Impopulaire meningen #4

Haha toen ik heel lang geleden een bijbaantje had bij de AH op de broodafdeling hadden wij het ook altijd heel sarcastisch over opportunities. Zo tegen elkaar: Gijs, ik vind dat je vandaag echt niet goed bezig bent, ik zie overal opportunities in de schappen die je gewoon niet benut. Zo kut.

20 likes

Wou dat nu deze :upside_down_face: beschikbaar was als reactie

1 like

Gebruik sowieso condooms want zit ook niet op andere soa’s dan kinderen te wachten 🥲

Tenminste vroegahh want sinds de Corona weet ik niet eens meer wat seks is, het is sad.

9 likes

Solide doktersadvies :candle::pray:t3:

3 likes

@Crusti_Croc en ik moeten gewoon een keer naar Preston Palace, dan heb ik weer genoeg voor het komende decennia.

4 likes

Bestaat dat en zo ja, waar is het te vinden?

3 likes

Preston Palace ligt bij Almelo :100:

2 likes

Deze hangt op ons kantoor:

30 likes

Mensen die willen filosoferen worden gelijk de deur gewezen

Die piercing ebbinge reclames hebben altijd een heel vervreemdend effect. Van wtf heb ik net gelezen, ik zie allemaal bijvoeglijk naamwoorden achter elkaar maar kan er geen geheel van maken

Maar guess dat ik dan gewoon niet high end ben

1 like

Niks mis met middelmatig, Jannie.

3 likes

Ik had een keer een klasgenoot die allebei haar benen brak en toen ging bazelen over dat het zo’n UITDAAAAGING voor haar leven was en dat ze hier zoveel van zou leren.

Ik zou echt wekenlang alleen maar schelden en klagen. Snap echt niet hoe je het je muil uitkrijgt zo’n uitdaging-zin.

21 likes

Dat heb ik nu ook met mijn burn-out. Mensen zien het als de ideale tijd dat ik een nieuwe taal leer, kansen ga pakken en even de tijd neem om aan mezelf te werken. Ik voel me alleen maar kut hoor en heb liever geen burn-out.

26 likes

Die mensen begrijpen duidelijk niet wat een burnout is. Sterkte!

2 likes

Ja huh @Barbamama ze doen net alsof een burn out even lekker vakantie of een sabbatical is waarin je je even helemaal lekker kan storten op je hobby’s :sweat_smile:

4 likes

Ja, zo naar. Dan zeggen ze ‘kun je ff een glow upje doen’. Ik wist niet eens dat ik dit nodig had, maar vind het al knap als ik uit mijn bed kom en 1x per week ga sporten.

3 likes

Ja enige waar je dan aan denkt is een ‘glow up’ van je mentale gezondheid/energielevel.

Zo weinig kennis over dit soort dingen, nog steeds 🥲 en dat terwijl het zo veelvoorkomend is.

1 like

Precies dit. Ik heb een keer heel dicht bij een burn-out gezeten en toen ik een stapje terug deed was het ook van “lekker van genieten”. Euh, ik ga niet op vakantie?!

Dus bij deze: ik ben trots op je dat je dingen probeert als de sportschool

2 likes

Mij is dit gelukkig niet gezegd toen ik een burn-out had, vind het ook echt belachelijk dat mensen zo denken. Op een bepaald moment kwam ik wel op een punt dat ik me echt een nietsnut voelde. Ik voelde me toen niet meer zo intens slecht en moe als in het begin, maar was ook echt nog niet klaar om te werken. Toen heb ik met mezelf afgesproken om het dan maar als ‘gratis vakantie’ te zien en niks te overhaasten totdat het 100% goed voelde. Moet zeggen dat het voor mij wel heeft geholpen, maar dan zit je al in een verder stadium natuurlijk en je moet dat helemaal voor jezelf bepalen. @Barbamama sterkte, het komt goed! :heart:

2 likes

Ja heerlijk, schept echt een band. Ik heb ooit een keer met een oudcollega met wie ik ook samen lang in de trein moest een “klaag halfuurtje” in het leven geroepen, mochten we eerst lekker klagen en konden we daarna over naar de leuke dingen zodat we er niet bleven hangen (maar alleen nodig als je erin kan blijven hangen en het te negatief wordt natuurlijk)

2 likes

Zo zei een goede vriendin van mijn beste vriendin over therapie: “ooh wat heeeerlak, lekker over je problemen praten”. Nou, ik heb er superveel van geleerd en aan gehad maar het was nooit “heerlak” om trauma’s te herleven en te benoemen.

8 likes