Impopulaire meningen #4

Ik hoor steeds vaker dat mensen hun hond meenemen naar hotels of vakantiehuisjes en ik vind dat echt goor. Moet ik daar ook nog op gaan letten als ik iets boek…

46 likes

Dat + echt kut voor mensen met allergieen. Want die 2 sec dat er gestofzuigd word is alles echt niet schoon en haar vrij

Daar heb je speciale huisjes/kamers voor

7 likes

Nog erger: ik zag vandaag een story van iemand die haar hond in bad deed in een vakantiehuisje… vond ik echt toppunt van goor

4 likes

Vind ik minder goor dan op de vloerbedekking, meubels en in bed enzo. Bad spoel je zo uit, maar al die stoffen materialen waar hondenkwijl in blijft hangen…

9 likes

Ik keek gisteren een klein stukje Kamp van Koningsbrugge en wat een vreselijk programma zeg. Dat autoritaire geschreeuw (van zowel de leiding als kandidaten), ik zou er spontaan recalcitrant van worden. Ik ben dan ook op meerdere fronten totaal ongeschikt voor het leger haha. Dat autoritair doen om het autoritair doen, bah.

24 likes

Waarom moet aan elke babymuts- of capuchon van die ‘grappige’ oortjes? :weary:ik vind ze stom. Daardoor amper een leuke muts te vinden.

4 likes

sorry maar de enige reden om een baby te krijgen is toch juist dat je ze in van die halve berenkostuums kunt hijsen?

119 likes

Eens. Als mijn kind geen complex heeft of ze een diertje of een baby is, doe ik iets fout.

8 likes

Nee, er is nog een hele belangrijke reden. Namelijk zodat je foto’s met snapchat filters kan maken :joy:

4 likes

Nou stuur die ff dan :pleading_face:

1 like

Morgen!

2 likes

Stelletjes die het graag een verassing willen houden dat ze proberen kinderen te krijgen en dan “opeens” zwanger zijn. Vind openheid over dit traject en deze wens juist zoveel krachtiger mede omdat er zoveel mis kan gaan.

Tuurlijk hangt dit af van de vriendschap en de band maar ben blij dat ik van veel vrienden wel weet hoe ze er in staan

15 likes

Ik vind het juist heel gezellig als ik met mijn vriend in bed lig en we beide op onze mobiel zitten. Gewoon lekker in je eigen bubbel en dan toch af en toe memes of filmpjes aan elkaar laten zien zonder dat je verplicht bent met elkaar te praten. Heerlijk.

104 likes

Zo zien veel van onze avonden er momenteel uit haha, of hij op zijn Playstation gamen en ik er naast op mijn telefoon of lekker Netflixen oid. Toch samen, af en toe even praten, samen snacken ed. maar toch ook je eigen ding doen. Heerlijk🤩

8 likes

In mijn stad zijn veel vegan-friendly restaurants helaas ook dog-friendly. Mensen laten gewoon hun hond op die banken en zo, lekker kwijlen op de tafel waar mensen vanaf eten. Bah bah.

2 likes

Er was een tijd terug iemand die een hondencafe in de stad wilde openen, zoals een kattencafe :sweat_smile: love honden, maar zo een vreemd idee.

1 like

Wtf? Het idee is sowieso niet echt logisch voor Nederland

1 like

Ik heb niks met ~knappe militairen~ en snap het gegeil op ze niet

69 likes

Dit is wel heel, heel ernstig. :joy:

3 likes