Impopulaire meningen #4

Het zal misschien niet echt een impopulaire mening zijn, maar wat is het toch rete-ongemakkelijk dat allemaal volwassenen zich bezighouden met een 18-jarige in een gouden kooi en dat ze dan óók nog eens mag aanschuiven bij de Raad van State. Helemaal niks ten nadele van Amalia zelf (#FreeAmalia), maar het is toch echt totaal bezopen dat zoiets in deze tijd nog bestaat. Vind het echt een en al ongemak.

41 likes

Soms draag ik een panty naar bed omdat ik dat zo lekker zacht en warm vind

Ik zweer bij de 60 den van de Hema

12 likes

Een panty met voetjes gewoon?

Daar kan ik dan niet bij, mn voeten moeten altijd vrij zijn. Schop altijd m’n sokken uit als ik thuis ben, ook al vriest het bijvoorbeeld.

5 likes

Jaa met voetjes! Maar ik kan zelf dus ook bijna niet tegen blote voeten (behalve soms snachts, dan trek ik in mijn slaap sokken uit). Zelfs in de zomer draag ik sokken/dichte schoenen. Dus dat is wel het tegenovergestelde ook van wat jij hebt. Vind je het ook fijn om buiten met blote voeten te lopen (bv als je een tuin hebt of op vakantie ofzo) of dat niet?

2 likes

Ik vind kersttrui-dagen op werk echt stom en sowieso kersttruien eigenlijk. Dan moet ik 20 euro uitgeven aan een synthetische trui die ik 1x per jaar aandoe en die niet flatteert :face_with_raised_eyebrow:

Mijn kledingstijl is al wat klassieker dus met kerst vind ik het helemaal leuk om uit te pakken haha. En niet om boxy te lijken in een zweettrui :sob:

Maar ja binnenkort op werk hebben we zo’n dag en ik kan er eigenlijk niet onderuit, dus toch maar een exemplaar bij de Hema gescoord.

21 likes

Ik vind de vrijdagborrel al erg genoeg. Rot op ik wil weekend

10 likes

Yes! Nooit op straat maar in de tuin heerlijkkkkkkk

3 likes

Haha hier volgt misschien nog een impopulaire mening maar ik houd wel van (geforceerde) gezelligheid met collega’s en houd ook van personeelsuitjes en vrijmibo’s :sweat_smile: ook al heb ik die nu niet.
Het gaat mij echt om het lelijke van de trui haha. Maar ik werk als docent op een middelbare school dus ik vind dat ik het goede voorbeeld moet geven door gehoorzaam mee te doen met de kersttruidag :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

En heb je ook al iets paars voor aanstaande vrijdag*? Daar loop ik ook altijd tegenaan. Heb gewoon niks in die kleur in m’n kast hangen. Had nu maar paarse mondkapjes besteld, maar dat pakketje is steeds vertraagd. En omdat de winkels zo vroeg dicht zijn kan ik ook niks fysiek meer halen.

*Voor wie het niet kent: Elk jaar op de tweede vrijdag van december is het Paarse Vrijdag; een actiedag waarop de hele school hun steun voor sekse-, gender- en seksuele diversiteit kan laten zien door paars te dragen.

Edit: Zie nu je ondertitel pas haha. Geen lavendel misschien dan.

4 likes

Nee nog niet, loop tegen hetzelfde aan als jij! Ik zie ook bijna nooit paarse kleding in de winkels waar ik veel kom :woman_shrugging: even kijken wat ik kan doen. Heb echt alleen een oud paars sportshirt maar dan neem ik nog liever ontslag :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik heb dus vanmiddag de halve winkel aan paarse kleding aangehad (en een nieuwe paarse trui gekocht) terwijl ik ook gewoon een paars mondkapje heb. Denk er nu door jouw post ook pas aan :laughing:

Ik heb niks met andermans kinderen. Zoek ze niet op, leef niet extreem mee. Weet niet of ze diploma’s halen en welke groep ze zitten enz. Nu hebben meerdere mensen al gevraagd of ik Sinterklaas vier. Als ik dan nee zeg is de vervolgvraag of ik geen nichtjes/neefjes heb. Euh, jawel maar zijn toch niet mijn kinderen.

32 likes

alleen zoveel teken :weary::weary:

Ik heb echt precies hetzelfde.

3 likes

Bedoel je als je al buiten bent of echt standaard in de zomer? Ben je dan niet bang voor (glas)splinters. Missh ook hier angst omdat de hele binnenstad hier wel vol ligt met glas (okay tijdens Corona valt het nog mee)

4 likes

Wajo, krijg serieus kriebels in m’n buik van heimwee als ik dit lees :pleading_face: zo’n typisch gevoel

10 likes

Met van die droge voeten van het hete zand🥲

3 likes

Maar maar, waarom zou je nieuwe kleren aandoen als je ermee in de trein hebt gezeten? Dat heb ik echt nog nooit gehoord

8 likes

Misschien vanwege de viezigheid van de trein? Er zijn überhaupt best veel mensen die ‘buiten kleren’ uit doen zodra ze binnen zijn en daar niet mee op bed gaan liggen enzo.

11 likes

Ik ben eigenlijk vooral verbaasd dat mensen met kleding aan op bed liggen. Ik heb dat niet meer gedaan sinds ik uit huis ben en gewoon een bank heb om op te chillen.
Edit: als je dus geen bank hebt snap ik het wel

9 likes