Altijd gezellie bij de psycholoog zitten. Die tissuebox is pure decoratie
Snap niet dat zulke ondoordachte mensen bestaan
Altijd gezellie bij de psycholoog zitten. Die tissuebox is pure decoratie
Snap niet dat zulke ondoordachte mensen bestaan
Wauw
……
HAHA ja die kreeg ik laatst ook; is toch leuk lekker aan jezelf werken!! Nou… nee nie echt
Ik vind het een soort van ongemakkelijk hoe ‘gravinfluencer’ Eloise BN-er wil worden. Waarom? Meid heeft geld en privileges genoeg. Kick je dan zoveel op extra aandacht? En dan is het wel zielig als ze wordt afgebeeld met een sigaret in de Party etc en moeten haar ouders voor haar privacy opkomen.
Ik lees toch altijd graf influencer
Ik heb dit helemaal niet bij haar, vond dat interview van haar bij Robbert Rodenburg ook leuk. Ik vind het eerder een fucked up ouderwets systeem dat als je toevallig als grafin bent geboren, je niet mag doen en worden wat je wilt.
Gebruik nu de code GRAFKOP voor 25% korting bij DELA
Ik vind de recepten van Ottolenghi echt overrated
Ik vind Özcan Akyol een slechte interviewer
Soms ook een slechte luisteraar bv bij Jinek, vind ik.
Ik vind ook altijd dat hij een beetje praat alsof ie een achterstand heeft wat niet zo is naturlich, hij is nota bene schrijver haha. Maar heel vervelende manier van spreken soms, al kan ik er m’n vinger niet goed op leggen.
Een beetje Zapp zonder het hysterisch energieke (dus juist een beetje traag en simpel). Maar ik ken hem dan vooral van sterren op het doek.
Ik probeer het uit te leggen maar ik kom er ook niet uit haha (monotoon ook misschien?).
Hij heeft een lijzige stem vind ik.
Een combi van die dingen en ook wat op zo’n kindermanier soms, zo zeurderig ofzo.
Weet nog dat ik de eerste keer echt verbaasd was dat hij serieus was toen hij sprak, en dat hij niet toevallig net toen ik inschakelde iemand flauw nadeed of om één of andere reden op dat moment expres zo deed maar kan er iig nog steeds niet aan wennen. Het klinkt gewoon zo dommig
Ja iemand die langzamer praat vind ik normaal ook niet per se storend, maar in een combi met al die andere dingen dus blijkbaar wel
Als ik dit kreeg zou ik echt overwegen mijn order te cancelen
Ja herkenbaar, dat nasale icm met dat ie (te)veel hyperbolen gebruikt, maakt hem een pedant mannetje soms
Heel begrijpelijk, maar het is voor mijn vriend
Dankjewel nog voor deze post! Damn honey besteedt er aandacht aan in de bonuspodcast en dat hadden ze ook al vantevoren aangegeven. Dus toen heb ik doorgestuurd dat die man een sukkel is etc. En dat hebben ze bij de intro van de aflevering behandeld :D! Dus nu weten nog meer mensen dat.