likes

Hahaha nee dit is het idd precies. Niet té tof doen.Tegelijkertijd vind ik de woordspelingen van CoolBlue wel grappig omdat ze zo ontzettend kneuterig zijn.

3 likes

Yo Soy,

Wij zijn er van overtuigd dat jij hélemaal die stylo en die vibe hebt die wij bij de koele blauwe zo ontzettend gaaf vinden, dus bij deze ben jij, ster in wording, aangenomen bij onze wij-zorgen-meer-dan-goed-voor-onze-klanten-service!

Joe joe, de mazzel, en koele blauwe groetjes van Fernando, chef strijders (want zo noemen wij onze medewerkers hier)

29 likes

afbeelding

7 likes

Ik lees net een artikel over stoppen met de pil onder andere vanwege afgevlakte emoties. LOL, een van de redenen waarom ik van de pil houd en lekker blijf slikken. Emotieloos door het leven, love it.

27 likes

Ugh Ik ga weer beginnen met de pil

Moest laatst janken om iets heel triviaals, schaamde me dood.

3 likes

Kan me de laatste keer dat ik moest janken niet eens herinneren! Go for it.

2 likes

Erge is dat ik de pil een half jaar geleden heb afgehaald bij de apotheek en gewoon in een la heb laten liggen lol.

@medische mensen je kan toch gewoon beginnen? Maakt toch niet uit dat het al een tijdje ligt?

1 like

Ik ben geen medisch mens maar ik krijg mijn pil altijd voor een jaar mee dus na een half jaar ligt het er dan ook al een tijdje (en volgens mij staat er een houdbaarheidsdatum op de strips). Volgens mij kun je op een willekeurig moment beginnen, alleen ben je dan niet direct beschermd tegen zwangerschap.

6 likes

In jouw geval zou ik zeker zo snel mogelijk beginnen, voor je jezelf snikkend onder een dekentje huilend om To Make You Feel My Love van Adele terug vindt.

9 likes

Nou ik ook. Ik gebruik de prikpil en heb nu een relatie waarin de kans op zwangerschap 0 is, maar ik blijf het nemen anders ben ik helemaal zo labiel

Ja love de pil :clap: is voor mij de enige manier om enigszins stabiel door het leven te gaan heb ik gemerkt.

4 likes

Ik houd er echt van om samen met collega’s te klagen en zeuren (wel met een positieve noot eindigen), bij mij de beste manier om een binding met mensen te krijgen.

65 likes

Precies! Ik had net dus een gesprek met een collega en zij gaf haar struggles aan en ik de mijne (want in coronatijd en thuiswerken is het voor niemand ideaal) en daarna zat ik weer vol energie en kon ik er weer tegenaan :smiley:

1 like

Ik ben gek op klagen! Ooit een x gelezen dat het goed is, omdat de stress uit je lichaam zou verdwijnen door te klagen. Echt geen idee of het waar is, maar ik gebruik het wel altijd als goede reden om te klagen :thumbsup:

11 likes

Voor mij werkt flink klagen als een soort therapie sessie, voel me daarna weer prima.

8 likes

Ik heb echt een schijthekel aan het woord uitdaging. Zeker als ene Melissa corrigeert: “ Nee schaakmat, we hebben geen problemen maar UITDAGINGEN.”

Rot op met je positivo goeroe geneuzel. Problemen kun je oplossen. Uitdagingen kun je aangaan en nog steeds op je muil vallen

27 likes