Wauw
……
Wauw
……
HAHA ja die kreeg ik laatst ook; is toch leuk lekker aan jezelf werken!! Nou… nee nie echt
Ik vind het een soort van ongemakkelijk hoe ‘gravinfluencer’ Eloise BN-er wil worden. Waarom? Meid heeft geld en privileges genoeg. Kick je dan zoveel op extra aandacht? En dan is het wel zielig als ze wordt afgebeeld met een sigaret in de Party etc en moeten haar ouders voor haar privacy opkomen.
Ik lees toch altijd graf influencer
Ik heb dit helemaal niet bij haar, vond dat interview van haar bij Robbert Rodenburg ook leuk. Ik vind het eerder een fucked up ouderwets systeem dat als je toevallig als grafin bent geboren, je niet mag doen en worden wat je wilt.
Gebruik nu de code GRAFKOP voor 25% korting bij DELA
Ik vind de recepten van Ottolenghi echt overrated
Ik vind Özcan Akyol een slechte interviewer
Soms ook een slechte luisteraar bv bij Jinek, vind ik.
Een beetje Zapp zonder het hysterisch energieke (dus juist een beetje traag en simpel). Maar ik ken hem dan vooral van sterren op het doek.
Ik probeer het uit te leggen maar ik kom er ook niet uit haha (monotoon ook misschien?).
Hij heeft een lijzige stem vind ik.
Als ik dit kreeg zou ik echt overwegen mijn order te cancelen
Ja herkenbaar, dat nasale icm met dat ie (te)veel hyperbolen gebruikt, maakt hem een pedant mannetje soms
Heel begrijpelijk, maar het is voor mijn vriend 
Dankjewel nog voor deze post! Damn honey besteedt er aandacht aan in de bonuspodcast en dat hadden ze ook al vantevoren aangegeven. Dus toen heb ik doorgestuurd dat die man een sukkel is etc. En dat hebben ze bij de intro van de aflevering behandeld :D! Dus nu weten nog meer mensen dat.
Het zal mij echt volkomen aan mn reet roesten waar en hoe influencers wonen.
Precies dit hij zat van de week bij Jinek en toen viel mij het ook op hoe slecht hij articuleert.
Ik ben helemaal voor baas in eigen buik enzo, maar ik vind het wel eng hoe hard er nu geschreeuwd wordt om abortus te normaliseren.
Ik wil helemaal niet in een wereld leven waarin het “normaal” is om een kindje weg te halen die bijv een beperking heeft. Hoezo mogen die er niet zijn?
Geen oordeel over mensen die die keuze hebben gemaakt want ik begrijp het heel goed, maar ik heb het gevoel dat het nu soms bijna wordt gepromoot, en ik denk niet dat dat een goede ontwikkeling is.
Ja snap het ook volledig hoor. Doordat abortus zo gepromoot word vind ik juist dat het lijkt alsof het zo gewoon en normaal moet zijn, maar het is juist een verschrikkelijke keuze en het doet echt wat met je als je die keuze hebt gemaakt of moet maken.
Daarbij komt dat ik zelf ben opgegroeid in een gezin met een kind met een beperking, en mijn ouders hebben wel eens aangegeven dat ze blij zijn dat ze niet in deze tijd leven want dan was hij waarschijnlijk niet geboren. Zij hadden de keuze toen niet, en nu is hij, ondanks dat het natuurlijk zwaar is, écht een toevoeging aan hun leven (en de mijne). Hij is zo ontzettend bijzonder en laat je echt anders naar het leven kijken, en ik denk oprecht dat het niet verkeerd zou zijn als er meer mensen zoals hij waren. Maar als je voor die keuze staat als het kindje er nog niet is, dan is het logisch dat je dat nog niet zo kan zien.
Maar ik weet natuurlijk ook: de ene beperking is de andere niet. Dus ik ben echt niet tegen abortus en vind dat iedereen de vrijheid moet hebben om die keuze te maken, maar ik vind dat mensen die op een respectvolle manier een ander geluid willen laten horen nu vaak onterecht gelyncht worden (en dan heb ik het natuurlijk niet over de extreme anti-abortus demonstranten en mensen die anderen gaan lastigvallen etc.)