Impopulaire meningen #4

Ik zou een feestje hebben maar volgens mij gaat het niet door :sob: morgenochtend ben ik blij maar nu toch een beetje sad.

4 likes

Ik vind O&N echt een superleuke feestdag en heb ook eigenlijk elk jaar een topavond (en het enige wat ik er eigenlijk irritant aan vind is al die mensen die dan beginnen over ‘altijd zulke hoge verwachting, valt altijd tegen blabla’. Ja dat doe je jezelf toch aan als je er zo al instaat?

39 likes

Waar vind ik dit forum? Interesse in de glitterplaatjes

2 likes

Ik moet altijd denken aan een verwarrende manier om te zeggen dat iemand een goeie kont heeft

16 likes

Stoofpeertjes zijn niet te nassen

17 likes

Geen idee ik vind ze overheersend en weeïg. Snap echt niet dat het vaak als bijgerecht wordt gegeten

3 likes

Zooooo heerlijk :heart_eyes:

9 likes

In limburg zeggen ze pas iets vies. Iets van goede ‘roetsj’ en dat is dan glijden in het Nederlands. Het nieuwe jaar inglijden :nauseated_face:

13 likes

Ik hoorde pas iemand een ‘spetterend uiteinde’ toewensen. Ik kreeg associaties die ik liever gemist had :nauseated_face:

15 likes

18 likes

Roetsj niet te hard he!!1

3 likes

Nee die zeggen frohes neu jahr volgens mij

1 like

hier zeg je inderdaad ein guten rutsch! en de dag erna ‘bist du gut rüber gerutscht?’ oftewel ben je goed het nieuwe jaar in geroetsjst? of we zeggen ein gutes neues/ein frohes neues! in het dialect a guats nüüs :joy:

14 likes

Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die géén hekel heeft aan januari. Ik vind het altijd wel een lekkere maand zo na de drukke decembermaand, weer lekker terug in het normale ritme oke en ik ben jarig in januari :laughing:

13 likes

Lekkere reset maand

4 likes

Ik heb zo’n zelfde nare associatie als iemand tegen een jarige zegt: ‘Laat je maar lekker verwennen.’

Alsof de jarige zich goed moet laten beffen die dag ofzo. Ik kom daar maar niet vanaf.

134 likes

Ik denk eerder aan een stuk taart of een massage, maar jij denkt weer aan beffen.

Tja, verschil moet er wezen

4 likes

Ah dit vind ik echt lief :pleading_face:

5 likes

Haha ja dit zeg ik best wel vaak tegen mensen, als ze ziek zijn ofzo ‘laat je maar goed verwennen’. Of bij een kinderverjaardag. Mag toch hopen dat het geen sex associaties oproept :laughing:

6 likes

Oh gatver ja, afgelopen vrijdag op het werk ook weer. “Tot volgend joar he hi ha ho. Unne gooje roetsj! Neet te hel roetsje he!! Hi ha ho”.
Ja, tot volgende week.

4 likes