Impopulaire meningen #4

Ik vind de reactie: “het is jou zoo gegund” heel irritant, krijg dan ook een associatie dat er allerlei mensen zijn die het elkaar misgunnen en soms gunnen (?)

26 likes

Oh ik vind dat juist een heel lieve uitspraak en word helemaal warm vanbinnen als iemand dat tegen me zegt. Voelt heel oprecht ofzo

10 likes

‘Als ik een toverstokje had zou ik je ellende wegnemen’
Ja duhuh, zou het nogal lullig vinden als je het kunt en niet doet :sweat_smile:

8 likes

Ik ben het daar niet mee eens. Je gunt het iedereen en dat je dat tegen een specifiek persoon direct uitspreekt, betekent niet dat je het anderen niet gunt. Je kan niet alles wat mensen zeggen omdraaien en daar dan conclusies aan verbinden.

5 likes

Euh…ok. Ik doe dat ook zeker niet “met alles” maar vind de uitdrukking gewoon een gekke bijklank hebben. Het gunnen-aspect.
Is missch ook een impopulaire mening, bedoel er verder niets mee. Bovendien wordt hierboven zoveel gezegd waar ik het ook niet per se mee eens ben maar goed

4 likes

Ik herken het wel hoor. Zie het bijvoorbeeld vaak als opmerking op Instagram bij mensen die voor de zoveelste keer op vakantie gaan. Zo’n kringetje die elkaar dat steeds gunt, omdat ze er ‘echt even uit moeten’ (terwijl ze bij wijze van spreken 3 weken geleden nog zijn geweest).
Ik vind het ook niet per se iets positiefs als mensen mij een relatie of eigen huis ‘gunnen’. Zeker als ik daar zelf niet eens iets over heb gezegd. Zijn altijd mensen die dat zelf toevallig allemaal wel hebben en het komt vaak een tikkeltje neerbuigend over richting mijn huidige situatie. Ik vind in iemand iets gunnen iets verhevens zitten, denk ik. Zelf zeg ik dan eerder dat ik blij voor iemand ben.

9 likes

Ik heb echt genoten van mijn vrije tijd en de feestdagen maar ik vind het zo fijn dat alles vanaf nu weer normaal is en ik weer in mijn ritme kan komen deze week. Kan ook echt niet te lang vakantie hebben als ik verder weinig te doen heb, vind het vermoeiend om zolang met mezelf te zijn

5 likes

Same! Ik vind vrije dagen heerlijk als ik op vakantie ben. Maar als ik thuis ben… weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet na een tijdje. Love ritme

5 likes

Ik vind ze wel leuk, maar ik ben superallergisch voor pollen. Het enige wat mij tegenhoudt om het te kopen, het lijken mij gigantische stofnest magneten

4 likes

Ik ben echt mega mega mega lego fan en ik heb het lego boeket ook, maar ik vond m helemaal niet leuk om te maken en nu het staat vind ik hem ook helemaal niet leuk eigenlijk. Misschien maar gewoon verkopen

1 like

Gezien het aantal likes, zijn jullie nu ook allemaal verpest! :laughing:

3 likes

Jaa net als @Schaakmat zie ik het vooral megaveel stof vangen en precies net zo lang leuk zijn voor mij tot ik het in elkaar gezet heb (love legoën wel) en daarna zit ik ermee :persevere:

4 likes

Aan de ene kant vind ik dat schelden met kanker genormaliseerd moet worden maar aan de andere kant weer niet want juist dat shockerende effect maakt het lekker om te zeggen

Mijn net 1 dag nieuwe fiets is net gejat en het enige wat ik dan wil zeggen is dat, heel hard, terwijl allemaal mensen het horen maar toch doe ik het maar niet.

1 like

Ik vind die telefoonhoesjes met een ketting eraan zo lelijk

32 likes

Net de nieuwe video van Vera gezien? :grin: Ook niet mijn ding tbh.

3 likes

Haha nee ik volg haar niet! Maar wel veel influencers hebben die van Ateljé ja

1 like

Maar het is wel zooo handig. Nooit meer een tas nodig!

Ik kwam laatst bij een vriendin binnen met zo’n ding en ik had steeds het idee dat ze een tasje om had. Ik vond het ook irritant steeds die telefoon te zien ofzo. Leg je telefoon gewoon even weg als je bezoek hebt. Sowieso je telefoon om je nek hebben, het is ook een soort symbolisch ofzo :’)

7 likes

Ik heb sowieso een tasje nodig voor sleutels, portemonnee, deo, e.d. Dus zo’n extra accessoire lijkt me alleen maar onhandig

4 likes

Als ik een tas mee heb is het een rugtas, sleutels en portemonnee passen in mijn jaszakken, maar telefoon weer net niet. Een klein tasje meenemen word ik onrustig van en (broek)zakken heb ik bijna nooit. Dus dan is zo’n ketting eraan (ik heb een keykoord om aan te geven dat ik een invisible disability heb omgetoverd in een ‘ketting’ voor mijn telefoon) wel fijn.

3 likes